PPPP

Pottae
/

Joo kiva sää joo.. Astut ovesta ulos, niin ihan kun saunaan olisit tullu.

Mace
/

kaveri asuu naapuris, antennit lähti ja jonku trampoliini lentäny toise naapuri c mersun päälle... Käytiin ajelees nii jonku Polo jääny puun alle keskustassa. Joka puolella kaikkea roskaa yms. Sähköistä tietoakaa. Akkua 2 paalua. Että tällästa.

FINBULLET
/

Töissä oli oikein hauskaa.Pakussa ei toimi ilmastointi.Onneksi ikkunat saa auki,muttei se hirveesti auttanut.Siellä me saunottiin.

Mace
/

Nonii, nyt sähköt saati toimii, no sen 3h ne oli pois..

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Polo jääny puun alle keskustassa.. Että tällästa.

?

vaiski75
/

Tunti varavoiman varassa..

Muuten olisi kauheen kiva, mutta kun siinä on noin viiden sekunnin viive ja Böksi ei sitä suostu ymmärtämään..

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

?

Joo justiinsa tämä :D Käytiin kattelees, nokka ottanu vähä hittiä tosta

Muutaman kuvan nappasin:

Kotoo ikkunasta Sama 5 min päästä 3-tie

Kuka tunnistaa Auton merkin ja mallin?

Finski fani
/

!http://www.feissarimokat.com/files/2011/05/shumaher.png!

BTW toimii hiukan hittaasti tämä FRC. Onko vikaa jossain?

Latetzki
/

Oliskohan Seat laitettu säästökuurille?

!http://img17.imageshack.us/img17/2511/unled1os.jpg!

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Oliskohan Seat laitettu säästökuurille?

!http://img17.imageshack.us/img17/2511/unled1os.jpg!

VW POLO SEAT CORDOBA

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote:

VW POLO SEAT CORDOBA

seat on sentään jättäny naarmut tekemättä. säästö syistä?

Mace
/

Youtube hieman paska taikka jotai, kommentteja ei voi muokata, ne voi poistaa, mutta sitten "Commente removed" ja silti nimimerkki näkyy....

DarkWarjo
/

eiku iha PIKKASIA vaa... ^carcu?^ !http://www.symprojects.com/wp-content/uploads/SimScreenEditor_14676/runner_small.gif!

Kirjaudu sisään vastataksesi.