Yleinen v*tutus topic

Mace
/ /

No toisaalta tiedän tunteen, eihän toi mikään iso asia ole, eikä ketuta enää sillo ku istuu jo seuraavas bussissa. Mutta itte oon muutaman kerran saanu venata seuraavaa ku myöhästyny edellisestä, ja aina kun olis kotonaki parempaa tekemistä ku venata koulussa jotai bussia...

Ei mulla muuta

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Vilttu myöhästyin bussista, nyt pitäs odottaa 1,5 tuntia seuraavaa bussia.

Kannattisko opetella lähtee ajoissa pysäkille? ;)

RealBlocker
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Kannattisko opetella lähtee ajoissa pysäkille? ;)

En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..

DarkWarjo
/

RealBlocker wrote:

En tajunnu kattoa kelloa kun maalasin tuoleja. Jos oisin lähteny 1-2 minuuttia aikasemmin oisin kerinny..

Joo, sattuuhan sitä kaikille, mut tosiaan muistelin et ei ollu eka kerta ku tääl mainitsit :)

Mace
/ /

-Nonii, päivän vitutus saavutettu.. neljä viikkoa repussa kulkenu eräs paperi joka pitäs viimestää tänää palauttaa.. sitte helevetti eilen justii otin sen repusta pois ku katoin päivämäärää ja unohtuhan se tietenki kotii. Sitte kun 13 pääsen nii kotiin. 14 kotona, paperi mukaan ja 14:30 bussilla takas, 15:10 perillä ja viedä paperi, sitte taas 15:20 bussilla takas kotii, ja sitte jälkeen neljän kotona. Elikkä 2h saan ravata bussilla edes takas vain sen helevetin lapun takia jonka juuri eilen jätin kotii.. vittu ku vituttaa, aina sama juttu.-

Ens kerralla palautan sen lapun ennen kuin oon sitä saanukkaa.

Edit: Posti kulkee :D

jimmykojootti
/

Kivasti ekan kerran päivityksen jälkeen koitin mennä liveen, niin piti lukea uudet säännöt... Eihän siinä muutaku isoveli mun rofiilin joskus kauan kauan sitte tehny ja en tiiä salista ni mitäs mää niitä sit luen... No nyt vaan koittamaan että saanko vaihettua uuden saliksen

Pottae
/

11 aikoihin piti ottaa pienet n. tunnin päiväunet. Heräsin äsken. Ttu.

Mace
/

Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää.

Tässä asiassa PS network kyllä vie.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Joku Xbox live... taas 1.1.2012 loppuu mulla Live... Eikä jaksais ostella lisää.

Tässä asiassa PS network kyllä vie.

Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)

IL3
/

RealBlocker wrote:

Jäi vielä kaivelemaan, että saitko maalattua mitä piti? :)

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Mutta kenen kanssa siellä pelaa? Ja mitä? ;)

Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan.

Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)

Pure Black40
/

Pieni WTF-momentti nyt käynnissä... Tossa veljen boksilta vilkasin omaa profiilia, ja siellähän lukee "last online 16 hours ago", ja F1 2011 kuvakkeet ym. näkyy siinä, elikkä ei ole xbox.cominkaan online tämä... Tilanteen omituiseksi tekee se, että ite olen ollut viimeksi boksilla 20. päivä. Ja telkun ja boksin töpselit oli lähtiessä otettu pois seinästä, eli joku on oikeasti yrittänyt pelata... Joulun rauhaa ja vilttu.

Pytzi
/ /

^säädin taas jotain väärin vilttu^

Pytzi
/

ei tullut pitkiä kalsareita ei :(

// verkkokaupasta tilasin vuoren liveä niin tulikin 4800 miccisoftaa ... ^liveä kyllä halusin^

Pure Black40
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Pieni WTF-momentti nyt käynnissä... Tossa veljen boksilta vilkasin omaa profiilia, ja siellähän lukee "last online 16 hours ago", ja F1 2011 kuvakkeet ym. näkyy siinä, elikkä ei ole xbox.cominkaan online tämä... Tilanteen omituiseksi tekee se, että ite olen ollut viimeksi boksilla 20. päivä. Ja telkun ja boksin töpselit oli lähtiessä otettu pois seinästä, eli joku on oikeasti yrittänyt pelata... Joulun rauhaa ja vilttu.

-Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä- -ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella.- -Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.-

Nyt on nykyinenkin boksi siirretty 'Konsolit, jotka edellyttävät salasanaa kirjauduttaessa' ja Live ID salasana vaihdettu... Katotaan miten tilanne edistyy...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Last online 41 min ago... Jos 'minua' vielä näkyy onlinessa niin pommittakaa saatana partyinveillä ja spämmeillä niin lopettais saatana... Ite kun tosiaan pääsen kotia vasta ensi vuoden puolella. Tod. näk. serkun poikaystävä pelaamassa siellä, msp:t on onneksi vielä tallella.

Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...

Pure Black40
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Etkö sää voi soittaa niille, notta ei käytä niitä pisteitä. Eihän sillä nyt mitään väliä ole jos tag:iä käyttää, kuhan ei perseile...

Nou puhelinnumero, eikä äitikään näytä välittävän asiasta. Noh, nyt on tuo edittihomma tehty niin katotaan ny... // Niin ja ei sekään 100% varmaa ole että profiili on oikeissa käsissä...

Finski fani
/ /

-Onnistuuko se niin, notta vaihat Xbox.com:n kautta vaikka tagiin linkitetyn sähköpostiosotteen tai/ja salasanan. Pitäskö sillon Boxilla tehä jotain osote-päivityksiä tai jtn.?-

Aa, olitkin sen jo tuola ylempänä tehnykin...

Pure Black40
/

Se kaikkein ärsyttävin juttu tässä vaan on se että ite pääsee boxille vasta viikon päästä. :D

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote:

Vaikka kenen, ja Forzaa että Bäfä kolmosta... jos sen ostan.

Jännästi peukkuja sun kommentis. ;)

Hain kyllä vastalausetta tolle pleikan communitylle. Sitä ne ihmeeset varmaan on peukaloinu..

KKNGS
/ /

Tässä nyt tunti autettu pytziä saamaan rbr toimiin... Täs ois muutama lainaus pytziltä: "Mistä ton utorrentin voi ladata"? "kummasta downloadista mää painan kun tos on kaks samaa?" "Mul ei oo WinRaria" "Mul ei oo painttia koneella" "Mihin mä tallensin sen jutun minkä mä äsken latasin, räyhä?"

Ja sitten jouluna kävi näin: Pytzi tuli skypeen ja melkein itkuisella äänellä sanoi: MIKS MÄ EN SAANU PITKIÄ KALSAREITA!? tää ei ehkä kuulu tänne, mut täältä tää nähään... ^ja kyllä mua vähä vituttaa^ Muilla on program files, Pytzillä on program fails...

Kirjaudu sisään vastataksesi.