Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
En piru vie osta, kalliiksi on tullu tämä rontti jo muutenkin. Mutta minä kysyn jos sille kävis joku noista vanhoista rikkinäisistä. Tuskin kelepaa.
Ei ne oo nii kivoja ne. eijeijei. niist ei saa huutoja irti.
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Juuuuuh, kivoja hyllynkoristeita!
Tässäpä muutama heti mikkä haluasin heti!
GTV
850
Ymmärrän noi kolme, mut nää kaks? MITÄ VITTUA?! :D melekee viel ton gtv:nki.. mut... mut....
850 ymmärtäisin... jos se ois Fiat..... tai BMW.... noooh, jokainen tyylillään ;)
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
No koska se on niin perusauto, tollane farmari Volvo olis hieno pienoismallina :D
Edit: Alfa nyt sattui olemaan ensimmäinen niin sen heti klikkasin...
No joo, periaattees ymmärrän.. itelle tarttus taskuun toi MAD MAX auto, pari nismoa ja SV murcielago ainaki :D
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Perkele.. ei toimi :D
//oisit vaa linkit laittanu.... koitin oveluuttani pistää linkeiksi noi, sithä se vaa ehotti kuvien tallentamista.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Uusi asunto, muutan joskus.
Turusta?
Vastauksena käyttäjälle
ariko
ariko wrote:
Ei ole hyvä uutinen tämä :(
Voi helvetti. :( Käsittämättömän synkkä off-season. Boogeyman, Rypien, Belak ja nyt tämä vielä.
Puolitangossa on Loheksen lippu.
Vastauksena käyttäjälle
ariko
ariko wrote:
Ei ole hyvä uutinen tämä :(
Ei ole hyvä tämä lentokone, sanovat..
Yakovlev Yak-42 on riistänyt 570 ihmiseltä hengen, vuodesta 82 tähän päivään..
Skimmy kyllä sanoi, että tarjoilu pelaa ja millään muulla ei ole väliä..
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Minä en oikeastaan jääkiekkoa seuraa enkä oikee urheilua ollenkaa, vain moottoriurheilua, joten en yhtäkään noista tiedä, eli toisin sanoen olivat mulle aivan "tavallisia" ihmisiä ja silti se on huono uutinen, mutta ei oikeastaan edes kosketa mua jos en syvemmin mieti.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.