vuojen päästä se minuaki odottaa.....
PPPP
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei se intii meistä miehiä tee, joten älä vain murehdi tuota asiaa sen enempää Warjo.. Minulle ainakin ihan sama, onko käynyt intin tai ei.
Olin viikon ollut intissä, kun Pappa soitti mulle. Oli muuten ensimmäinen kerta kun se soitti mulle ja viimmeinenkin kai. Sanoi notta seuraavasti: Jos tulet sieltä etuajassa poies, niin mä ammun sut ja sitten se sanoi moi..
Pappas kuullosti kivalta. Mulla on kaks enoo kapiaisina ja kummatki otti mun lopettamisen ihan hyvin. Kävin sit sivarin. Joskus miettiny kyl et mistä kaikesta "hauskasta" sitä lie jäi paitsi.
Olis pitäny mennä jo sotaleikkejä leikkimään, mutta diabetes_hommia.
Itse en näilä näkymin joudu menemään, elleivät tieton kulku ole ryssinyt h-linnaan päin. Alaraaja, ja selkä ongelmia.. (synnynäisiä, ei itse kustuja)
Sinne ei pidä mennä leikkimään Rampoa, jos ei paikat kestä tahi on joku muu syy. Tai jos ei vaikka kiinnosta niin sinne on aivan turha mennä itteänsä kiusimaan. Kun loppujen lopuksi jos isoon pilliin vislataan, niin siellä ollaan ihan jokainen samassa saissessa.
Sisko kävi ärmyn nii pakko itekki käyä, kävis muuten kunnian päälle :D oisin kyl muutenkin käynyt ja ihan mielelläni sitä tässä oottelen :)
Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi
Oon kateellinen :(

//Siirsin viltutus topikkiin...
Take This, Bunnies.
Olipas pitkä koulupäivä.
Seitsemän vuotta sitten kävin intin ja päästii sotkuun kahden viikon jälkeen.
Perseus
TJ 39
Vastauksena käyttäjälle jasamy
jasamy wrote: Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi
Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.
Komiaa kun ei ees rovasta saanut kuntoisuuslomaa :)
^Tshihihi^
Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla enemmän shokissa kuin minä.. Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua lyhyempi ja mulla sattui ihan vahingossa olemaan Mini-Meen pesäpallomaila kädessä.
Ei halunnut tulla sisälle ei..
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.
Lahdessa olin 1/02
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: ^Tshihihi^
Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla shokissa... Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua pidempi, mutta mulla oli pesäpallomaila kädessä.
Ei päässyt sisälle ei..
FIX!
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
FIX!
Ei ollut Väinö ei, olisin tunnistanut.
Väinön lempinimi oli muuten Väiski..
!http://www.oddee.com/_media/imgs/articles2/a97767_rsz_butt.jpg!
I like big butts and I can not lie...(?)
Kirjaudu sisään vastataksesi.