Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Tokko olis ollu, mutta ottaen huomioon että noita venakon pojan kuljetusvälineitä tuntuu putoilevan ja uppoilevan vähän väliä niin se varmaan olis menny uutisena muiden joukossa.
niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
niin.. lähinnä sitä just mietin... jännä.
Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Ihmisluonto. Ei kai kenelläkään ole aikaa miettiä, saati surra jokaista maailman onnettomuutta? Järkihän siinä touhussa menis. Ihan luonnollista, että esille nostetaan niitä mitkä jollain tavalla koskettaa, vaikka nyt sitten lätkän fanittamisen kautta tai miten hyvänsä.
Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki.
saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Oisko se parempi uutinen jos siel ois kuollu "vain tavallisia" ihmisiä?
Ei.
Olisiko pitänyt olla ?
// Djrunkkaria ( BB 24/7 ) lukuunottamatta aika harva seuraa tavallisten tuntemattomien ihmisten elämää sen sijaan jääkiekkoa seurataan varsin palajon.
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Ei kosketa. :D mulle ne oli normaaleja ihmisiä siinä missä normaalit ihmisetki.
saapahan toiki joukkue hakee uusia talentteja. Olen kyyninen paska ;)
Pikkusen kyyninen sitä pitää nykymaailmassa ollakin jos meinaa järjissään säilyä. :)
// Eikä tuo minuakaan muuten kosketa kuin lätkäfanina. Siinä meni iso nippu maailman huippupelaajia ja tottakai se vituttaa. Salei, Liv, Skrastins, Demitra, Rachunek jne jne
Käsi ylös ketä ei vituttanu kun Senna ja Ratzenberger kuoli 1994? Paitti jos oli vielä kabaloissa.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Mut se on !
Esim. Bani, Seppo Taalasmaa, Sfäde, Schimmy, Kaijanen ...ei varmaan tartte jatkaa listaa...
MÄÄ KOLJASIN..
Kaijanen ja Schimmy on mun idoleita, btw..
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Otetaas tähän väliin taas Facebook-statuspoiminta vuoden takaa kun se nykyään niitä niin kivasti tyrkyttää:
Kokkolalaisessa pizzaluukussa oltiin ehdottomasti sitä mieltä, että lätyn slaissaaminen kuuteen palaan ei yksinkertaisesti onnistu, vaan vaihtoehdot ovat neljä ja kahdeksan. Väitän, että onnistuu jos tekemisessä on sydän mukana mutta tyydyin nyt kuitenkin neljään.
känkkyähän ei missään nimessä saa leikata valmiiksi! tahdon itse veistellä siitä epäsymmetrisiä palasia.
ja nyt o nälkä...
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Sanovat, notta silloin saa pyytää slaissattuna kun sen nappaa hotellihuoneeseen mukaan eikä työmatkatavaroissa ole vesuria ja talikkoa.
Eeeei, ku sillo revitään kivasti.
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Ei revitä, ei siinä ole mitään järkeä kun kamat leviää pitkin laatikon pohjaa ja niitä saa kaapia sieltä sormin joista ei ikinä tiedä missä niitä on liotettu.
// Lukihöirö parantaa voiddan.
Revitää nätisti! ei sillee kiireellä! jumaleissön! No joo joo, saat sie haluta valamiiksi viipaloidunki. :D
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Kiärästään rullalle ja tyännetään kohti pimeyttä.
DW Approves! :)
// Ei ole hyvä tuo zr1 tuolla nyrrellä, ei pysty vetää mutkia flat out kuten lambolla ja feefeel.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tappelu oli aika lähellä.
Hymyssä suin siinä vähän sparrailtiin. :)
Kivasti on muuten Skimmy lähtennä soittoreenit käyntiin, pari päivää oon jyssänny aamusta iltaan melkein ja käbälät alkaa olla jo männävuosien vedossa. Nyt sitä ihmettelee, että miten tämän touhun on joskus malttanu lopettaa. On hyvä tämä. :)
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Hymyssä suin siinä vähän sparrailtiin. :)
Keskusteltiin erittäin tärkeästä kulinaarisesta nauttimistyylistä sivistyneesti omia mielipiteitämme puollustaen :D
Vastauksena käyttäjälle
Mace
I JMM94 I wrote:
Hei kertokaas kun meen mun profiiliin nii miks Gamertag -tiedot ei näy?
GT:t mis o väli, ei vissii toimi oikein.