Yleinen v*tutus topic

Mace
/

Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?

Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P

Mace
/

Emmää tie mutta mulla oli just sellane olo.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P

Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!

Eij ole. Hää on yksi parhaista kavereista, mutta seurustelee myös mun toisen parhaimman kaverin kanssa. Sopii kyllä toisilleen täydellisesti.

Jos samanlaisen suhteen itekin sais joskus jonkun kanssa aikaseks, niin se olis mahtavaa. Nyt täytyy tyytyä lusikoimaan Warjon kanssa.... =)

Tuomo33
/

Tänään tuli taas yksi tampereen reissu, melkein turhaa..

Ensin kaveri joutuu lasketelee lahdesta tänne, sitten tampereelle noin tunnissa, ettei myöhästyisi.. Sitten ku menee ilmouttautumaan, ylätys ylätys mulla ei olekkaan aikaa varattuna :F

Tunninverran ne soitteli eri paikkoihin, ja kyseli.. Sitten pääsinkin rötnkeniin, ja tämän jälkeen olisi aika lääkärille. Ylätävää, mutta kyllä. Lääkäri ajat myöhässä ja yksi odotamassa ensiavussa..

Niin veemäisen mukavaa kun tuo tieto kulkee niin perkeleen hyvin..

Alchemist FI
/

Rupee pikkuhiljaa vituttamaan, oikea korva ollu viime sunnuntaista asti lukossa.

RealBlocker
/

Olipas taas pitkä koulupäivä. Eihä siinä muuten mitään, mutta kun joutuu oottaa bussia reilu tunnin..

Mace
/

Mun koulupäiväni...

8:00 - 12:00 ( 4 tuntia )

Todellisuus

6:00 hereille, 7:10 bussilla kouluun, päästään 11:50 ja 13:00 tulee bussi, joka perillä 13:40, kotona jossai klo 14:00 aikaan. ( 7 tuntia )

Vituttaa...

vaiski75
/

Missähän sitä on taas oltu?

Molemmat nahkatakit hukassa ja pari muutakin sydeemiä..

Kahvin sekaista itkuhuutoa?

sjamy
/

Epilepsia häirihtee hieman, ilmeisesti 20 minuuttia tuijotin seinää tajuamatta mitään.. ihmeellistä tää elämä.

Ac3Way
/

Mikä helvetti tätä Suomea vaivaa??

Joka viikko saa lukea iltalehdestä, että joku vankikarkuri on lomalla kaupungilla tai karannut, kun on luvan saanut käydä kaupassa tai joogassa. Luulin, että ne vangit olisi siellä vankilassa helvetti. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.

villek00
/

Se tunne kun soittaa kaverille, ja saa huuvot ilman minkään valtakunnan järkevää syytä. **ttu.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Miksi tuolla ulkona pitää sataa niin perkeleesti?

Täällä ei ole tullut vaihteeksi kuin pari tippaa muutamana päivänä. Heti eilen kun olin pari kilsaa pois kotoa niin johan oli sadetta, mutta ei tietenkään kotona satanu silloinkaan. Kovin tummia pilviä tässä on pari päivää pyöriny, mutta kun kohdilleen ei osu millään.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Ma kualen tylsyyteen tralalalallallaa!

Otetaan yhdet tylsyydelle..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Otetaan yhdet tylsyydelle..

No onneksi kaapista löytykin juuri se yksi ja vaivanen...

Kirjaudu sisään vastataksesi.