Yleinen v*tutus topic

FIN xxDRIFTERxx
/

Avasin telekkarin 10min ennenkun POP HOP loppuu Voicelta. Viikon paras musiikkiohjelma =( -viikonloppu on pilalla-

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx wrote: Avasin telekkarin 10min ennenkun POP HOP loppuu Voicelta. Viikon paras musiikkiohjelma =( -viikonloppu on pilalla-

Sfäiski voi laulaa siulle.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Sfäde voi myös esitellä mustaa silmäänsä ja toista kivestä, mikä ei taida enään hetkeen laskeutua.

Eli Suomeksi: Asiat voisi olla huonomminkin, joten yhtään ei siellä murjoteta.. Ai niin, kyllä me lauletaankin ja kovvoo!

FIN xxDRIFTERxx
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Kiitos. Mieluusti vielä ennen sitä kun otat perjantai-kaljat jääkaapista..

IL3
/

FIN xxDRIFTERxx wrote: Avasin telekkarin 10min ennenkun POP HOP loppuu Voicelta. Viikon paras musiikkiohjelma =( -viikonloppu on pilalla-

Niitä samoja voi kerätä vaikka sinätuubissa soittolistaksi ja tiedä vaikka siihen sopis 48 tuntia hopitihopia?

Schimanski76
/

FIN xxDRIFTERxx wrote:

Kiitos. Mieluusti vielä ennen sitä kun otat perjantai-kaljat jääkaapista..

Sfäde ottaa perjantai-kaljat käyttöön jo keskiviikkoisin ja juo viimeisen perjantai-kaljan tiistai-ehtoona,puhuvat.

FIN xxDRIFTERxx
/

Tulee monia sellaisia biisejä mitä en ole kuullut tai muista nimeä. Tota hopotihopotia on kyllä koneella niin paljon että kovalevy huutaa armoa. Ensperjantaina sitten taas :( Petri Nygårdia sieltä nyt tulee.. Arvaa kuuntelenko..

IL3
/

FIN xxDRIFTERxx wrote: Petri Nygårdia sieltä nyt tulee.. Arvaa kuuntelenko..

Jaa, no mulle taas just toi Petri Nygård ei uppoo sitten millään, mut minkäs makuasioille voi :)

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Sfäde voi myös esitellä mustaa silmäänsä ja toista kivestä, mikä ei taida enään hetkeen laskeutua.

Jostain kumman syystä miun ei tee yhtään mieli nähdä Sfäden kiveksiä ollenkaan...

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Jostain kumman syystä miun ei tee yhtään mieli nähdä Sfäden kiveksiä ollenkaan...

Tshihihihi.. Sanovat että Sfäden ja hullun ensitapaamisessa molemmat olisivat olleet sanattomia ja toisella ei ollut housuja..

Mutta kyllähän mua nyt viltuttaakin..

Ei siis ne Sfäden asiat, koska Sfäde vaan nyt on sellainen ja ei sille mitään voi.. Mutta eilisestä: Kuulin että yhdeltä parhaalta kaveriltani lähtee eukko, kun on kuulemma löytänyt toisen miehen.. Ihan pomminvarma olin, että ne ovat ikuisesti yhdessä ja mikään ei tule siihen väliin.. Väärässä olin..

Eilen meitä oli kolme, jotka kivasti hyökkäsivät baariin.. Kaveri on yhtä pitkä kuin minä ja sitten meillä oli daami jonka pituus on 140, daa.. Tiedän että se näyttää hölmöltä, mutta pitikö joka suatanan apinan tulla kommentoimaan sitä.. Kellään ei kai juolahtanut mieleen, että miltä siitä tytöstä tuntuu kuulla jatkuvasti pituudestaan.. ..

Exami
/

Hieno juttu että selvisitte puhumalla, ei tullu tappelua tai sotkusta säätöä sängyssä!

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: Hieno juttu että selvisitte puhumalla, ei tullu tappelua tai sotkusta säätöä sängyssä!

Kyllä se naapurin tyttö sai "kohtalaisen" itkuhuutoraivari kohtauksen eilen, jonka kohteena oli sitten Sfäde (sanovat että se löi oikeesti) ja mie nukuin sohvalla kun mun sängy oli varattu..

