Yleinen v*tutus topic

villek00
/

Vaimokkeen kovat hammaskivut.. Saa nähdä onnistuuko tiistaina lähtö Englantiin :/

DonRandom
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Vaimokkeen kovat hammaskivut.. Saa nähdä onnistuuko tiistaina lähtö Englantiin :/

Leka auttaa...

Joko pajavasaratyyppinen, tahi sitten sellaanen Alkosta saatava :)

RauhaMees
/

Ei kettu mä taas sanon!

Ei nää koulun informaation kulku taaskaan toimi ja nyt mä oon 2 tuntii liian aikasin koululla. Ei suatana mä sanon taas!

Mace
/

Ei nyt suoranaisesti 'tuta, mutta harmi sinänsä.. IS

Alchemist FI
/

Ei nyt vituta, mut aiheensa puolesta sopii varmaan parhaiten tähän topikkiin.. Yks elämäni tärkeimmistä ihmisistä, Vaarini kuoli tänään ja siittä asti kun kuulin siitä on kyyneleet virrannut. Mutta ainakin vaarin kivut loppuivat jotka ovat olleet aika pahoja monta kertaa vaari on pyytänyt että antaisivat hänen kuolla vaan mutta aina se on taistellut taas ittensä parempaan kuntoon... Suuri suru tällähetkellä.

KKNGS
/

Nyt rupee jo pikku hiljaa vituttamaan nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: Nyt rupee jo pikku hiljaa vituttamaan nämä kaupungin säästötoimet. Kouvola varmaan kohta hankkiutuu velkasaneeraukseen, vähän niinkun se USA:n kaupunki miltä loppu rahat kesken...

Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä.

// Kouvola veti kyllä pahemmaks...

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote:

Toi viduttaa jopa mua. Täällä päin ei myöskään ole hirmuisesti rahaa, mutta silti pitää rakentaa koirapuisto(jossa käy 2 koiran ulkoiluttajaa) ja hevoskylä joka on vuoden olon jälkeen kohta konkurssissa vähäisen asiakas määrän takia. Tiet on schaissena kun ei oo muka rahaa ja pari muutaki juttuu on päin piersettä.

// Kouvola veti kyllä pahemmaks...

joo tossa eilen just puhuin kaverin kanssa siitä kun meilläki ammattikoulussa on sellanen halli missä on 18 autonosturia ja sit vielä välejä mihin mahtuu autoja, ja sit koko vitun hallissa on yks (1) pulttipyssy. Eikä oo rahaa ostaa uutta. Sekään ei toimi kunnolla. Logistiikkapuolelta tulee kuulemma rekan pulttipyssy lainaan.

DarkWarjo
/

Ja taas lähtee....

Yks etäisempi kaveri oli sit eilen lähteny ajasta ikuisuuteen. Vaikka ei tosiaan läheinen kaveri ollu, ni kyllä se silti riipaisi kun uutisen kuulin..

paska vuosi, sanokaa minun sanoneen. Liian moni tuntuu täälläkin jonkun menettäneen..

Mace
/

Voin kuvitella tilanteen jossa Pete 7v ajaa polkupyörällänsä pitkin pihoja ja poliisit pysäyttää tarkistaaksensa onko vakuutukset maksettu ja Peten 20" pyörä katsatettu.

joonas6
/

Vitun paska. Volvon kansi on paskana ei auttanu kannen tiivisteen vaihto. On varmaan syöpynyt niin pahasti. Savuttaa ihan saatanasti.

Tuomo33
/

Selästä kuului ikävän oloinen poks, ja pienehkö kipuaalto perään. Uniongelmatkin edelleen jatkuu, vaikka muutamana päivänä onkin saanut nukutta vähän enempi.

Itselääkityksellä viikonlopun yli, ja jos selkä ei parane, niin kaiketi sitä pakko on lääkärinluo mennä...

Tuomo33
/ /

!http://www.arenacenter.fi/turnaukset/tupla04/tupla.gif!

hulluseon
/

Voiko vitutukseen kuolla? Perkele vasta kolmannet oharit samalta taholta. Voi jumalauta että ihmiset voi olla selkärangattomia paskoja.

Ei mulla sitten yhtään vitun muuta.

RauhaMees
/

VOI VADDU mä sanon!

Eilen meni SSD rikki. Kesän lopussa hankittu joten ei vanhuuteen hajonnut, eikä se mihkään oo kolahtanutkaa koska aika keskellä konetta se oli jämäkästi kiinni.

Noh, mie tykkään säilyttää työpöydällä tavaraa aina vähän aikaan ja sitten myöhemmin siirrän ne muille kiintolevyille. Noh työpöydällä oli 2 todella tärkeää koulu tehtävää jotka piti olla tänään valmiina. Ne on valmiina mutta rikkinäisen SSD sisällä.....

VADDU!

MrD St Jimmy
/ /

Jaa että oikein rikki mään. Kannattaa nyt vaikka toisella koneella yrittää kaivella tiedostoja, jos onkin vaan OS mennyt sekaisin, jos se oli sun OS levy.

Oma 250GB Samsung 840, jonka hommasin kesällä, pyörii vielä hienosti. Maksimi OS kestävyys säädöt päällä.

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: IDE KOVOT EI PETÄ :D

Itekki olisin muuten vielä IDE-kovoissa, mutta nykyemoissa ei prkl ole enää paikkaa joholle.. :D

RauhaMees
/ /

No se on aika turha enää niitä koulu juttui kaivella ku joudun nyt menee tekee ne koululle kuitenki. Ja mitä muuta tärkeetä siellä ei ole. Ja BIOSsikaan ei sitä tunnista, joten gg

Kirjaudu sisään vastataksesi.