12h töitä heti näin loman loppumisen kunniaksi ja huomenna iltavuoroon...
Oisko kellää mitää suht hyväpalkkasta koiranpaskan kerääjän tms. työtä?
12h töitä heti näin loman loppumisen kunniaksi ja huomenna iltavuoroon...
Oisko kellää mitää suht hyväpalkkasta koiranpaskan kerääjän tms. työtä?
Tuu asentamaan ja kantamaan kodinkoneita.
Joku mummo oli ostanut 46" led 3D telkkarin.Sit se jäi katsomaan melkein naama kiinni siihen telkkariin.Näkeeköhän se nyt siitä?
Nopeesti niihin tottuu.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
FINBULLET wrote: Nopeesti niihin tottuu.
Tottuu tottuu, mut kyl ne pesukoneet silti tympäsee.. mut jos työporukka ja firma on ok, ni mikäs siinä... meillä ku tosiaan on menny tuo homma ny siihen et ainut asia mikä o hyvää on palkka.. kaikki muu on menny ihan ala-arvoseksi.. no työporukka ny aika vitun jees, vaik välil kyl ottaa työkaveritki päähän.
Tänään tuli sit terveen paperit... Siis fyysisen terveyden, henkisestä ei oo tietoo.
Intissä, kun oli p-kaudella näitä kaiken maailman kyselyitä nykyään ja niillä on mm. vaikutusta soveltuvuudessa johtakoulutukseen. Niin sain muistaakseni miinus 24 pistettä nimenomaan soveltuvuudessa johtajakoulutukseen. :D
Ei varmaan olisi pitänyt vastata, että vanne puristaa päätä ja voisin harkita työskenteleväni kukkakaupassa. No parempi näin.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Intissä, kun oli p-kaudella näitä kaiken maailman kyselyitä nykyään ja niillä on mm. vaikutusta soveltuvuudessa johtakoulutukseen. Niin sain muistaakseni miinus 24 pistettä nimenomaan soveltuvuudessa johtajakoulutukseen. :D
Ei varmaan olisi pitänyt vastata, että vanne puristaa päätä ja voisin harkita työskenteleväni kukkakaupassa. No parempi näin.
hah, meikää koitti pakottaa alikiksi.. "lähen sivariin jos pakotatte..." sit lähin vaik ei pakottaneetkaa...
Uusi johtajakoulutus
Hittolainen ko on tylsää. Ei oo enää töitä, kaikki kaverit on jossain, tosin kävin nopeasti auttamassa yhtä muutossa, johon meni vaan puolisen tuntia, eikä ole edes olutta. Tequilaa ja jekkua on, mutta niitä nyt jaksa...
Jäätelöauto!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hittolainen ko on tylsää. Ei oo enää töitä, kaikki kaverit on jossain, tosin kävin nopeasti auttamassa yhtä muutossa, johon meni vaan puolisen tuntia, eikä ole edes olutta. Tequilaa ja jekkua on, mutta niitä nyt jaksa...
Paloauto!
Mulla olisi täällä nurmikonleikkuuta, auton pesua ja Mini-Me oksavaurioiden korjausta. Joka ikisestä puusta puolen kilometrin säteellä, on kaikki oksat poikki kahteen metriin asti..
Ei varmasti ole ollut meidän lapsi, joku naapurin kakaroista on ollut! Siellä on harjoitellut Tarzania, niin!
Paljos on tua tuntipalkka? Autoa voisin kivasti peseskellä... !http://www.weirdexistence.com/img/misc/celebrities-car-wash/celebrities-car-wash08.jpg!
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/citroen_kannanotto.jpg!
VDAD = Vain Dorka Ajaa Dokussa.
!http://www.liikenneturva.fi/www/fi/liikenneturva/historia/kuvat/vain_dorka_ajaa_dokussa.jpg!
Heeei. Koskeekos tämä ihan tavallisia Pässejä kanssa, eli niinku mua? !http://www.liikenneturva.fi/www/fi/liikenneturva/historia/kuvat/rattijuoppo_ei_selvia2_pieni.jpg!
OHI ON !!!
Jaa mikä? Housuttomuus?
Kuka myöntää pistäneensä Jokkis?
Pöytäkone sanoi sopimuksensa irti. Tilalle ajattelin ostaa läppärin, kun tarvii rehata konetta mukana välillä. Millainen kone kannattais tilata 500 - 1000 erkin hintahaarukasta? Kone tulee kaiken normi käytön lisäks satunnaiseen pelaamiseen. Prosessori pitää olla Intellin i5 vähintään, mut i7 olisi tietty kivempi.
Osta Acer ja hermot palaa varmasti.
Mulla on ollut Acer Aspire 8920 viihdekeskuksella 4 vuotta käytössä.Ei ole moitittavaa, hyvin on toiminut tämä.Vista toiminut myös hyvin tässä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.