Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
No se on aika turha enää niitä koulu juttui kaivella ku joudun nyt menee tekee ne koululle kuitenki. Ja mitä muuta tärkeetä siellä ei ole. Ja BIOSsikaan ei sitä tunnista, joten gg
KYLLÄ OLI, MINESAVET!!!!!!!!!!!!!!!!11!
Vastauksena käyttäjälle
KKNGS
KingPlayer10 wrote:
KYLLÄ OLI, MINESAVET!!!!!!!!!!!!!!!!11!
Aina on kiva alottaa alusta...........eiku.
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Saatanan juntit, jotka riehu Tampereella. Miten voi olla noin typerää porukkaa? Vituttaa tuommonen toiminta.
Juu Timo Anarkistilla on kyl väärä taktiikka jos haluu saada kutsun noihin pippaloihin.
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Uusi tulevaisuus
Monelta se alkaa? Mie voisin tulla.
Vastauksena käyttäjälle
Aaperi001
Aaperi001 wrote:
Fm4 levy halki (kyynel).
Miten onnistuit?
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä)
Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks.
Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout.
Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla.
Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
Vastauksena käyttäjälle
TTJK107
TTJK107 wrote:
Rayhalla on siis alzenheimer, ei suatana...
Googletin ton alzenheimerin ja............. O_O
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
S'ootki ollu aina erikoistapaus
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Edit: Vois varmaankin tutkia mitä vetää naamariinsa. Tuo sanojen unohtelu on harvinainen sivuvaikutus noissa lääkkeissä mitä vetelen naamariini.
Mulla on tuota ilman lääkkehiä. Sanoja unohtelee yksinkertasimmissakin asioissa. Alzheimeria esiintyy suvussa isolla prosentilla, joten innolla odottaen +50v. muistikuolemaa. =/