Yleinen v*tutus topic

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Äiti pari yötä kylässä..

Hermot män jo..

Sano äiteelles että pyyhkii sen siun kompuutterin ja boksin. Eikös se jo yhen kerran pyyhkinä ne?

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Sano äiteelles että pyyhkii sen siun kompuutterin ja boksin. Eikös se jo yhen kerran pyyhkinä ne?

Joo tana! Tietokoneen se tuhosi vesirätillä..

Yhdellä rätin pyyhkäisyllä katosi tonnin edestä komponentteja.. Jälkeenpäin puhuttiin puhelimessa ja sanoin että tonnin kustansi sinun pölyjen tappo, niin se sanoi että teevesi kiehuu ja pitää mennä..

Kauheen ketku, sekin..

RealBlocker
/

Pöytäkone hajos, ja joudun käyttämään tätä mun läppäriä. Välillä aivan viltun hidas. No eiköhän tällä muutaman päivän pärjää, tuskin tulee ees tarvittua konetta paljoa viikonloppuna.

MrD St Jimmy
/

VITTU 10 KERTAA YRITTÄNYT PÄÄSTÄ PELAAMAAN TAIVASVANNETTA JA KERRAN PÄÄSIN MUTTA SILLON EI OLLUT ÄÄNIÄ!

SEITAN ja -cock slap- CAPS LOCK

TehBigBunny
/

Puol yhreksältä joku vannepää päätti notta nyt on hyvä aika porata seinään kaksi reikää. Pari tuntiä olisi Jänes miälellään viäl köllinyt.

Sfilttu.

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Puol yhreksältä joku vannepää päätti notta nyt on hyvä aika porata seinään kaksi reikää. Pari tuntiä olisi Jänes miälellään viäl köllinyt.

Sfilttu.

Tshihihi..

Ööö, en kai mä naurahtanut ääneen?

Mace
/

Päätä särkee, ei täs muuta, ei nyt sentää vituta, mutta ärsyttää, pari pilkkua vois vielä laittaa, meinaan jos haluaisin että tästä tulee oikeaoppinen lause.

Tuomo33
/

Vitun lihas häiriöt reisissä. Vitun mulkvisti "lääkäri" Junnunen. Mulkvisti kun ei voi ajaa asiaa eteenpäin, vaan antaa olla ja odottaa.. Ei hyvääpäivää vaan hänelle, muistan sitten jouluna "Vituna paskaa joulua, ja vitumaisemaa uutavuota"

Mulla alkaa lopumaan tää kärsivälisyys nyt pikkuhiljaa, kun lupauksia siältä suunilta jaeltaan, mutta kusetustahan sekin saatana on jällen.. Ei vittu yllätä.

Mace
/

Jee jee jee, myöhästyin linjavitunautosta taas, tunnin kauemmin koulussa istuskellessa sitte..

DarkWarjo
/

Ej ole kiva olla pipinä....

mut saapahan olla pois töistä.. hähä.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

^työtön^

Vilttu!

e/ Meneepi raha-asiat (oikeasti) niin sanotusti aivan vituiksi kun tässä joulun alla kävi näin.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: ^työtön^

Vilttu!

e/ Meneepi raha-asiat (oikeasti) niin sanotusti aivan vituiksi kun tässä joulun alla kävi näin.

Mitä helvettiä? Vasta äskenhän alotit.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

No sehän on näissä automaalaamoissa se helvetin hauska ilmiö, kun marras-joulukuussa on niin pirun hiljasta, että melkeenpä joka paikasta karsitaan/lomautetaan porukkaa. Esim. tuolta firmasta lähtee 2/5 maalaria (minä mukaanlukien) ja korikorjaamon työnjohtaja(?).

e/ Kun firmassa kun firmassa lähdetään siitä, että työntekijä tekee firmalle tuottoa, mutta nuorelle/aloittelevalle työntekijälle kun aika laihasti noita töitä noin muutenkaan provisiosidonnaisissa töissä heti alussa tuputetaan, kun pitäisi tehdä helvetin nopeasti, helvetin hyvää jälkeä ja helvetin paljon, niin siinä on nuo vanhemmat duunarit vähän etulyöntiasemassa.

No jätänpä loput avautumiset avautumatta tänne. Kiitos ja anteeksi.

ee/

hulluseon wrote:

Esim. Kaveri oli aiemmin tossa isommalla maahantuojalla maalarina duunissa, mutta intin takia joutu keskeyttämään siellä hommat. No intti nyt sattui syystä jos toisesta loppumaan jo tässä loppusyksystä, niin eivät edes isompaan firmaan ottaneet ennestään tuttua maalaria enää loppuvuoden ajaksi töihin vaan ilmoittivat suoraan, että tuu kattomaan alkuvuodesta uudestaan.

No tässä olis nyt kaks työtöntä motivoitunutta automaalaria.

vaiski75
/ /

Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin..

Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta..

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Mie palkkaisin heti, jos olisi työtä tarjolla.. Vaikka vähän muihinkin hommiin..

Mini-Me taasen saa kotiarestia ja kunnolla, ai miksi..? .. Oltiin saunassa ja yks kaks se alkoi tuijottamaan mua ja mä sanoin, että kakista vain pihalle jos tekee mieli kysyä jotain? Se tuijotti mun mahaa ja sitten se nielaisi tyhjää tosi syvästi, kunnes se kysyi että olenko mä rascaana? Sitten tämä pieni pahuuden siemen nauroi halveksuen ja järkyttävän paljon, melkein putosi lauteilta. .

Laittoi hymyilemään näinkin syvän vitutuksen kourissa :)

Kiitoksia Mr.Vaiskille tästä.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Joku ääliö tyhjää vähän väliä mun pyörästä renkaat, taas myöhästyn sen takia yhden tunnin koulusta, pistää ärsyttään..

Jahas, taas se tapahtu, tällä kertaa linja-autoaseman pihas, kun olin koulusta tulos. Koko venttiili oli repästy..

Sairas ihminen on se joka tota tekee.

ilu86
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote:

Jahas, taas se tapahtu, tällä kertaa linja-autoaseman pihas, kun olin koulusta tulos. Koko venttiili oli repästy..

Sairas ihminen on se joka tota tekee.

Sulla on joku stalkkeri. :O

Tuomo33
/

Tainu mennä paskaksi tämä, läppärin akku.. Ei enään lataa verkovirrassa ollessa. Näyttää kokoajan "Verkkovirrassa ja latauksessa 0%"

RennSportAMG
/

Vilttu karsee olo ja kaikki menöö päin percettä.....

Noh koht minecraftii.

Tuomo33
/

Viitisen minuuttia sähköpiano sylissä, ja mie sain tän jo rikottua.. Ei PERKELE!

Kirjaudu sisään vastataksesi.