PPPP

v7ville
/ /

I'm Back! Takana 1300 km, Tuurin Kyläkauppa, Ähtärin Eläinpuisto ja Summassaari. Vois melkein sanoo "nyt on mieli virkeenä!" ;)

Tuomo33
/

^Naurahtaa itselleen, ja omalle tuurille^ , ja käykoisimaan..

vaiski75
/

Nyt loppuu se Banin kiusaaminen! Ehkä vain vähäksi aikaan..

Kaveri soitti Baarista ja sanoi notta siellä olevan yksi hyvän-näköinen asiakas.. Mä soitan gummijalat paikalle ja lähden katsomaan..

FINBULLET
/

Mitenköhän on muuten liittäneet tulevaan F1 2011 peliin DRS:n ja kerssin.Varmaan jostain nappuloista painellaan ne.No syksyllä sen näkee sitten.

Finski fani
/

Moiii mää tulin kalasta! Saaliina yksi särki, hyttysenpistoja ja sikariaski poltettuna. Pitkähkön tupakoimattoman tauon jälkeen hieman keuhkoja kuristaa...

vaiski75
/

Mun veli sanoi äskön, että Bani vei mun Pizzan?!

Voisiko se palauttaa sen ja mahd. pian?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: FOLSSA !

/ Minne se Däni meni.

Nyt hiljaa, siellä on Disneyland ja eihän sun pitänyt katsoa..

Oli muuten aika laimea, jos tossa oli koko Folssa osio..

FINBULLET
/

Cdon.fi on hanurista.Kohta kaks viikkoa olen odottanut pelejä.Vitun pellenaamat saatana.Antaa olla viimenen kerta kun sieltä tilaan.Odotan nyt sitä 16 päivää.Sitten voi kunnolla valittaa.Haistakoot pitkän vitun.Ylpeet mulkut.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Cdon.fi on hanurista.Kohta kaks viikkoa olen odottanut pelejä.Vitun pellenaamat saatana.Antaa olla viimenen kerta kun sieltä tilaan.Odotan nyt sitä 16 päivää.Sitten voi kunnolla valittaa.Haistakoot pitkän vitun.Ylpeet mulkut.

Oletko maksanut kaikki ennen tilatut pelit?

Minä oottelin Discshopista pari viikkoa pelejä kun niitä ei vaan kuulunut. Maksoin edelliset pelit niin muutaman päivän päästä oli uus peli laatikossa:)

Tuomo33
/

Fm4 autot, on kuin olisi paikanpäällä, mutta tuo savu.. Se on jotakin niin säälitävän näköistä :( Ainakin omasta mielestä.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Fm4 autot, on kuin olisi paikanpäällä, mutta tuo savu.. Se on jotakin niin säälitävän näköistä :( Ainakin omasta mielestä.

Olishan se aika fantsuu jos savua tulis kuin Venäjän metsäpaloista, mutta jos ilman sitä savua saadaan sulavampi fps arvo, niin voin mie siitä karsia. Sahalla.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Fm4 autot, on kuin olisi paikanpäällä, mutta tuo savu.. Se on jotakin niin säälitävän näköistä :( Ainakin omasta mielestä.

Shh..

Sitä savua tulee huomattavasti enemmän kuin kolmosessa.. Mutta ei kerrota kenellekkään..

Kirjaudu sisään vastataksesi.