PPPP

Tuomo33
/

Sattuisko keltään löytymään " 4x100 jaolisia ET35" vanesarjoja? Jos löytyy, niin saattaisin olla valmis ostamaan pois nurkista.. Päijät-Kanta häme alueelta..

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote:

Joo justiinsa tämä :D Käytiin kattelees, nokka ottanu vähä hittiä tosta

Muutaman kuvan nappasin:

Kotoo ikkunasta http://farm6.static.flickr.com/5223/5786595771_b16e9b4dbc_b.jpg] Sama 5 min päästä http://farm3.static.flickr.com/2345/5787170682_502edf270a_b.jpg http://farm6.static.flickr.com/5149/5787159340_867e709942_b.jpg http://farm6.static.flickr.com/5147/5787157096_46ab9a2752_b.jpg http://farm4.static.flickr.com/3572/5787155626_99db6d129d_b.jpg http://farm3.static.flickr.com/2767/5787166884_816b28024d_b.jpg http://farm6.static.flickr.com/5068/5787161958_cc4e0f89cf_b.jpg 3-tie http://farm3.static.flickr.com/2249/5787163220_dd95881516_b.jpg http://farm6.static.flickr.com/5142/5786608245_a14c101617_b.jpg

Kuka tunnistaa Auton merkin ja mallin?

Lol eilen on myrskynyt jossain :D Hienoa jälkeä saanu luontoäiti aikaiseksi. Me vaan juotiin, rillattiin makkaraa rannalla ja nautittiin lämpimästä säästä eikä mistään sateista tietoakaan.

hulluseon
/

Ylä-Savossa eilen 12000 taloutta ilman sähköjä pari tuntia.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Minne katos PGR-sarja?

Jokainen voi päätellä itse.. Tässä Bizarren tekemät pelit:

Blur – Xbox 360, PlayStation 3, PC (2010) The Club – Xbox 360, PlayStation 3, PC (2008) Geometry Wars: Galaxies – Nintendo DS, Wii (2007) Project Gotham Racing 4 – Xbox 360 (2007) Boom Boom Rocket – Xbox Live Arcade (2007) Geometry Wars: Retro Evolved – Xbox Live Arcade (2005), Windows Vista (2007), Windows XP (Steam-palvelun kautta) (2007) Project Gotham Racing 3 – Xbox 360 (2005) Project Gotham Racing 2 – Xbox (2003) Treasure Planet – PlayStation 2, Game Boy Advance (2002) Project Gotham Racing – Xbox (2001) Fur Fighters: Viggo's Revenge – PlayStation 2 (2001) Metropolis Street Racer – Dreamcast (2001) Fur Fighters – Dreamcast, PC (2000) Formula 1 97 / Formula One: Championship Edition – PlayStation (1997) Formula One – PlayStation (1996) Wiz 'n' Liz – Sega Genesis, Amiga The Killing Game Show/Fatal Rewind – Sega Genesis (1991), Amiga (1990), Atari ST (1990)

hulluseon
/

Vähän tekis mieli kyllä huutaa ja laulaa. Ilman housuja tietenkin.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Vähän tekis mieli kyllä huutaa ja laulaa. Ilman housuja tietenkin.

Mä jotenkin aavistin tämän..

Ei ole se Skimmy, Sfinski, Kaimaani, Bani ja Eissi hyviä esikuvia. Kaikki on kohta samanlaisia..

Mudinski
/

Ei mutta perkele. Sitähän pitäisi kohta lähteä Viroa kohti !

vaiski75
/

Uusi Red Faction on aivan Pasca..

Ei Sfäiskillä muuta ja poistun kahvin keittoon..

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Uusi Red Faction on aivan Pasca..

Ei Sfäiskillä muuta ja poistun kahvin keittoon..

Ei mene ostoon täällä.Haukuttu lähinnä tota peliä.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Ei mene ostoon täällä.Haukuttu lähinnä tota peliä.

Hyvä hyvä. Ensimmäiset viisi minuuttia jaksoi tuo paikkojen rikkominen kiinnostaa, sitten paljastui se peli sieltä takavasemmalta ikävästi.

Mä en kyllä oikeasti keksi mitään hyvää sanomista tuosta.. Kenttäsuunnittelu persiistä. Pelaaminen persiistä. Ampuinen persiistä. Viholliset tuntuu ja käyttäytyy kuten pahvinuket. Valikot ja kaikki muu tilpehööri pelissä persiistä. Erittäin syvältä on koko peli..

Ostakee vaikka BF - Bad Company 2 alelaarista tai kaivetaan se hyllystä esille, tai oikeastaan mikä vain toinen "hei me ammutaan" peli..

Kirjaudu sisään vastataksesi.