Joo kiva sää joo.. Astut ovesta ulos, niin ihan kun saunaan olisit tullu.
PPPP
kaveri asuu naapuris, antennit lähti ja jonku trampoliini lentäny toise naapuri c mersun päälle... Käytiin ajelees nii jonku Polo jääny puun alle keskustassa. Joka puolella kaikkea roskaa yms. Sähköistä tietoakaa. Akkua 2 paalua. Että tällästa.
Töissä oli oikein hauskaa.Pakussa ei toimi ilmastointi.Onneksi ikkunat saa auki,muttei se hirveesti auttanut.Siellä me saunottiin.
Nonii, nyt sähköt saati toimii, no sen 3h ne oli pois..
Tunti varavoiman varassa..
Muuten olisi kauheen kiva, mutta kun siinä on noin viiden sekunnin viive ja Böksi ei sitä suostu ymmärtämään..
!http://www.feissarimokat.com/files/2011/05/shumaher.png!
BTW toimii hiukan hittaasti tämä FRC. Onko vikaa jossain?
// peräti ensimmäinen tuplani?
Isoi kuvei..
Oliskohan Seat laitettu säästökuurille?
!http://img17.imageshack.us/img17/2511/unled1os.jpg!
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Jos AMD:ltä saa samantehosen prossun halvemmalla niin kannattaa ottaa ihan se AMD. Inteleissä yleensä maksaa vain se että se on Intel ja se voikin tuoda sen 100€ tai enemmän yhtäkkiä hintaan lisää.
Kerkesin tilaamaan jo tämmösen, kun sai niin hyvään hintaan.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Jos AMD:ltä saa samantehosen prossun halvemmalla niin kannattaa ottaa ihan se AMD. Inteleissä yleensä maksaa vain se että se on Intel ja se voikin tuoda sen 100€ tai enemmän yhtäkkiä hintaan lisää.
Kerkesin tilaamaan jo tämmösen, kun sai niin hyvään hintaan.
I7 prossulla
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Jos AMD:ltä saa samantehosen prossun halvemmalla niin kannattaa ottaa ihan se AMD. Inteleissä yleensä maksaa vain se että se on Intel ja se voikin tuoda sen 100€ tai enemmän yhtäkkiä hintaan lisää.
Kerkesin tilaamaan jo tämmösen, kun sai niin hyvään hintaan.
I7 prossulla
Työ särettä FRC:n kuvillanno!!
Pitää kommentoija tarpeeks, että päästään uudelle sivulle!
Tuosta!
Uusi sivu! Haa!
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote:
VW POLO
SEAT CORDOBA
seat on sentään jättäny naarmut tekemättä. säästö syistä?
Youtube hieman paska taikka jotai, kommentteja ei voi muokata, ne voi poistaa, mutta sitten "Commente removed" ja silti nimimerkki näkyy....
ELEKEE POSTATKO NYT PURSANA NIITÄ GIGANKOKOSIA KUVIA!!!
Pistetää sitte tera luokkaa....
eiku iha PIKKASIA vaa... ^carcu?^ !http://www.symprojects.com/wp-content/uploads/SimScreenEditor_14676/runner_small.gif!
Kirjaudu sisään vastataksesi.
Sama 5 min päästä
3-tie

SEAT CORDOBA
