Yleinen v*tutus topic

Zolvi
/

Voi perkele ku osaa väsyttää. Autonrattiin ja kohti tamperetta, ei sitten huvita yhtään.

TeroKortelainen
/

Kannatti ostaa pikkujäbälle Stigan rattikelkka, kun lumesta ei ole tietoakaan ja viime yön ylin lämpötila Tampereella oli ollut jouluiset +7,4 astetta.

Niin, olipa pieni yllätys, kun silmäilin Stigan mukana tullutta ohjelappusta: suositeltu alaikäraja 7 vuotta!!! Kyllä on mennyt holhouksen puolelle, jos ei alle kouluikäisenä paranisi kelkkailla.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Ihmettelin, kun accountilla on 20 microsoft piztettä, ja sähköposti on [email protected] Oisko jollain apuja

Jaa sun tilillä? Jos et oo ite nuita pistäny, niin ainova mahollisuus on notta se on hakkeroitu. Vaihat uuen sähköpostiosotteen, jos ei onnistu niin soittelet vaan tukeen. =)

KKNGS
/

joo pitää varmaa soittaa: Meen boxin sivuille ja laitan sen mun sähköpostin=Pelaaja on joku UnbiddenJarl37

Pure Black40
/

Edellisiin liittyen; tossa mun profiilissakin näkyvässä kuvassa lukee sitten 27.12.2011, eli oisko mitenkään mahdollista että tuo ottaa jostain webbisivustosta ton tai jostain, kun msp:t on vielä tallella eikä Live ID:täkään ole sorkittu, eikä ainakaan näyttäis olevan hakkeroinnin merkkejä. Itsehän siis vaihdoin äskettäin Live ID:n niin ei sitä takas enää pysty vaihtaa :/ Mutta ei varmaan kannatakkaan.

KKNGS
/

joo, mulla noi mspt: ostin 4200 -->season pass 2400 -->1800-->nyt 20

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: Voi saatana tätä myrskyä vittu

Plääh.. täällä on sellasia semikovia puuskia, muttei muuten mitenkää erikoinen ilma. Parempi kai näin, ei sentää sähköt mene.

Pure Black40
/ /

Joo nyt tuli kyllä väärä hälytys, kyllähän se käyntiin lähti kuhan vaan malttoi pitää sitä virtanappulaa tarpeeksi pitkään pohjassa :D Amatööri.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Notta mitä helvettiä... Ohjelmisto kaatu kännykästä, sammutus, eikä lähe enää päälle. Neljäs päivä käytössä.

Mikäs hupelin on kyseessä?

RauhaMees
/

Driver181 wrote: Voi saatana tätä myrskyä vittu

Mulla oli sähköt kaks päivää pois. oi tätä elektroniikan lämmintä syleilyä :D

jimmykojootti
/

Voi vilttujen viltut ku tänne tanan karhunkoloon saa ees yhtä viltun mokkulaa toimimaan... DNA:lta tuli aluks se 6 megaa mutta nyt 2G verkkoa pukka ja n. 0,10 megaa.... voi vetin vetin vetti....

kivoja nää pisteet...

RauhaMees
/

Driver181 wrote: Meillä e oo sähköä jeejee Ei vilttu pääse pelaa mw fuuuuu

Ei sitä mw:tä tarvi pelatakkaa. Mukava yö pyöräily on mukavaa :)

Mace
/ /

Mustat silmänaluset. Viltuttaa.

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Mustat silmänaluset. Viltuttaa.

Tervetuloa kerhoon! Mullakin on aina! :D

Mace
/ /

Loma ja Xbox Live loppu, piste.

villek00
/

Töihin lähtö vähän.. Ois voinu viel olla tän päivän pois..

FINBULLET
/ /

Vituttaa taas ihan mukavasti kaikki.Olihan asiat vähän aikaa taas ok.

Kirjaudu sisään vastataksesi.