PPPP

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Saanko anteeks kun tulin jo nyt pois töistä?

Etkö sä saanutkaan potkuja? hullu se on

hulluseon
/

En, otin loparit. Ja olen toisessa talossa nyt töissä. Tosin entisestä firmasta soittelivat varovasti auraushommiin ensi talveksi. Sanoin että soitellaan.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: En, otin loparit. Ja olen toisessa talossa nyt töissä. Tosin entisestä firmasta soittelivat varovasti auraushommiin ensi talveksi. Sanoin että soitellaan.

Loistavaa! hullu se on

MrD St Jimmy
/

Nyt kun olisin pistämässä kuvia Kesäjokkiksesta niin enhän mä pääsekkään yhtäkkiä lataan mun kuvia :(

MrD St Jimmy
/ /

Hitto mä varmaan rikoin sen kun latasin ittelleni sieltä omat 15 ekaa kuvaa :D:D Sitten kun olin lataamassa uusia niin ei enää toiminu. Anteexi.

Mudinski
/

Bridgestone Potenza kesämunkit koossa 215/45/17 tarvisiko kukaan ? 4mm pintaa joka renkaassa ja tasaisesti kuluneet... Ajaahan noilla viellä, tai pelkiksi kuminpoltto renkaiksi :)

Pottae
/

Hatuttaa.. Sain käsiini GoW3:sen beta-avaimen ja näyttää siltä että se beta-testaus on sulkeutunu. Wohoo.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Hatuttaa.. Sain käsiini GoW3:sen beta-avaimen ja näyttää siltä että se beta-testaus on sulkeutunu. Wohoo.

Sfäiskiäkin haluttaa, siksi se vonkaakin koko yön..

Eikä mutruta gummia pihalla autolla..

Mudinski
/

Eiku DJ toimintaa nyt tuonne Turntable.fm vai mikä olikaan...

vaiski75
/

Skimmy on nukkumassa, joten... Mä kysyn nyt teiltä: Kyllä vai Ei? Liittyy pariutumiseen...

Laittakaa peukkuja liikenteeseen ja mä lupaan kertoa myöhemmin ko. asian..

Finski fani
/

Nymmeitä on jo Potta ja mie tuola turntable mestassa. mudi ja muut mukaan!

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Pitäisikö olla AAMU-keskustelu topic?

Salittu vain 5-12 am ? Loisto idea!

Ac3Way
/

!http://api.ning.com/files/IZF9sJLkvi78-VYh3Ea1JMW3tEe8ziW1ZVeBeoeeJla9pwl5li0VJ2EtLv1DZf-lc-5WnBnb74SQAlqzSZajZEWfCjcZO8n0/fpf005_web750px.jpg!

:D

Kirjaudu sisään vastataksesi.