Vastauksena käyttäjälle
v7ville
Kivasti laitoin :D
Hyvä vaa et tulee vähä muitaki pelejä!!
Vastauksena käyttäjälle
BlueMasto
TUNING MAN 95 wrote:
Hyvä vaa et tulee vähä muitaki pelejä!!
Eli taidanpi hankkia gridin takasin, ja pistää "Grid US Muscle tournament" in pystyyn >: D
^Nussin pilkkua, ja juoksen karquun^
Vastauksena käyttäjälle
BlueMasto
TUNING MAN 95 wrote:
Kivasti laitoin :D
Hyvä vaa et tulee vähä muitaki pelejä!!
Quotet qntoon! :)
Mutta joo, kiva että tulee muitakin toki, mutta tämä sivusto on Forza sivusto.. Tosin miksipäs emme perustaisi www.liveracingclub.com sivustoa, jonne voitaisiin siirtää nuo keskustelut ja kisat ja muut :D
Pottae wrote:
Tapellaax?
Vaikka heti! Tuu vaa tänne puolelle rahaa! ;D
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
Pottae wrote:
Rofl joku letku. Onko tämä joku MTV3, kun täällä on pöllöjä?
Helppo se on vammaisia syyttää!
Vastauksena käyttäjälle
Pottae
^hihhiihhiihhihihhihihihihihiihhiiihhihihihihi heh hohohhohhoo!^
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Ilimassa kiännellään
Ainakun otat huikan, niin auto ohjaantuu vasemmalle..
Tuntuu näin äkkiseltään kovin järjettömältä..
Tunnin ajon jälkeen kädet aivan bönkässä..
Vastauksena käyttäjälle
miikass
miikass wrote:
Kesän kunniaksi tämän kesän hitti! Hyvää kesää!
http://www.youtube.com/watch?v=ogEeM3SOXuM
Miksi hakattu alapeukkua?
Olen 12, mitä helvettiä tämä on?
Vastauksena käyttäjälle
FIN xxDRIFTERxx
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Tässä tämä E3 viteo, jos kaikki eivät sitä nähneet
Onkos autolista tosta pelistä julkaistu jo?