Vastauksena käyttäjälle
IL3
IL3 wrote:
Täs S2:ssa 8megapixelin kamera LED-salamalla ja Full-HD videokuvaa, jota voi sit katsoa 4,3 tuumasena heti tai jakaa samantien nettiin 24mb sekunnissa, ni kyl toimii mainiosti normikameran korvikkeena :)
Sekä käyttiksenä, että puhelimena upea pakkaus.
Suomalaisena toki yhden muutoksen hyväksyisin, eli et nimen Samsung vaihtais Nokiaan :D
Mut toisaalta nyt oma mielipide Samsungeista (telkkarit, jne) parantunu huomattavasti.
No, mitäpä mä täs turisen, ku lukee puolueettomia arvosteluja ja/tai vertailuja ni sama asia selviää, mutta hienommin kirjoitettuna :)
Kerros ILE kuinka kauan sulla kestää akku n. suurinpiirtein ? Jos käyt esim katsomassa Asetukset -> Tietoja puhelimesta -> Akun käyttö - osiosta ? Paljonko näyttää ?
Ihmettelen vain kun itsellä ei ole kuin 1d vaikka akku on täynnä...
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
FGB Mudi wrote:
Kerros ILE kuinka kauan sulla kestää akku n. suurinpiirtein ? Jos käyt esim katsomassa Asetukset -> Tietoja puhelimesta -> Akun käyttö - osiosta ? Paljonko näyttää ?
Ihmettelen vain kun itsellä ei ole kuin 1d vaikka akku on täynnä...
Emmä tiedä mitä se näyttää ku mun täys akku näyttää 24min ja kestää raskaalla käytöllä yli päivän.
Hommaa joku battery widget. Mun käyttämäs näkyy akun varaus prosentteina.
Vastauksena käyttäjälle
IL3
IL3 wrote:
Joo, ei mitään erillisiä savereita tartte. Kaks ekaa viikkoa lataa akun täyteen ja antaa kulua tyhjäks ennen ku lataa, eikä lataa siinä välillä ollenkaan. Siten akku "sisäänajetaan" ja sit noin 2 viikon jälkeen akun kesto normalisoituu. näin mulla ainakin toimi ja kävi.
Jaa ? Miulle ohjeistus olis että käytetään aluksi akku loppuun. Ladataan ja yllä pidetään akun varaustasoa kokoajan yli 50% ?
Edit: Tuota pitäisi tehdä pari viikkoa...
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Unohitko sie laittaa sen linkin ?
Täsä.
Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..
Kaikki häpee koloissaan?
voi kunpa olisin ollut muukaaaanaaaa... kuvaamassa ;)
Vastauksena käyttäjälle
RauhaMees
Rayha300 wrote:
Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.
No joo, mäkin kysyin viimeviikolla autovahinkokeskuksesta, mut ne perkeleet
heittää ne roskiin. Ottavat vain uusimpia ja nekin kuuluu turvatyynysettiin.
Aattelin autopurkamoita käydä läpi siinä toivossa.
Vastauksena käyttäjälle
djrunkkari
djrunkkari wrote:
minä en yritä kirjoittaa tänne järkevää lausettta
superknourviefeittänne ei kyllä saa järkevää lausetta