PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote: vuojen päästä se minuaki odottaa.....

Miten sun koulu, joko se loppui?!

En mitenkään utelias ole, mutta kumminkin..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Ei se intii meistä miehiä tee, joten älä vain murehdi tuota asiaa sen enempää Warjo.. Minulle ainakin ihan sama, onko käynyt intin tai ei.

Olin viikon ollut intissä, kun Pappa soitti mulle. Oli muuten ensimmäinen kerta kun se soitti mulle ja viimmeinenkin kai. Sanoi notta seuraavasti: Jos tulet sieltä etuajassa poies, niin mä ammun sut ja sitten se sanoi moi..

Pappas kuullosti kivalta. Mulla on kaks enoo kapiaisina ja kummatki otti mun lopettamisen ihan hyvin. Kävin sit sivarin. Joskus miettiny kyl et mistä kaikesta "hauskasta" sitä lie jäi paitsi.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Miten sun koulu, joko se loppui?!

En mitenkään utelias ole, mutta kumminkin..

Loppuu toukokuu 2012, marssimaan heinäkuu 2012 :)

Pottae
/

Olis pitäny mennä jo sotaleikkejä leikkimään, mutta diabetes_hommia.

Tuomo33
/

Itse en näilä näkymin joudu menemään, elleivät tieton kulku ole ryssinyt h-linnaan päin. Alaraaja, ja selkä ongelmia.. (synnynäisiä, ei itse kustuja)

hulluseon
/

Sinne ei pidä mennä leikkimään Rampoa, jos ei paikat kestä tahi on joku muu syy. Tai jos ei vaikka kiinnosta niin sinne on aivan turha mennä itteänsä kiusimaan. Kun loppujen lopuksi jos isoon pilliin vislataan, niin siellä ollaan ihan jokainen samassa saissessa.

IIPPONEN
/

Sisko kävi ärmyn nii pakko itekki käyä, kävis muuten kunnian päälle :D oisin kyl muutenkin käynyt ja ihan mielelläni sitä tässä oottelen :)

jasamy
/

Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi

FINBULLET
/

Seitsemän vuotta sitten kävin intin ja päästii sotkuun kahden viikon jälkeen.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Seitsemän vuotta sitten kävin intin ja päästii sotkuun kahden viikon jälkeen.

Missähän sä sen muuten kävit?

Ja runqvistille myö tehään porukalla källi. Järkätään sille kesäkessun paperit sinne kivasti.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle jasamy

jasamy wrote: Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi

Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.

vaiski75
/

^Tshihihi^

Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla enemmän shokissa kuin minä.. Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua lyhyempi ja mulla sattui ihan vahingossa olemaan Mini-Meen pesäpallomaila kädessä.

Ei halunnut tulla sisälle ei..

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.

Lahdessa olin 1/02

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: ^Tshihihi^

Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla shokissa... Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua pidempi, mutta mulla oli pesäpallomaila kädessä.

Ei päässyt sisälle ei..

FIX!

Finski fani
/

!http://www.oddee.com/_media/imgs/articles2/a97767_rsz_butt.jpg!

I like big butts and I can not lie...(?)

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Missähän sä sen muuten kävit?

Ja runqvistille myö tehään porukalla källi. Järkätään sille kesäkessun paperit sinne kivasti.

Hullu.Kävin Lahdessa sen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.