Köyhät kääntää kohta kanavan MTV3 MAX:lle. Hassu tunnin pitunen ohjelma.
PPPP
Nii.. Myö rikkaathan naurettaan tuolasille, köyhien kanaville : D
Paska kanava.
Ei noiruta siällä ollenkaan!!! Pursanan pitkäkorva!!
p=. Säd Jänes
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Säd Jänes
Kukaan ei tykkää susta, ei mulla muuta.
^Tshihihi^
Viikonlopun oon ollu poissa, ja heti kaikki on kääntynyt päälaelleen. Ennen Bani kiusi kaikkia, nyt kaikki kiusii Bania...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Viikonlopun oon ollu poissa, ja heti kaikki on kääntynyt päälaelleen. Ennen Bani kiusi kaikkia, nyt kaikki kiusii Bania...
Meillä on nyt uusi Jänes johdossa..
Eikun.. Kyllä Bani on vielä meidän Äiti..
Se heitti minun mielestäni osuvan kommentin maksullisista kanavista, mutta kaikki ei näyttänyt olevan samaa mieltä..
Minun kommenttini oli kosto, ei kiusausta..
E. Saa siellä silti miinustella, jos on sitä mieltä..
Sillon kuitenkin niin iso jekku teille ilkiöille tiedossa, notta oletta ihmeissännö sitten sen kanssa. Elokuussa uhkas kuulemma jollain telttaretkellä sen toteuttaa.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Sillon kuitenkin niin iso jekku teille ilkiöille tiedossa, notta oletta ihmeissännö sitten sen kanssa. Elokuussa uhkas kuulemma jollain telttaretkellä sen toteuttaa.
Joo siinä lähistöllä sattuu just kivasti oleen OLUTTELTTA ja elävää musiikkia, ja vauhtia ne ottaa rönviikin viinitilalta joka alle kilometrin päässä. Sit siitä Katajan palvia hiukopalaksi kesänmausta.Ihan kivasti suunniteltu.
Mie oonn FRC:ssä!
Salasana meni läpi! Täällä olen,hei hei hei,onko askaa?kysykää,mie käyn kaapilla.
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ilman housuja liikenteeseen, ne ymmärtää kyllä vinkin. Sanot, että sää tunnet ja olet Kaijasen kaveri. Lupaat niille Bani-nimisen pupun lemmikiksi, Babana-boksi tulee kaupan päälle. Vahaat viikset ja laitat Gaultierin Le Male-hajua korvan taakse. Öriset kuin 18-vuotias Valkeekoskelainen. Tarjoot niille riittävästi tärpättiä. Aloita heti siitä huonoimman näköisestä, kun ei sitä siellä pimeessä peiton alla nää kumminkaan.
Jos et saa, niin se on Warjon vika! Se meni ja laittoi tavoitteet heti liian korkealle..
Kiitti vinkeistä.
Oisko narua kaupan
HIDE EVERYONE!!
Hmm, isukin projektia pitäis kuvailla jokupäivä.. siellä se on tallissa parin sentin pölykerroksen suojissa, hyvin etenee!
Nii !http://pics.kuvaton.com/kuvei/separate_opinion.jpg!
kivat provinssit pendulum ja soad ah
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: kivat provinssit pendulum ja soad ah
Taas kerran kävi itellä niin että just ku oli rahaa kasassa niin liput loppuunmyyty, onneks sain perjantaiks lipun kummitädiltä : D Jäi Pendulumit, Hadoukenit ja soadit näkemättä perkele : (
Itse sain kaverin rannekkeen kun se joutui lähteen takas inttiin..... Vähä teippiä ja näin soadin :D
Ny sida
Oli muuten kivaa kesätöis. Hinkkasin keinua hiomapaperilla 6 tuntii. :(
Kotona vaihdetaan sitten kättä.
Susta tulee uus Karate kid !
Kirjaudu sisään vastataksesi.