Yleinen v*tutus topic

IL3
/ /

Ja muiden ongelmista viis

Mua vituttaa nyt toi nettiauto.comin ja samoin muiden vaastaavien mainossivustoja hyödyntävien/käyttävien sivujen toiminnan hidastuminen.

Suoranaisesti vituttaa kun on näpytelly osoitteeks esim. juuri tuon edellämainitun nettiauton ja sit aina ensimmäinen minuutti menee kun "selvitetään osoitetta www.ad.doubleclick.blaa.blaa" ja sen jälkeen muodostetaan vielä yhteys samaiseen paskaosoitteeseen, jotta saadaan sivun bannerit ja muut turhat vitukkeet ladattua ja samoin se saatanan sivusto kysyy joka ikinen kerta haluanko vielä kaiken kukkuraksi osallistua johonkin perkeleen tutkimukseen. Jos jonkun sivuston voisi haulikolla paskaksi lasauttaa, ja semmoisen haulikon omistaisin, lasauttaisin ensitöikseni tuon nettiauto.comin helvettiin. Toki se sitten haittaisi monien muidenkin ihmisten autojen myyntiä ja ostoa, mutta eiköhän ne na.comin paskiaiset piakkoin uuden vastaavan kasaan pakertaisi. vittu.

Toimispa kaikki sivut kuten frc.

DarkWarjo
/ /

"haluatko pistää kokonaan poikki?" "Haluan..." "mut voidaan olla viel ystäviä?"

niin.... no ehkä se ei sit ollu mulle se muija... "forever alone"

meikä o kyl vitun kiva tyyppi, kaikki tahtoo olla kavereita...

Finski fani
/

Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE!

About sata biisiä kuluu päivässä. Onko kellään tiedossa samanlaista palvelua, joka jatkaisikin toimimista?

TeroKortelainen
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Mua vituttaa nyt toi nettiauto.comin ja samoin muiden vaastaavien mainossivustoja hyödyntävien/käyttävien sivujen toiminnan hidastuminen. .

Jos käytät Firefoxia, niin asenna lisäosaksi AdBlock. Ei tartte kärvistellä ylimääräisten mainosten kanssa. Kokolailla hyvin toi tuntuu toimivan ja onkin tuskaista, jos joskus jollain "ulkopuolisen" koneella tarttee käydä Nettiautossa tai vastaavilla saiteilla...

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen

TeroKortelainen wrote:

Jos käytät Firefoxia, niin asenna lisäosaksi AdBlock. Ei tartte kärvistellä ylimääräisten mainosten kanssa. Kokolailla hyvin toi tuntuu toimivan ja onkin tuskaista, jos joskus jollain "ulkopuolisen" koneella tarttee käydä Nettiautossa tai vastaavilla saiteilla...

Saman saa myös Chromeen ;)

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE!

About sata biisiä kuluu päivässä. Onko kellään tiedossa samanlaista palvelua, joka jatkaisikin toimimista?

CD- ja vinyylisoittimet palvelee hyvin ainakin mua :P Olen ilkeä!

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: "haluatko pistää kokonaan poikki?" "Haluan..." "mut voidaan olla viel ystäviä?"

niin.... no ehkä se ei sit ollu mulle se muija... "forever alone"

meikä o kyl vitun kiva tyyppi, kaikki tahtoo olla kavereita...

Jos oot liian kiltti.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

CD- ja vinyylisoittimet palvelee hyvin ainakin mua :P Olen ilkeä!

Olet ilkeä. =) Bändejä, joita kuuntelen enemmän ja vähemmän aktiivisesti on noin 200. Joillain on yli kymmenen julkaistua levyä, joillakin vain yksi. Sanotaan keskiarvoksi vaikka 3-4 julkaistua levyä. Levyjen hinnat voisi laittaa vaikka tasan kymmeneen euroon, joten yhteishinnaksi näille kaikille levyille tulisi 6000-8000 euroa. Huomaat, kuinka tarpeellinen Spotify on mulle... =)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote:

Jos oot liian kiltti.

