Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Kesälomaa enää 1h 56min... No, eiköhän sitä täs on tarpeeks lomailtu.
Älä viiti itkeä. 12 vuotta takaperin viimesen kerran olin kesälomalla.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sie olet vieläkins takaperin :(
[OT]Paree silleen tai nasse naamalla niin ei naura harakat itteensä hengiltä[/OT]
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Oho, kyllä vituttais toi, itteä vituttaa se ku oon todella laiska peseen hampaita...
Täytyy nyt skarpata, sain motivaation... Finskin tilanteesta.
Oliski vaan hampaidenpesun puutteesta tää mun tilanne... Yks reikä hirveesti ei tunnu tän rinnalla...
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ruottin kaksoistunti...... Zzz
Onneks loppu multa ruotti, ainoo vaan että kahesta kurssista 0 (0-3) että ne vielä pitää hoitaa, v*ttu.
Tänhetkinen pieni ketutus, pääsin 12:00, bussi tulee 13:10 + matka 40min, onneks voi olla koneella, ei tartte pysäkillä seisoskella.
Finski, mulla vaa nyt viimeaikoina ikenet ollu kipeet ja jotenki tuntuu että hampaat "nirskuu" Ei helevata, nyt alotan peseen noita hampaita 10min aamuisi ja iltasi. Muttaku ei aina muista, ja jos muistan, niin en jaksa. Normaalisti pesen kerra viikos, ja seki sellane 15 sek hutasu. Toisinaan joskus illalla "nuolaisen" suuhun vähäse hammastahnaa.. :D :D Varmaa auttaa...
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Finski, mulla vaa nyt viimeaikoina ikenet ollu kipeet ja jotenki tuntuu että hampaat "nirskuu" Ei helevata, nyt alotan peseen noita hampaita 10min aamuisi ja iltasi. Muttaku ei aina muista, ja jos muistan, niin en jaksa. Normaalisti pesen kerra viikos, ja seki sellane 15 sek hutasu. Toisinaan joskus illalla "nuolaisen" suuhun vähäse hammastahnaa.. :D :D Varmaa auttaa...
10 min on liikaa. Kuluttaa hampaita. 2-3 minuuttia on ihan hyvä aika, kuhan pesee huolellisesti... Suosittelen joo pesemään hiukan useemmin nuita hampaita... =)