Yleinen v*tutus topic

IIPPONEN
/

faijalla kaukonäköön lidlistä 6kpl/6€ maksaneet lukulasit :D:D:D mitää optikoita tueta, varastaa ihmisiltä rahat!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Aamulla jo tiesin että tänään palaa rahaa ihan noin vaan, mutta että 900€ silmälaseista? Voi hyvä hevonhäntä että osaavat olla kalliita kapistuksia.

No mitä VITTUA? tohon läimäset 900e lisää ni saat jo laaserileikkauksen prkle.

mun lasit makso 150e ja sain samaan hintaan arskat vahvuuksilla kaupantekijäisiksi. (plus et otin viel iskunkestävät linssit 20e)

Mudinski
/

Omat lasit maksoivat 4v sitten sen 350e... taisi tulla 100e lisää hintaa kun otin tummentuvat linssit.

Mace
/

Onneksi en tarvitse laseja...

...nyt on sellane fiilis että pian tartten, kun ton sanoin.

RealBlocker
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Vituttaa kun: Pääsen klo 15:45 Bussi tulee 16:45 Saattaa olla myöhässä 16:55 Sitte kun busslilla kotiin, kello on 17:45 Sitten sateessa kävellen 15 min

Ja oon kotona kello 18:00 vaikka päästiin 15:45

Tämä v*tuttaa tällä hetkellä.

Eikä se muuten muttaku 4/5 pävistä on 8-16

Mulla vähä sama juttu. Nytkin pääsin klo 12 ja bussi lähtee 14:05. Olis pitäny livahtaa 11:10 bussilla kotiin.. Niin ja matkaa on n. 50 kilsaa, ei viitti mopolla kulkea.

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote:

Mulla vähä sama juttu. Nytkin pääsin klo 12 ja bussi lähtee 14:05. Olis pitäny livahtaa 11:10 bussilla kotiin.. Niin ja matkaa on n. 50 kilsaa, ei viitti mopolla kulkea.

No sulla on nyt vie pahempi ku mulla, tänään pääsin mäki klo 12:00, mutta bussi lähtee 13:05, edellinen meni n. klo 10:00 aikaan...

El PiNk DeViL
/ /

Onneks täälä seinäjoella noi julkiset menee koulun loppumis- ja alkamisaikoihin. Onneks asun 3km päässä koulusta jonka meen 99,5% kouluvuodesta pyörällä. Puol prossaa tulee siitä jos on lukko jäässä molemmista dirteistä (tilanteita on aika harvoin) niin silloin menen kävellen.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Onneks täälä seinäjoella noi julkiset menee koulun loppumis- ja alkamisaikoihin. Onneks asun 3km päässä koulusta jonka meen 99,5% kouluvuodesta pyörällä. Puol prossaa tulee siitä jos on lukko jäässä molemmista dirteistä (tilanteita on aika harvoin) niin silloin menen kävellen.

viltuttaako??

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote:

viltuttaako??

Kyllä, koska olen läski ja haluan mopon : D No ei. Täytyy sanoa että meni tämä väärään topikkiin :D

villek00
/

Ei voi käsittää kuka valopää on keksiny et nää GT1 autot pitää mappaa ihan miten sattuu.. Ei vaan käsitä..

Pure Black40
/ /

Arvatkaas kuka kaatoi kitaran ständistä lattialle ja katkaisi kitaran kaulan? Tämähän ei tietennkään riittänyt, ja kaiken lisäksi paskaksi meni myös molempien E-kielien virittimet.

**TTU!

No stands anymore!

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Ai saatana! Tommonen kirpasee oikein kunnolla.

Oletkos säkin musiikkimiehiä? :)

hulluseon
/

On se. Puhelimella osaa soittaa ja poskeaan kuulemma ihan muutaman lyönnin edestä.

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Arvatkaas kuka kaatoi kitaran ständistä lattialle ja katkaisi kitaran kaulan? Tämähän ei tietennkään riittänyt, ja kaiken lisäksi paskaksi meni myös molempien E-kielien virittimet.

**TTU!

No stands anymore!

Katkesi oikeasti kaula? Osanottoni, that is some harsh shit.

RauhaMees
/ /

VOI V*TTU. Tein Kaks tuntii putkeen jokkis koostetta ja sitte en tietenkää ollu tallentanu läpprille projektii. Kone sammui ja vattu mikä kiroominen ku kaikki kahen tunnin työ hukkaan. Viel kerra:

VOI VATTU

MÄ lähen saunaan viilentymään.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Oletkos säkin musiikkimiehiä? :)

Bassoa olen rämpytelly sillon tällön. Ihan alkeissa vieläkin.

Finski fani
/

Alkaa näyttämään siltä, että en saa oman alan hommia. Pitänee lähteä taas jakamaan postia... Paskaa hommaa. Kavereitakaan en näkis, koska on yötöitä ja kaukana Lahdesta.

RauhaMees
/ /

NYT VATUTTAA VIEL ENEMMÄN. läppäri sano itsensä irti eikä halua käynnistyä. Menee vian korjaukseen ja alkaa sanoa, että tietokone ei voi automaattisesti korjata ongelmaa. ota yhteys korjaamoon tai tällaseen. Oisko ehdotuksii ku en haluu viedä sitä korjaamolle? auttaisko koneen tiedostojen poisto sillasel levykkeel?

/ joutuu vattu käyttää psp:tä että voi olla netissä :(

Finski fani
/

!http://www.sportfellows.fi/kuvapankki/LEka.jpg! --> !http://www.warepin.com/wp-content/uploads/2009/11/computer-hardware-fundamentals.jpg! --> !http://liveindia.tv/wp-content/uploads/2011/01/computer.png!

Enempää en osaa auttaa... =(

TehBigBunny
/

Kun sie käynnistät sen paina esc tai del, mitä ikinä se sanoo heti kun ruutuun tulee tekstit. Biosissa voi olla kovalevy/muistitestit, jos nekään ei toimi ...

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kun sie käynnistät sen paina esc tai del, mitä ikinä se sanoo heti kun ruutuun tulee tekstit. Biosissa voi olla kovalevy/muistitestit, jos nekään ei toimi ...

kokeilen. Kone on vaa 3 kuukaut vanha ja se teki jo noin.

TehBigBunny
/

Sittenhän siinä pitäisi olla takuu voimassa. Kannattaa korjauttaa hetimiten.

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Sittenhän siinä pitäisi olla takuu voimassa. Kannattaa korjauttaa hetimiten.

Mutku etkö sä jo bunny ymmärtäny, että ei Rayha mielellään sitä veis kenellekkään korjattavaksi, kun se on ehtinyt jo 3kk aikana ladata uudelle koneelle niin hirmeästi kääpiöpronoo ja vastaavaa, että sehän hävettäis..

Kirjaudu sisään vastataksesi.