PPPP

hulluseon
/

Saako tänäänkin räyhätä ilman housuja, vai joko saa lopettaa?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Saako tänäänkin räyhätä ilman housuja, vai joko saa lopettaa?

Saa räyhätä ilman housuja, kunhan muistat hokea seuraavia sanoja: Mimmottis? Kummottis? Semmottis? Kuis sää tollatis kusisit?

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kämppis leikkii melkosilla liimoilla. Kyllä pärisee!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kämppis leikkii melkosilla liimoilla. Kyllä pärisee!

!http://www.meatmalletstudios.com/graphics/_tshirt/full/gluesniffer.jpg!

vaiski75
/

!http://www.justcustomz.com/articles/hi_riser_donks_boxes_bubbles/hi-riser_box.jpg!

!http://www.shitcars.de/wp-content/myimages/2007/04/ugly-tuning.jpg!

!http://lh3.ggpht.com/conceptscars/R4ojaaHD3LI/AAAAAAAABAU/1_o7utskGq4/s800/tuning08.jpg!

!http://www.naikontuning.com/destruying/ugly.jpg!

!http://www.action-tuning.fr/wp-content/uploads/2009/10/action_tuning_japonais_extreme.jpg!

!http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2008/08/Land_Cruiser_Ugly.jpg!

!http://www.byterapers.com/~tobbana/saabia/kikka6/Saab_96_4d.jpg!

Maailma on kauhea!

DarkWarjo
/

Sämpyläsaabbi joutunu väärään seuraan kyl ny...

voi jeesus noita... makes me sad :(

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Sämpyläsaabbi joutunu väärään seuraan kyl ny...

voi jeesus noita... makes me sad :(

Kerroppas Warjo, mitä hienoa tuossa sukellusveneessä on? Sekö, että sitä pascaa ajetaan vinossa istuen? Vai se hieno kokoojapönttö pakosarjojen jälkeen, joka pohjakosketuksen jälkeen haluaa itse irrottaa itsensä? Pascat jakopään rattaat? Lämmityslaitteen venttiili suoraan letcussa, joka sitten jumittaa itse itsensä? Venttiilivikaista ruohonleikkuria muistuttava käyntiääni? Kauniit tehtaan värit? Pasca vaihdelaatikko?

Vai onko ne tuossa kuvassa olevat neljä ovea?

70 luvun Tojot, Nissanit, Volvot, Fordit, Opelit ynnä muut ovat kyllä siistejä ja tuo ei ole..

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Kerroppas Warjo, mitä hienoa tuossa sukellusveneessä on? Sekö, että sitä pascaa ajetaan vinossa istuen? Vai se hieno kokoojapönttö pakosarjojen jälkeen, joka pohjakosketuksen jälkeen haluaa itse irrottaa itsensä? Pascat jakopään rattaat? Lämmityslaitteen venttiili suoraan letcussa, joka sitten jumittaa itse itsensä? Venttiilivikaista ruohonleikkuria muistuttava käyntiääni? Kauniit tehtaan värit? Pasca vaihdelaatikko?

Vai onko ne tuossa kuvassa olevat neljä ovea?

70 luvun Tojot, Nissanit, Volvot, Fordit, Opelit ynnä muut ovat kyllä siistejä ja tuo ei ole..

Eiiii, ei se mun mielestä ole hieno.. se vaan ei ollu tarpeeksi ruma :D

ps: koht tulee PROJEKTIKUVIA!

hulluseon
/

Mullon aivan hirvee inspiraatio menossa. Siitä lisää myöhemmin.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mullon aivan hirvee inspiraatio menossa. Siitä lisää myöhemmin.

Muista,että kaverin hevosta ei saa maalata.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Muista,että kaverin hevosta ei saa maalata.

Nii, vittumaista ku se zorron hevonen oiski yhtäkkii valkone...

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Nii, vittumaista ku se zorron hevonen oiski yhtäkkii valkone...

Ei kun mie maalaisin siihen SaiPan logon ja syytäisin Skimmyä. Ja harhautuksen vuoksi maalaisin toisen kyljen vaaleanpunaiseksi ja siitä syyttäsin Petua. Vähän mie oon ovela.

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Ei kun mie maalaisin siihen SaiPan logon ja syytäisin Skimmyä. Ja harhautuksen vuoksi maalaisin toisen kyljen vaaleanpunaiseksi ja siitä syyttäsin Petua. Vähän mie oon ovela.

Ei. Et sie ole ovela. Sie oot Hullu!

Mace
/ /

Kaikki nukkuu...

Tähän asti oli hiljasta, nyt alko linnut "laulaan"

Oletteko

A) nukkumassa

B) hereillä

C) valveilla

D) nukkumassa

E) vai jossain aivan muualla?

TehBigBunny
/

!http://4.bp.blogspot.com/_8b0CSV6iXsY/TBJ0ZEzHsII/AAAAAAAAAfk/FjuWOOg8TCQ/s1600/20070418klpcnaecl_310_ies_sco.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.