Luultavasti juuri tämä on ongelma...

Tuomo33
/

Voi vitun vitun windows, SUATANA!!

Kuuntelen kaikessa rauhassa musiikkia, kunnes windows kaatuu.. No käynistin koneen sitten uusiksi, ja TOTTA vitussa koko paska alkaa vituilemaan! Tiedostoyt on mp3, wma muodoissa, ja väitää että koodake on väärä, ja sitä ei voi toistaa. Eikä auta käyttää toissta mediaplayeriä koska bsp ja vlc kiljuu samaa..

Taidan suosiolla siirtyä linuksiin. WINDOWS ON PASKA!!

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: WINDOWS ON PASKA!!

aika kauan kesti ennen kuin huomasit :D

IIPPONEN
/

Finski fani wrote: Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE!

menee se 10h päiväs. pitääpi siis kirjata listat ylös ja "ostaa" ne netistä :)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

aika kauan kesti ennen kuin huomasit :D

Kyllä mä sen huomasin jo kauan sitten mutta nyt alkaa oikeasti loppumaan hermot/kärsivällisyys..

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Kyllä mä sen huomasin jo kauan sitten mutta nyt alkaa oikeasti loppumaan hermot/kärsivällisyys..

Maailmassahan on tunnetusti 3 suurta onnettomuutta, jota ei olisi koskaan pitänyt tapahtua. Varsinkin kuin tuntuu että sanonta, "se mikä tapahtuu kerran, tapahtuu uudestaan" pitää paikkansa :/ Mutta siis nämä onnettomuudet ovat:

• Hiroshima '45
  • Tsernobyl '86
  • Windows '95
Sunsh1ne FI
/ /

Finski fani wrote:

Olet ilkeä. =) Bändejä, joita kuuntelen enemmän ja vähemmän aktiivisesti on noin 200. Joillain on yli kymmenen julkaistua levyä, joillakin vain yksi. Sanotaan keskiarvoksi vaikka 3-4 julkaistua levyä. Levyjen hinnat voisi laittaa vaikka tasan kymmeneen euroon, joten yhteishinnaksi näille kaikille levyille tulisi 6000-8000 euroa. Huomaat, kuinka tarpeellinen Spotify on mulle... =)

Joten mikset sitten maksa siitä? Ei voi olla liikaa kenellekään se 5e/kk Unlimited-tilaus, varsinkin jos kerran kuuntelet noin aktiivisesti. 5e on yksi tuoppi kuukaudessa.

Itellä Premium ja mulle ainakin kelpaa mahdollisuus tallentaa vapaasti musaa iphonelle offlinessa kuunneltavaksi. Senkin hinta on sen 10e/kk eli kun maksaa yhdestä levystä, saa kuunnella tuhansia.

Edit: Spotifyn toiminta on edelleen tappiollista, joten se ilmaisen musan kuuntelu loppuu joka tapauksessa tavalla tai toisella. Joko jengi alkaa maksaa tai firma menee nurin.

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote:

Maailmassahan on tunnetusti 5 suurta onnettomuutta, jota ei olisi koskaan pitänyt tapahtua. Varsinkin kuin tuntuu että sanonta, "se mikä tapahtuu kerran, tapahtuu uudestaan" pitää paikkansa :/ Mutta siis nämä onnettomuudet ovat:

• Hiroshima '45
  • Sfäiski75
  • Schimanski76
  • Tsernobyl '86
  • Windows '95

70-luvun keskiosa oli aika paha :(

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

70-luvun keskiosa oli aika paha :(

!http://i.ytimg.com/vi/lUr-1EiQ5Gs/0.jpg!

Skimmy ei ottanut tuota uutista kovinkaan hyvin..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI wrote:

Joten mikset sitten maksa siitä? Ei voi olla liikaa kenellekään se 5e/kk Unlimited-tilaus, varsinkin jos kerran kuuntelet noin aktiivisesti. 5e on yksi tuoppi kuukaudessa.

