PPPP

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Täs S2:ssa 8megapixelin kamera LED-salamalla ja Full-HD videokuvaa, jota voi sit katsoa 4,3 tuumasena heti tai jakaa samantien nettiin 24mb sekunnissa, ni kyl toimii mainiosti normikameran korvikkeena :)

Sekä käyttiksenä, että puhelimena upea pakkaus. Suomalaisena toki yhden muutoksen hyväksyisin, eli et nimen Samsung vaihtais Nokiaan :D Mut toisaalta nyt oma mielipide Samsungeista (telkkarit, jne) parantunu huomattavasti.

No, mitäpä mä täs turisen, ku lukee puolueettomia arvosteluja ja/tai vertailuja ni sama asia selviää, mutta hienommin kirjoitettuna :)

Kerros ILE kuinka kauan sulla kestää akku n. suurinpiirtein ? Jos käyt esim katsomassa Asetukset -> Tietoja puhelimesta -> Akun käyttö - osiosta ? Paljonko näyttää ?

Ihmettelen vain kun itsellä ei ole kuin 1d vaikka akku on täynnä...

IL3
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote:

Kerros ILE kuinka kauan sulla kestää akku n. suurinpiirtein ? Jos käyt esim katsomassa Asetukset -> Tietoja puhelimesta -> Akun käyttö - osiosta ? Paljonko näyttää ?

Ihmettelen vain kun itsellä ei ole kuin 1d vaikka akku on täynnä...

Emmä tiedä mitä se näyttää ku mun täys akku näyttää 24min ja kestää raskaalla käytöllä yli päivän. Hommaa joku battery widget. Mun käyttämäs näkyy akun varaus prosentteina.

Mudinski
/

Ok... Täytyypi latailla jotakin battery saver ohjemia tjs... klo. 2.20 otin laturista pois = Akku täynnä ja nyt vaikka käyttöä ei ole ollut, niin akkua jäljellä 74%....

villek00
/

Yleensä kai noi kaikki "säästö" ohjelmat on aika turhii, jotku jopa kuluttaa enempi akkua. mun mielestä hyvä tapa säästää on tiputtaa näytön kirkkautta, ottaa 3G verkko pois päältä ja muut turhat karsii pois myös.

IL3
/

Joo, ei mitään erillisiä savereita tartte. Kaks ekaa viikkoa lataa akun täyteen ja antaa kulua tyhjäks ennen ku lataa, eikä lataa siinä välillä ollenkaan. Siten akku "sisäänajetaan" ja sit noin 2 viikon jälkeen akun kesto normalisoituu. näin mulla ainakin toimi ja kävi.

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Joo, ei mitään erillisiä savereita tartte. Kaks ekaa viikkoa lataa akun täyteen ja antaa kulua tyhjäks ennen ku lataa, eikä lataa siinä välillä ollenkaan. Siten akku "sisäänajetaan" ja sit noin 2 viikon jälkeen akun kesto normalisoituu. näin mulla ainakin toimi ja kävi.

Jaa ? Miulle ohjeistus olis että käytetään aluksi akku loppuun. Ladataan ja yllä pidetään akun varaustasoa kokoajan yli 50% ?

Edit: Tuota pitäisi tehdä pari viikkoa...

vaiski75
/

NYKYAJAN DIALOGIA -Onko sulla Twitteri? -Juu on. -Onko sulla Facebook? -Löytyy. -Entäs Youtube? -Tottakai! -Onko sulla elämää? -Eipä taida olla. Viittisitkö heittää siitä linkin?

Ac3Way
/

Anteeksi, mutta nyt repesi perse. :D

!http://rom.naurunappula.com/nn/2/260/425/s_u-mad_779189.jpg!

RauhaMees
/

Painakaapas iha huvikseen tuolta home kohdasta forum tai comments ala puolelt pieniä tekstejä: see more. Ja katokkaa kuinka monta sivua postauksia on yhteensä tullu. :)

vaiski75
/

Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..

Kaikki häpee koloissaan?

voi kunpa olisin ollut muukaaaanaaaa... kuvaamassa ;)

RauhaMees
/

Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.

zattwy
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.

No joo, mäkin kysyin viimeviikolla autovahinkokeskuksesta, mut ne perkeleet heittää ne roskiin. Ottavat vain uusimpia ja nekin kuuluu turvatyynysettiin.

Aattelin autopurkamoita käydä läpi siinä toivossa.

Capo26RS
/

Ei oo tietoo mut oisko ralli netin myyntipalstalla. Se on aktiivinen foorumi.

Pottae
/ /

Tekken-reeniä striimissä.. Täshä!

//Huutaa chättiin jos tökkii tai äänet särisee

sjamy
/ /

!http://www.ducati.fi/bike_images/56/800px/51-1198-SP.jpg! Taidan alottaa säästämisen...

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: minä en yritä kirjoittaa tänne järkevää lausettta

superknourviefeittänne ei kyllä saa järkevää lausetta

Finski fani
/

Huh. Kokeilin tehä vahvempaa kahvia, ja nyt on hirveä tärinä ja meno päällä. Perkele. Ei pysy paikallaan kyllä yhtään...

Kirjaudu sisään vastataksesi.