PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote: @ Sfäde: valkeaa sieltä pilkistää, elikkä BenQ:n asema se ilmeisesti on. Pitkään se kestikin kovalla käytöllä, taitaa olla miun orkkisboksi joululta '06. Saakohan hänet vielä halvalla elvytettyä? :/

Mulla on tuossa hyllyssä pari toimivaa Samsungin asemaa, sillä vaan kyselin.. Vaihtaminen ei ole mitenkään hankala.. Pitäisi olla mielellään saman merkkinen, että siitä vaihdosta ei jää livessä kiinni..

Se sun asema "kuolee" jossain vaiheessa, mutta saattaa kestää jopa puolikin vuotta vielä..

Nuo asemat kustantaa sen 40-50€, mutta en ole hetkeen törmännyt Benqquihin enään..

Löytyisköhän keltään ROD-boxeja, ne on yleensä Benqun tai Samsungin asemalla..

Mace
/ /

Tsekkasin huviks omani, LiteOni löytyy mun boxista.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Mulla on tuossa hyllyssä pari toimivaa Samsungin asemaa, sillä vaan kyselin.. Vaihtaminen ei ole mitenkään hankala.. Pitäisi olla mielellään saman merkkinen, että siitä vaihdosta ei jää livessä kiinni..

Se sun asema "kuolee" jossain vaiheessa, mutta saattaa kestää jopa puolikin vuotta vielä..

Nuo asemat kustantaa sen 40-50€, mutta en ole hetkeen törmännyt Benqquihin enään..

Löytyisköhän keltään ROD-boxeja, ne on yleensä Benqun tai Samsungin asemalla..

Miten se kestää vielä puoli vuotta kun se on nyt jo rikki? :D :(

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Miten se kestää vielä puoli vuotta kun se on nyt jo rikki? :D :(

Ai se meni jo?

Mä ymmärsin, että se lukee vielä "hyvinä" päivinä..

E. Mä saan sunnuntaina yhden Boxin osiksi, joten toivotaan että siellä olisi Benq.. Sitten me kivasti -ryypätään- vaihdetaan se asema sinne ja sä jatkat Forzailua..

savulohi
/ /

Eikäkö ei lue levyjä, ei hyviä eikä huonoja. Se heitti viime viikolla pari kertaa disc read errorin, mutta niitä on ollu ennenkin melkein joka pelissä ja on selvitty levyn kiillotuksella tähän saakka.

Eilen ei vaan enää lähteny, just kun sain Ystävällisen Tytön kivasti peiteltyä ja piti alkaa maaluuhommiin. :(

Positiivista on se, että Photoshop CS 5.1:n "try-before-buy"-asennus onnistui ilman Windows-mutinoita. Odotukset ei ollu todellakaan korkealla. :)

E/ Jep toivotaan näin että olis Benq! Solis hyvä, ei olis nyt varaa oikeen kun pitäs muutenkin kaiken maaliman kameraa ja tietokonetta hankkia kouluhommia varten.

hulluseon
/

Menet sää esikouluun? Ostitko uuden repun ja penaalin? Kai sulla sentään on joku jäkisreppu, muuten myö ei leikitä sinun kanssa.

savulohi
/ /

hulluseon wrote: Menet sää esikouluun? Ostitko uuden repun ja penaalin? Kai sulla sentään on joku jäkisreppu, muuten myö ei leikitä sinun kanssa.

Miulla on semmonen Ei ole kyllä Lainkaan hyvä tämä Hulli-reppu.

Pottae
/

Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.

Et jumaluta ryttää sitä Skylffiä!!

teemu1337
/ /

Pottae wrote: Kovaa tykitystä. Lähen hakemaan lisäpeltiä tuolta motarilta. Hesaan seikkailemaan siis tai oikeastaan Vantaalle.

Jos tänne suunnalle oot tulossa ja lisäpeltiä tarvit, ni kipase tikkurilassa heurekan parkkipaikan kautta. Sinne kärrättiin iso osa niistä kolarirysässä pashaksi menneistä autoista.

Pottae
/ /

Melkonen "pari lusikallista lorahti" -tilanne oli. Köröttelen motarilla reipasta 120kmh. Tuun 3 rekan jonon rinnalle ohituskaistalla ja huomaan että sen jonon edessä tallustaa oudon näkönen passatti. Viimesen rekan kohdalla huomaan kun Passatin ikkunasta nousee jonkun sedän kätönen ja kätösessä "POLIISI | STOP" -merkki. Aattelin, että fuuuuuu sakot tuli. Kaarran juuri sopivasti johonkin rekkakahvilan pihaan ja alan jo kaivaa lappusia sinivuokkoja varten..

..MUTTA SITTEN huomaan, että sinivuokot jättää sen pikku passatin jonkun Valion juustorekan eteen, joka tuli kans samasta rampista sisään. Ei ne mua halunnu pysäyttää vaan sen rekkamiähen.

Lievä helpotus tuli.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Missäpäin tämä Potan keissi tapahtui?

Olin matkalla Kehä 3:lle. Ja tämä tapahtui siis tutulla ja "turvallisella" Hämylinnanväylällä. Pysäytin auton johonkin Kahvila Roosan parkkipaikalle, joka on tuossa matkalla.

teemu1337
/ /

Pottae wrote:

Olin matkalla Kehä 3:lle. Ja tämä tapahtui siis tutulla ja "turvallisella" Hämylinnanväylällä. Pysäytin auton johonkin Kahvila Roosan parkkipaikalle, joka on tuossa matkalla.

Roger that. Tosta Vuosaaren satamasta kun tulee ja menee siihen Kehä 3:lle niin permeleesti nuita rekkoja (e/ ja aika usein näkee niiden painelevan yli rajotusten) niin aika paljon poliisit niitä valvoo.

Pottae
/ /

Siellä se taistelee välillä. Tällä kertaa toisen streamissa (jonkun jenkin..)

RauhaMees
/ /

Koskas sen ahvenanmaan peli sydeemit piti mennä verolliseksi. Ainakin vielä voi tilata arvolisäverottomana pelejä ja muutakin.

DarkWarjo
/

HERÄTYS! Jos joku jolla on ylimääräistä forssarahaa haluaa tukea köyhyysrajalla kittuuttelevaa kuskia, voi käydä AH:sta ostamassa mustan Ferrari Italian pois halpaan 5mil hintaan.

Näin tuet kivasti DW:n forssavalokuvaus harrastusta ;)

Kirjaudu sisään vastataksesi.