:(
Soot ilkiä.
Talwiklassikon jäläkeen voin olla jäässä. Jokkiksen jäläkeen molen rabaloissa. Ehkä.
// ja se Plättypäiwä pitää.
Soot ilkiä.
Talwiklassikon jäläkeen voin olla jäässä. Jokkiksen jäläkeen molen rabaloissa. Ehkä.
// ja se Plättypäiwä pitää.
Eli kun minä asun täällä maaseudulla ja ikkunatkin on metsään päin, niin tarkottaako tuo Banin plätty samaa kun se Schimmyn pipari sillon Jouluna, jota se ei sitten loppujen lopuksi nähnynnä? Kun minä olen vain niin huono tuossa tsadin kielessä, niin arvelin kysyä.
Onnex ei eilen mennyt neljään eikä nyt siis ole ihan askissa, ei tule lunta aika viltusti eikä ole kaxket astetta pakkasta.
Mutta siltikin on Banilla rapelo.
Paukuttaa kattiloita kauheasti ohi kulkiessaan ja thihittää
^Thihihii^
'Eiku'
Olis voinu lähteä tänään kattoo orimattila rallia, mutta... -25 astetta pakkasta, ei oikee innosta.
Jännä yö oli. Jätkien kanssa reilun 10h pitunen Beijing 2008 -maratooni Tais mennä muutama pädi vaihtoon ja muutamat laastarit kätösiin.
!http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/210/566/An+arrow+in+the+knee+Some+fresh+oc_6ad7ab_2932806.jpg?1322766208!
I used to smile to the arrow to the knee posts... then it became so FUCKIN' annoying...
Kauheeta paskaa.com eivaa ihailkaa hienoa jälkeä Rayhalta :)
Joo ny on eka viteo Forza 4 ja itehä en rupee tollasii tekee koska en kuitenkaa osaa :D Rayha setä kivasti väsäs ja KIITOKSET hänelle. Viteossahan ei itseasiassa tapahdu yhtään mitään joten jokainen päättää ite kattooko vai ei :D
Miun boxi ei lue levyjä, ei hyviä eikä huonoja. :(
Hulli on hiljempää sielä tai mie käyn pimeän turvin vaihtamassa sen siun luona ehjään. Salaa. Tiiän missä asut.
E/ Sfäde, en mie tiiä. Joku Microsoft. :D
Jos se on PAKSU, niin tästä: !http://a.imagehost.org/0920/drivetype1.jpg!
Ok paksuhan se, miepä kurkkaan tuon aikanaan. Kiitos!
@ Sfäde: valkeaa sieltä pilkistää, elikkä BenQ:n asema se ilmeisesti on. Pitkään se kestikin kovalla käytöllä, taitaa olla miun orkkisboksi joululta '06. Saakohan hänet vielä halvalla elvytettyä? :/
Laita sinne Hitachi. Siinä ei lopu liikkeistä voima vaikka syökin löpöä reilummin.
Ei kun eihän myö kaivurista puhutakkaan...
Oli pakko itekin kattoo. Mulla löytyy Hitachi :D
Hyvin on kestäny ja taitaa olla 06 tai 07 ostettu.
Jatkuvasti kuuluu nyt aivan kummaa huuteloa tämän Hullin toimesta. Ei ole hyvä tämä. Mäne töihin siitä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.