PPPP

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

GT:t mis o väli, ei vissii toimi oikein.

Jahas, MrD St Jimmyllakaa ei näy, jos siis sama boxilla...

Edit: Vaihtaisin gamertagini > Macela, mutta joku onkin se jo perkele käyttäny! (Xbox Lives)

Edit2: Kokeilen miltä tuntuu Macela94, en oikein ikinä ole pitäny tosta I JMM94 I :sta...

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Mistäs pystyy kattomaan siellä Facebookissa että mitä on tehnyt tasan vuosi sitten? Olen nuori ja kädetön.

//

Ei ole näkynyt kellään jolla on väli gamertagissa johkin puoleen vuoteen tai enemmän.

Se herjaa niillä vuoden takaisilla status päivityksillä oikiassa reunassa. Taitaa vain näyttää jos olet jotain höpissyt tasan vuas sitten.

sjamy
/

Tällä viikolla... HÖTSI!!11 ...kuka olis eksymässä paikalle?

DarkWarjo
/

Mun pitää ehkä viedä kaverin auto sinne, jos sil o töitä itellä...

ja sunnuntaina pitäs kuulemma silotella toisen kaverin supran nakit.

Finski fani
/

Kolmannet tursajaiset. Rauhallista menoa. Kerta se on ensimmäinenkin...

savulohi
/

" Uutistoimisto Ria Novostin mukaan turman mahdollinen syy on huonolaatuinen polttoaine. "

Halpa on henkikulta naapurissa. Lpr:n aikoina eräs venäläissyntyinen kaverini usein hauskuutti kuolemattomalla lauseella " Venäjällä kaikki muu on paskaa, paitsi kusi. ", mutta kai tuossa jotain perää on.

TehBigBunny
/

"Pres Medvedev said KHL clubs told him they want to send their best players to play for Lokomotiv this season."

Thats the spirit.

djrunkkari
/

aattelin että oonko mä vielä kännis kun katsoin kaupas iltalehden otsikoita

khl joukkue volgaan

kesti löyty

TehBigBunny
/

VAROITUS!!! Facebookissa liikkuu postaus ”Lauri Tähkän uusi sinkku”. Älä missään nimessä klikkaa linkkiä, sillä linkin alta löytyy Lauri Tähkän uusi sinkku. Varoitathan myös FB-kavereitasi.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: aattelin että oonko mä vielä kännis kun katsoin kaupas iltalehden otsikoita

khl joukkue volgaan

kesti löyty

Ai nyt se Kesti löyty. Johan kesti... Olisi vaan pitänyt mennä parin sadan metrin päähän hääräämään tuohon lammelle ja poimia se 10 000€ helvetti.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Änyri kaakstoost hankittu.

Millekkäs mokoma vaikuttaa? Vuosikaudet on tullu hommattua julkkaripäivänä mutta nyt jätän myöhemmälle kun on prioriteettejä ja menee vallan änäriksi koko touhu jos sen hankkii.

Mitä positiivista/negatiivista/huomioitavaa noin niinkun ensipurasun perusteella?

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

Millekkäs mokoma vaikuttaa? Vuosikaudet on tullu hommattua julkkaripäivänä mutta nyt jätän myöhemmälle kun on prioriteettejä ja menee vallan änäriksi koko touhu jos sen hankkii.

Mitä positiivista/negatiivista/huomioitavaa noin niinkun ensipurasun perusteella?

Tuossa se vielä muoveissa odottelee.. Illemmalla pistän ensipurasun mietteitä.

teemu1337
/ /

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Ai nyt se Kesti löyty. Johan kesti... Olisi vaan pitänyt mennä parin sadan metrin päähän hääräämään tuohon lammelle ja poimia se 10 000€ helvetti.

e/ ''Poliisi vahvistaa, että Tampereen Likolammista löytyi Karoliina Kesti. Kuolinsyy on hukkuminen. Rikos on erittäin epätodennäköinen.''

Ja Alibilta tämmönen kanta asiaan: ''12 000 luvattiin siten, että vihje tulee meidän kauttamme, mutta nyt se ei meidän kautta tullut.''

djrunkkari
/

äiti voi olla pojastaan ylpeä kun toin sille tähkän nimmarin

:D

ariko
/

Äiti pojastaan pappia toivoi poika lauloi, lauloi ja joi Äiti toivoi, poika joi...

Schimanski76
/

Venäjä menee menojaan koripallossa.

Vipo neljännes jäljellä,tilanne 59-38.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Venäjä menee menojaan koripallossa.

Vipo neljännes jäljellä,tilanne 59-38.

"Kovaa on koulu Suomelle juuri nyt. Ylivoima on ylivoimaa, ja ilmenee koripallossa kenties karuimmalla tavalla kaikki pallopelit mukaan lukien."

Pottae
/ /

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Dead Islandia 11min...

Jenkkien pelailua oon Justin.tv:ssä kattellu ja kivalta tuo vaikuttaa, vaikka onkin buginen. Voipi olla että ostan! //Pelit -lehti näköjään antanu 91p ja "Pelit -lehti suosittelee" leiman.

Tuomo33
/

Isä poikkesi poikansa huoneessa ja totesi sängyn olevan nätisti pedattu ja kaikkialla oli siistiä. Sitten hän huomasi kirjekuoren pojan tyynyllä. Siinä luki päällä "isälle". Pahalla ennakkoaavistuksella hän avasi kuoren ja luki tekstiä vapisevin käsin:

Rakas isä, Kirjoitan tätä suurella katumuksella ja surulla. Jouduin karkaamaan naimisiin uuden tyttöystäväni kanssa välttääkseni suuren murhenäytelmän sinun ja äidin kanssa. Jenni on suuri intohimoni ja hän on aivan ihana. Tiedän että te ette olisi hyväksyneet häntä kaikkien hänen lävistysten, tatuointien, hänen tiukkojen prätkävaatteiden takia ja koska hän on niin paljon vanhempi kuin minä, mutta tätä ei tapahtunut ainoastaan intohimon vuoksi vaan myös siksi että hän on raskaana. Jenni sanoo, että meistä tulee tosi onnellisia. Hänellä on pieni asuntovaunu metsässä ja läjäpäin polttopuita, tarpeeksi koko talveksi. Meillä on yhteinen unelma saada vielä paljon lisää lapsia. Jenni on avannut silmäni kohdatakseni sen todellisuuden, että marihuana ei todellakaan satuta ketään. Me kasvatamme sitä ja käytämme sitä kauppatavarana saadaksemme muilta kommuunimme ihmisiltä niin paljon kokaiinia ja ekstaasia kuin haluamme. Tällä välin rukoilemme että tiede löytäisi lääkkeen AIDSiin, jotta hän voisi parantua. Hän on ansainnut sen. Älä huolehdi isä, minä olen nyt jo 15-vuotias ja tiedän kyllä miten huolehtia itsestäni. Tietysti tulen joskus takaisin vierailemaan luonanne jotta opitte tuntemaan kaikki lapsenlapsenne.

Poikasi, Jussi

Ps. Isä, mikään yllä olevasta ei ole totta. Olen Tommin luona. Halusin vain muistuttaa, että elämässä on pahempiakin asioita kuin koulutodistus, joka on kirjoituspöytäni laatikossa. Rakastan sinua. Ilmoittele milloin minun on taas turvallista tulla kotiin..

Kirjaudu sisään vastataksesi.