Saako tänäänkin räyhätä ilman housuja, vai joko saa lopettaa?
PPPP
Rallicrossia maikkarilla NYT!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!
Se vaan putosi.
Kämppis leikkii melkosilla liimoilla. Kyllä pärisee!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kämppis leikkii melkosilla liimoilla. Kyllä pärisee!

Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kämppis leikkii melkosilla liimoilla. Kyllä pärisee!
!http://www.meatmalletstudios.com/graphics/_tshirt/full/gluesniffer.jpg!

Voiko tällasta ollakkaa..
!http://www.justcustomz.com/articles/hi_riser_donks_boxes_bubbles/hi-riser_box.jpg!
!http://www.shitcars.de/wp-content/myimages/2007/04/ugly-tuning.jpg!
!http://lh3.ggpht.com/conceptscars/R4ojaaHD3LI/AAAAAAAABAU/1_o7utskGq4/s800/tuning08.jpg!
!http://www.naikontuning.com/destruying/ugly.jpg!
!http://www.action-tuning.fr/wp-content/uploads/2009/10/action_tuning_japonais_extreme.jpg!
!http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2008/08/Land_Cruiser_Ugly.jpg!
!http://www.byterapers.com/~tobbana/saabia/kikka6/Saab_96_4d.jpg!
Maailma on kauhea!
Sämpyläsaabbi joutunu väärään seuraan kyl ny...
voi jeesus noita... makes me sad :(
Kamalia autoja.
I JMM94 I wrote: Google kaatu
Hei toi o hyvä... hakuki toimii
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Sämpyläsaabbi joutunu väärään seuraan kyl ny...
voi jeesus noita... makes me sad :(
Kerroppas Warjo, mitä hienoa tuossa sukellusveneessä on? Sekö, että sitä pascaa ajetaan vinossa istuen? Vai se hieno kokoojapönttö pakosarjojen jälkeen, joka pohjakosketuksen jälkeen haluaa itse irrottaa itsensä? Pascat jakopään rattaat? Lämmityslaitteen venttiili suoraan letcussa, joka sitten jumittaa itse itsensä? Venttiilivikaista ruohonleikkuria muistuttava käyntiääni? Kauniit tehtaan värit? Pasca vaihdelaatikko?
Vai onko ne tuossa kuvassa olevat neljä ovea?
70 luvun Tojot, Nissanit, Volvot, Fordit, Opelit ynnä muut ovat kyllä siistejä ja tuo ei ole..
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Kerroppas Warjo, mitä hienoa tuossa sukellusveneessä on? Sekö, että sitä pascaa ajetaan vinossa istuen? Vai se hieno kokoojapönttö pakosarjojen jälkeen, joka pohjakosketuksen jälkeen haluaa itse irrottaa itsensä? Pascat jakopään rattaat? Lämmityslaitteen venttiili suoraan letcussa, joka sitten jumittaa itse itsensä? Venttiilivikaista ruohonleikkuria muistuttava käyntiääni? Kauniit tehtaan värit? Pasca vaihdelaatikko?
Vai onko ne tuossa kuvassa olevat neljä ovea?
70 luvun Tojot, Nissanit, Volvot, Fordit, Opelit ynnä muut ovat kyllä siistejä ja tuo ei ole..
Eiiii, ei se mun mielestä ole hieno.. se vaan ei ollu tarpeeksi ruma :D
ps: koht tulee PROJEKTIKUVIA!
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Projektifilut/04062011102.jpg/_medium.jpg!
Mullon aivan hirvee inspiraatio menossa. Siitä lisää myöhemmin.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Mullon aivan hirvee inspiraatio menossa. Siitä lisää myöhemmin.
Muista,että kaverin hevosta ei saa maalata.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Muista,että kaverin hevosta ei saa maalata.
Nii, vittumaista ku se zorron hevonen oiski yhtäkkii valkone...
Uusi Hevonen.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Nii, vittumaista ku se zorron hevonen oiski yhtäkkii valkone...
Ei kun mie maalaisin siihen SaiPan logon ja syytäisin Skimmyä. Ja harhautuksen vuoksi maalaisin toisen kyljen vaaleanpunaiseksi ja siitä syyttäsin Petua. Vähän mie oon ovela.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Ei kun mie maalaisin siihen SaiPan logon ja syytäisin Skimmyä. Ja harhautuksen vuoksi maalaisin toisen kyljen vaaleanpunaiseksi ja siitä syyttäsin Petua. Vähän mie oon ovela.
Ei. Et sie ole ovela. Sie oot Hullu!
Kaikki nukkuu...
Tähän asti oli hiljasta, nyt alko linnut "laulaan"
Oletteko
A) nukkumassa
B) hereillä
C) valveilla
D) nukkumassa
E) vai jossain aivan muualla?
B) hereillä
!http://4.bp.blogspot.com/_8b0CSV6iXsY/TBJ0ZEzHsII/AAAAAAAAAfk/FjuWOOg8TCQ/s1600/20070418klpcnaecl_310_ies_sco.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.