Eli tuo puhuminen pitää kyllä paikkansa..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Eilen meitä oli kolme, jotka kivasti hyökkäsivät baariin.. Kaveri on yhtä pitkä kuin minä ja sitten meillä oli daami jonka pituus on 140, daa.. Tiedän että se näyttää hölmöltä, mutta pitikö joka suatanan apinan tulla kommentoimaan sitä.. Kellään ei kai juolahtanut mieleen, että miltä siitä tytöstä tuntuu kuulla jatkuvasti pituudestaan.. ..

Ihan ettei menis täysin löpinäksi, niin toi o kieltämättä törkeetä tulla tollee huuteleen... Se on aina eri asia jos tuttu heittää jotai läpäl, mut jos tulee joku tuntematon naureskeleen ni vituttaahan se varmasti, varsinki jos o muutenki vittuuntunu pituuteensa.

Itseäni vituttaa työt.... ja kaveri joka ei osaa hoitaa raha-asioitansa oikein ja pankista otetaan yhteyttä takaajaan... eli minuun....

Draghar
/

Kenenkään lainoja ei kuulu mennä takaamaan, ei edes Kreikan... Muistakkiehan se!!

IIPPONEN
/

Olipa kerran 3 kaverusta Kouvolasta jotka olivat menossa pohjanmaalle katsomaan kauden viimeistä ralli-kilpailua. Yksi heistä oli kuskina ja omisti hienon Volkswagen Venton. Matkalla he näkivät vaikka millaista kulkijaa, tunnelma oli hyvä ja meno maistui, valitettavasti vähän liiankin hyvin... n. klo 5.20. vähän ennen Tamperetta pojat alkoivat katselemaan kylttejä mistä pääsisi motarille joka ohittaa Tampereen. RÄPS sanoi pönttöpoliisi. Kuskina ollut poika ei ollut huomannut että rajoitus oli muuttunut 100kmh -> 70kmh. Onneakin oli matkassa sillä kylttejä etsiskellessä vauhti oli tippunut 15kmh eli 85kmh, 70kmh alueella.

Mitä tarinasta opimme?

"Aamullahan oli hyvä fiilis lähteä ralliin, NYT VITUTTAA!"

Pytzi
/

oliks sie siis katomassa rallii ja millä patkäkkä?

itekki olin mutta töissä

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote: oliks sie siis katomassa rallii ja millä patkäkkä?

itekki olin mutta töissä

ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.

Exami
/

IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Exami

Exami wrote: IIPPONEN, Irti etukilpi ku lähetään maaseutu ajelulle...

Sie taijat olla penaalin terävin kynä?

Pytzi
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

ek2, vaihdettiin kallion kierrosta punasen tojotan jälkeen valtion huomiolle. siitä sitten paineltiin kattoo n.50 autoo nelosen loppuun.

kakkosella autoja kaadettu aika paljon kuten näät et tainnu tuossa paikassa olla?

Exami
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Sie taijat olla penaalin terävin kynä?

Olis rahat säästyny tostaki vahingosta ilman etukilpeä. tietty mikäli tykkää maksella noita 100€ rikesakkoja ihan hyvikseen ni mikäs siinä, huonolla tuurilla napsahtaa viellä päiväsakoille.. omalla kohdalla esim 12 päiväsakkoa 500-600€

Ehkä se viellä sunki elämän kohdalla tulee tilanne että pidät mielummin rahat omassa kassassa ku valtion kassassa

Pottae
/

Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.

IIPPONEN
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pytzi

Pytzi wrote:

kakkosella autoja kaadettu aika paljon kuten näät et tainnu tuossa paikassa olla?

Olin just tossa ekojen kuvian paikassa :) sitten siitä vaihettiin viimesenä kylelleen vetäneen gt rollan jälkeen sinne vasuriin missä oli muutama kaatanu mutta taidettiin vaihtaa liian myöhään koska tuli siellä nähtyä vain komeita roikkuja :D

E: jatketaan privana ;)

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Kuka KELE! on vieny mun äänen? Anto tilalle kivasti flunssankin.

Mie voin huutaa sun puolesta muille :D

// Bani olen samaa mieltä. Hieno mies oli tämä Simoncelli

Kirjaudu sisään vastataksesi.