Itellä Premium ja mulle ainakin kelpaa mahdollisuus tallentaa vapaasti musaa iphonelle offlinessa kuunneltavaksi. Senkin hinta on sen 10e/kk eli kun maksaa yhdestä levystä, saa kuunnella tuhansia.

Edit: Spotifyn toiminta on edelleen tappiollista, joten se ilmaisen musan kuuntelu loppuu joka tapauksessa tavalla tai toisella. Joko jengi alkaa maksaa tai firma menee nurin.

Kai se tosiaan on pakko alkaa maksamaan. Piratoimista en oikein haluaisi tukea.

Itellä, harmi vaan, ei ole mitään fiiniä kännykkää, millä voisi kuunnella musiikkia netin kautta....

Sunsh1ne FI
/

Finski fani wrote:

Kai se tosiaan on pakko alkaa maksamaan. Piratoimista en oikein haluaisi tukea.

Itellä, harmi vaan, ei ole mitään fiiniä kännykkää, millä voisi kuunnella musiikkia netin kautta....

Ootko varma ettei oo tarpeeksi fiini? Tuossa on aika iso lista puhelimia alhaalla: http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/

Tuo ZTE Blade taitaa muuten maksaa jonkun 100-200e että siinä ei oo android-puhelinta hinnalla pilattu.

Parasta tuossa Spotify Premiumissa on se että musaa ei nimenomaan tarvitse puhelimella (tai ipodilla) kuunnella netin kautta, vaan voit käyttää niitä offline-playlisteja ja tallentaa 3,333 biisiä per laite kuunneltavaksi ilman nettiyhteyttä. Kunhan luuri on wlanissa tai muussa nopeassa netissä kiinni siirron ajan niin sinne saa mukavan määrän kamaa ja liikenteessä sitten kuuntelee niitä, ei mene akkua netistä striimaamiseen. Itelle tuo on niin voittoisa ominaisuus että maksan mielellään siitä sen yhden cd:n verran kuukaudessa.

DarkWarjo
/

Joo, ei toi spotifyyn tukeminen viidellä ekulla ole paha jos sitä kerta oikeasti tykkää käyttää.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI wrote:

Ootko varma ettei oo tarpeeksi fiini? Tuossa on aika iso lista puhelimia alhaalla: http://www.spotify.com/fi/mobile/overview/

Tuo ZTE Blade taitaa muuten maksaa jonkun 100-200e että siinä ei oo android-puhelinta hinnalla pilattu.

Joo, ei mitään mahiksia. Oma kännykkä on varmaan 4-5 vuotta vanha. Eikä ole mitenkään varaa uteen kännykkään...

superiorjerde
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Selkä rupes vittuilemaan.

Sama homma =( Tekee aika usein ekä oo kivaa

Tuomo33
/ /

Ei vittu mitä peileilyä tää xp! Jos haluat käyttää jotain tiettyä toimintoa, joudut lataaman jonkun ohjelman uusimman version. Jotta voit asentaa sen ohjelman, tarvitsetkin toisen ohjelman uusimman version..

SIIS PERKELE! Eikö ne vitun homorunkkarit osaa yhdistää niihin suatanan servicepackeihin ohjelmien uusimpia versiota, että pystyy asentamaan tarvittavat ohjelmat päivitystä varten..

Ikinä en enään hanki mitään windows tuotetta puuceelle. Niin mulkumaista toimintaa tämä..

Pahoittelen suuria määriä kirjoitus,pilkku sääntöjen rikomista, mutta kun vituttaa niin sitä antaa tulla mitä näillä sormilla naputtelee..

I HATE WINDOWS!!

Kunhan saa rahaa, niin vaihtuu linuxi, tai unbuttu tohon pöytikseen.

Edit2: Asentelen nyt uusimpaa winukka instaleria.. Jotta päivitys voidaan suorittaa loppuun, täytyy (yllätys yllätys) windows instaler lopettamaan.. o/

Taidan ottaa muutaman tänään..

Kirjaudu sisään vastataksesi.