PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

TU tommosten kanssa! Sinne meni sitten ne Tequilat! Onko nyt kiva? Ei jäänyt miittiin yhtään. Ei ole hyvä tämä Sfäiski!

EIKUN! Sfäiski oli, ei ollut Sfinski! Siellä Sfäiski oli pihalla hullun turvan kanssa ja sillä keräsi kaikki kissan jätökset, mitään ei jättänyt keräämättä..

Damn, mä en yhtään muistanut kenen takana ne Tequilat oli..

hulluseon
/

Heh heh heh heh heh heh heeeeee!!!. Hullu-setä on taas vähän juovuksissa. Eikä siinä kaikki. Soittaa joku setä ja sanoo että tulet maanantaina 7.30 Yaralle ajamaan Volvoa. Mikäpäs siinä, jos selviän.

Finski fani
/

Illan sanat: Sandels ja Dio!

Jos joku antaa miinusta, niin, niin, Mikkekään ei häntä pelasta!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Diolle + sandelsille -

You've gone far, too far. Run, 'cause I'm coming, coming for you. I'll take your GT-R, I'll take your soul. I'll make you burn, suffer like no-one else!

The angry Sphinx is coming, and you're doomed!

!http://www.topnews.in/files/Sphinx.jpg!

=(

hulluseon
/

Sandels on ainua hyvä olut. Muuten otetaan Long Drinkkiä. Mutta nyt otetaan seuraava olut, vai mitä Sfinski.

Finski fani
/

TTU mä jaksa pyöräillä Ouluun saakka. Soot off the hook Warjo, but just this time.

Elä koettele onnees uuvvestaan, tai mä sanon Sfäiskille, että sää varastit meiän Tequilat...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Sandels on ainua hyvä olut. Muuten otetaan Long Drinkkiä. Mutta nyt otetaan seuraava olut, vai mitä Sfinski.

Kyä näin o!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: TTU mä jaksa pyöräillä Ouluun saakka. Soot off the hook Warjo, but just this time.

Elä koettele onnees uuvvestaan, tai mä sanon Sfäiskille, että sää varastit meiän Tequilat...

Ei ole olemassa hyvää olutta.

Mut tekiilat on jo tääl ja sfäiski.... se pelekäs et se sen kupru saa sut juomaan tekiilat yksin, ni se kävi hakeen ne ja tuli tänne juomaan mun seuraksi. hähää!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Ei ole olemassa hyvää olutta.

Mut tekiilat on jo tääl ja sfäiski.... se pelekäs et se sen kupru saa sut juomaan tekiilat yksin, ni se kävi hakeen ne ja tuli tänne juomaan mun seuraksi. hähää!

Siinä se sitten tuli, viimenen tippa. Nyt kuahuu yli! Mä vaikka konttaan sinne Ouluun PRKL!

...tai sitten jään kotio masentumaan, ko luottomiäs Sfäiski nuin miut petti... =,(

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Siinä se sitten tuli, viimenen tippa. Nyt kuahuu yli! Mä vaikka konttaan sinne Ouluun PRKL!

...tai sitten jään kotio masentumaan, ko luottomiäs Sfäiski nuin miut petti... =,(

No ei sentäs, kuha huijasin. kato baarikaappiis, siel ne pullot on ja sfäiski meinas tuoda lisää!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

No ei sentäs, kuha huijasin. kato baarikaappiis, siel ne pullot on ja sfäiski meinas tuoda lisää!

Ei ole baarikaappia! Pullot ehtii tyhjentyä, ennen kuin kaappiin saakka kerkeää... =P

Mutta joo, pitäisköhän se tämä hölmöily nyt lopettaa ja päästää tua Sfäiski sisään, kun se on tuassa Oulun ja Lahen välillä rampannu, ko ei oo tiänny mihin mennä...

Tules Sfäiski sisään nyt, niin saat kermaa(Tequilaa)!!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Ei ole baarikaappia! Pullot ehtii tyhjentyä, ennen kuin kaappiin saakka kerkeää... =P

Mutta joo, pitäisköhän se tämä hölmöily nyt lopettaa ja päästää tua Sfäiski sisään, kun se on tuassa Oulun ja Lahen välillä rampannu, ko ei oo tiänny mihin mennä...

Tules Sfäiski sisään nyt, niin saat kermaa(Tequilaa)!!

Muhahahaa, raukka luuli et mulla täällä juomaa olis... NO NII ONKI! viiniä ja wiskiä! ja löytyy perkele vieköö paarikaappiki!

TehBigBunny
/

Rupetin juuri katsomaan 'jalkapalloa'.

Taitaa olla niin että jos mennään torille niin otetaan talikot, soihdut ja köyttä mukaan

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: LAULETAAN!

Pientä triviaa tuasta. Kaverin musiikin maikka on tua joka laulaa tuassa... =) Kanteleen soittoa tai jotain semmosta opettaa...

Tuomo33
/ /

Huh huh! Helmikuussa silloin briteissä ollessani, kävin kahtomassa leffateaterissa tuon "Paul" leffan.. Tänään näin telekkarissa mainoksen että 10.6 leffateatereissa.. Että sellanen viive :D

Pitäisköhän ihan vattuilessa mennä kahtomaan uuvestaan, ja huuvella vähän väliä, mitä tapahtuu :D ? Jos vain mahrollisuus, kannatta käydä kahtomassa.

Edit: Jos "juoppohullun päiväkirja" on tutu, niin kanattaa kuunella Bonus raita

Kirjaudu sisään vastataksesi.