Mun yläviisaudenhampaat lähti pois älyttömän helposti. Viimeinen kun poistettiin kaksi viikkoa sitten tiistaina, niin keskiviikkona pystyi jo syömään kokolailla normaalisti. Edes puudutuspiikit tuonne yläkertaan ei tunnu missään eikä poistossa tule mitään tuntemuksia. Olin todella yllättynyt, että puudutuksen laskettuakaan ei tullut mitään jomotusta yläleukaan eli senkin suhteen positiivinen kokemus...
Huvittavinta tuossa jälkimmäisessä poistoreissussa oli se, että mut kutsuttiin sisään n. klo 8:28 ja klo 8:37 olin jo autossa ilman hammasta! Ja siinä ehdittiin hetki odotella puudutuksen nousuakin. Tarvittiin noin 2 vääntöä ja hammas muljahti irti.
Ei sen ekan poistokaan montaa minuuttia kauemmin kestänyt, mutta yksi juuri oli vähän vino ja vastusti hetken aikaa. Samalla se teki hiukan enemmän damagea ikeneen, mutta silti ei mennyt kuin pari päivää, kun pystyi syömään täysin normaalisti. Ja mikä parasta, ennen poistoa leukaperissä olleet tuskat hävisivät samoin tein enkä tarvinnut ollenkaan särkylääkkeitä kummankaan poiston jälkeen.
Eli mulla oli onnekseni noi yläviisurit mallia "helppo" eikä alas ole suotu viisautta lainkaan... Keskimäärin noi alhaalla olevat taitaa olla lujemmin kiinni ja monesti vielä hermot on hankalasti riskialueella.