PPPP

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Huh. Kokeilin tehä vahvempaa kahvia, ja nyt on hirveä tärinä ja meno päällä. Perkele. Ei pysy paikallaan kyllä yhtään...

Ota pari isoa kuppia lisää.Sillä se kuulemma menee ohi,sanovat.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Ota pari isoa kuppia lisää.Sillä se kuulemma menee ohi,sanovat.

Ei sukalla. En saisi illalla unta sitten millään. En muutenkaan oo mikään kova kahvin juoja, niin kofeiini toimii vielä normaalia tehokkaammin...

hulluseon
/

Naapi on Sfinski kahvinjuonnissa sitten.

Nimimerkki, Vatsahaavaa odotellessa.

DarkWarjo
/

hirveetä kittaamista, mulla vasta päivän kolmas kuppi menossa.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: hirveetä kittaamista, mulla vasta päivän kolmas kuppi menossa.

Warjo, Im pettynyt you... ^oli liian vaikia se lontoon kielinen sana^

TeroKortelainen
/

Hmm, olikohan taas järkeä mukana, kun menin allekirjoittamaan tilauspaperit Securitaksen Verisure-järjestelmästä? Securitaksen kaveri kävi tänään meillä höpisemässä kodin turvajärjestelmistä ja tsekkaamassa palovaroittimet. Itse asiassa talon seitsemästä palovaroittimesta ehkä tärkein eli varsinaisen asuinkerroksen takan lähellä oleva yksilö heräsi testisavuun vasta koestuspainikkeen painamisen jälkeen... Ja ihan itse sain savutella eli myyntimiehellä ei ollut näpit pelissä :|

Kotiin tulee nyt sitten kahteen kerrokseen liiketunnistinkamerat, kaksi sarjaan kytkettyä langatonta palovaroitinta (puhuvat Suomea...), ovi/ikkunakytkimet ja lämpöanturilla varustettu summeri keittiöön sekä tarvittavat GSM-vehkeet + muut lelut. Laitteet maksaa asennuksineen sinänsä kohtuulliset vajaat 600 euroa ja kuukausimaksu kaikelle oheistoiminnalle on vähän yli 30 egeä (akkujen vaihdot, vartijakäynnit (myös aiheettomat), tuotetakuu 10 vuodeksi yms.). Jonkun euron kaiketi saa laskettua kotivakuutusta tuon järjestelmän myötä.

En sitten tiedä, onko pieni lisämielenrauha tuon arvoista, mutta ehkä sitä turhempaankin menee rahaa? Hitto, mä tyhmä maksan tuosta 10 vuotta vanhasta Primerasta vakuutusmaksuja varmaankin tuon 600 euroa joka vuosi, kun en ole tullut karsineeksi täyskaskoa pois! Se on vaan niin ovelaa, kun asuntolainan lisäksi vakuutukset on Nordeassa ja nekin maksut taitaa mennä about kuukausittain, joten ne ei tunnu niin isoilta. Samalla periaatteellahan noi Securitaksenkin hommat menee eli kuukausimaksuilla kerätään kassaan hilloa...

Noh, parin viikon päästä on sitten BB-kamerat nurkissa :)

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen

TeroKortelainen wrote: Hmm, olikohan taas järkeä mukana, kun menin allekirjoittamaan tilauspaperit Securitaksen Verisure-järjestelmästä? Securitaksen kaveri kävi tänään meillä höpisemässä kodin turvajärjestelmistä ja tsekkaamassa palovaroittimet. Itse asiassa talon seitsemästä palovaroittimesta ehkä tärkein eli varsinaisen asuinkerroksen takan lähellä oleva yksilö heräsi testisavuun vasta koestuspainikkeen painamisen jälkeen... Ja ihan itse sain savutella eli myyntimiehellä ei ollut näpit pelissä :|

Kotiin tulee nyt sitten kahteen kerrokseen liiketunnistinkamerat, kaksi sarjaan kytkettyä langatonta palovaroitinta (puhuvat Suomea...), ovi/ikkunakytkimet ja lämpöanturilla varustettu summeri keittiöön sekä tarvittavat GSM-vehkeet + muut lelut. Laitteet maksaa asennuksineen sinänsä kohtuulliset vajaat 600 euroa ja kuukausimaksu kaikelle oheistoiminnalle on vähän yli 30 egeä (akkujen vaihdot, vartijakäynnit (myös aiheettomat), tuotetakuu 10 vuodeksi yms.). Jonkun euron kaiketi saa laskettua kotivakuutusta tuon järjestelmän myötä.

En sitten tiedä, onko pieni lisämielenrauha tuon arvoista, mutta ehkä sitä turhempaankin menee rahaa? Hitto, mä tyhmä maksan tuosta 10 vuotta vanhasta Primerasta vakuutusmaksuja varmaankin tuon 600 euroa joka vuosi, kun en ole tullut karsineeksi täyskaskoa pois! Se on vaan niin ovelaa, kun asuntolainan lisäksi vakuutukset on Nordeassa ja nekin maksut taitaa mennä about kuukausittain, joten ne ei tunnu niin isoilta. Samalla periaatteellahan noi Securitaksenkin hommat menee eli kuukausimaksuilla kerätään kassaan hilloa...

Noh, parin viikon päästä on sitten BB-kamerat nurkissa :)

Meillä oli entisessä kämpässä samanlainen järjestelmä. Eipä sitä tullu muuten käytettyä kun sillon ku oltiin muutama päivä poissa kotoa..

vaiski75
/ /

Nukkusin parin tunnin päikkärit, erittäin makeat sellaiset..

Ruoka maistui ihan kohtuu hyvältä heräämisen jälkeen, mutta nyt olla ihan oikeesti pihalla.. Ei ole inkkareita nyt kanootissa, lepakot on kadonnut tapulista jne jne..

// Batmanin paluu on Viroksi, Nahkhiiren takasin tuleminen.. Tuli vain mieleen.. =D

E. Voi voi, mä sanoin nukkusin..

teemu1337
/

Ens viikolla työpaikkaa neuvottelemaan ja mahd. autokaupoille.

TeroKortelainen
/

Kylläpä kävi kropan päälle, kun pitkästä aikaa kävin maastossa pyöräilemässä kolmen tunnin verran. Viimeiset 2 kuukautta on tullut ajeltua vain asvaltilla hybridipyörällä ja tuona aikana uuden pyörän mittariin on kertynyt vähän yli 1000 kilsaa. Silti toi vajaan 60 kilsan metsäreissu vei mehut aivan täysin. Yläkroppa ei vaan meinaa kestää kannokossa kikkailua.

Sinänsä kuitenkin "hjuva fiilis", varsinkin kun keli oli mahtava. Eipä uskoisi, että kohta on syyskuu!!!

Schimanski76
/

Aika kova ottamaan napanderia tua isoveikka.Ei meinaa pienempi Skimmy pysyä perässä.

Venyttelen hieman maksaa ja takas kisoihin!

Ei saa jäädä tuleen makaamaan!

Kirjaudu sisään vastataksesi.