PPPP

TehBigBunny
/

Ei ole hyviä nämä peukut !

Kivasti vielä puissa kiipeiltäisiin ilman niitä ...

Ac3Way
/ /

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: OLKAA HILJAA! Mä katson autot elokuvaa telkkarista oluen kanssa ja teidän hopinä häiritsee!

ANTAKAA MÄÄKI HUUAN MÄÄKI OLEN KÄNNISSÄ!! Eiku siis katson autot-elokuvaa ja juon ykkös-olutta.

e. Tämä Suomenkielinen on parempi versio.

Schimanski76
/

Mie en jaksa enää tätä yletöntä huutoa ja rähjäämistä.Menen ulos katsomaan syksyä.

Kun palaan,toivon,että täällä olisi vähän rauhallisempaa ja pahimmat rötöstelijät viety lusimaan tai hacattu letculla muusiksi.

Ac3Way
/

Ei tarvi käskee kahdesti, Miqqe väijyy sua siellä syksyssä ja haqqaa sut potatomuusiks.

vaiski75
/

HEI! Skimmy setä on poissa, kuka käy laittamassa nastan sen tuolille?

hulluseon
/

vaiski75 wrote: HEI! Skimmy setä on poissa, kuka käy laittamassa nastan sen tuolille?

Minä kävin jo laittamassa.

Ja miks mä en pääse mikkihiiren etsijällä kirjautumaan enää tänne?

vaiski75
/

Olikohan se Migge varmasti paikalla, täällä huutaa joku viiksekäs Unkarilaisen näköinen mies minun oven takana ja ihan kohta mä teen siitä makaronisiivilän..?

hulluseon
/

Mikä halvatun Kyllönen? Työ ootta kaikki ihan sekasin, menen ja otan Skimmy-sedän tuolilta kaikki nastat pois sen takia. Vaihdan ne viiden tuuman rautanauloihin.

Mudinski
/

vaiski75 wrote: Olikohan se Migge varmasti paikalla, täällä huutaa joku viiksekäs Unkarilaisen näköinen mies minun oven takana ja ihan kohta mä teen siitä makaronisiivilän..?

Se on Jupe. Päästä se sisään vaan. Sillä on omasta kämpästä loppunut ruoka. Anna sille purkki joqurttia niin se lähtee.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Se on Jupe. Päästä se sisään vaan. Sillä on omasta kämpästä loppunut ruoka. Anna sille purkki joqurttia niin se lähtee.

Unkarilainen tofumies, Jupe-torttu.

vaiski75
/

Täytyy olla Jupe tosiaan, se yrittää driftata pojan skeittilaudalla ja piirtelee Japanin lippua mun Volkkariin.. Pakko laittaa pari kinkkusämpylää oven raosta, näyttää tuo riehuminen vievän voimia..

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Korkkasit uuden sivun kunniaksi oluen.

Ihmettelinkin minkä takia Väiski on niin usein viime aikoina avanut uusia sivuja :D

Ac3Way
/

Narttuja ei kannata halailla.

!http://4gifs.com/gallery/d/58597-7/Pug_pees.gif!

TehBigBunny
/

Housut alas ja turpaan !

... jälkikäteen sitten ihmetellään miksi ne housut piti vetää alas.

tappi
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Näytä piilotettu viesti
hulluseon
/

Mä olen täällä tuolin takana piilossa. Ei saa kertoa kellekkään

Kirjaudu sisään vastataksesi.