Vastauksena käyttäjälle
vaiski75
vaiski75 wrote:
Valve on tuonut pulmanratkaisupeli Portalin ilmaiseksi kaikkien Steam-käyttäjien saataville.
Pelin voi ladata veloituksetta syyskuun 20. päivään saakka, ja mukana ovat sekä pelin pc- että Mac-versiot. Tarjouksen kerrotaan olevan osa Valven pelit ja oppimisen yhdistävää Learn With Portals -hanketta.
Tulipa ladattua, kiitos infosta!
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Eipä useimmat immeiset oo hirveästi nähny vaivaa nuissa LG:n kuvakisan maalauksissa. Perus fontteja ja auto vihreäksi. Done. =D
Mistä sie ne näjet? Mies en löyvä : /
Vastauksena käyttäjälle
Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Mistä sie ne näjet? Mies en löyvä : /
Siälä o se keskustelu. [linkki http://www.livegamers.fi/forums/topic/908-forza-3-kuvakisaaanestys/page__p__55125#entry55125]Tai no se o täsä[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Aika kehno taso kuvakisassa.Eikä mitään ihmeellisiä maalejakaan.
Äfärseeläiselle voitto. :)
Juu taitaa mennä. Pytzin olisi pitänyt pistää selvempi kuva, kun noista maaleista ei paljoa saa selvää. Olen meinaan LoveCryn ja Pytzin välillä.
/Paitsi pitäisi kirjautua Xbox.com iin ja enkä tiedä minun tunnuksiani sinne...
Vastauksena käyttäjälle
warcryFIN
warcryFIN wrote:
Hmm taidan olla ainoa joka on oikeasti tehnyt ton livegamersin fontin ihan customina. Aika yllätävä taso on kyllä kuvissa. Ehkä minullakin saattaisi pieni mahdollisuus olla, tiedän ettei kuvaus ole niitä vahvimpia puolia, mutta maaleissa onnistuin mielestäni ihan hyvin ja kuvaankin onnistuin saamaan sellaisen realistisen lookin ilman turhaa kontrastikikkailua ja ylilyötyjä värejä. Mutta mutta, sitä vaan pitää toivoa että joku muu myös tykkäisi :)
Siulle menee.Saattaa pari jäbää myös FRC:stä antaa äänen. :)
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
FGB Mudi wrote:
Nyt sitten jokainen vinkki hammassäryn poistoon otetaan vastaan !
Silmäystäkään en nuku tänä yönä jos särky on tälläistä...
Koita tätä. En tosin tajuu sanaakaan mitä tos lukee, mut kyl se voi toimii! :D
Vastauksena käyttäjälle
Mudinski
FGB Mudi wrote:
Nyt sitten jokainen vinkki hammassäryn poistoon otetaan vastaan !
Silmäystäkään en nuku tänä yönä jos särky on tälläistä...
Pari vuotta sitten mulla iski aivan puun takaa keskellä yötä järkyttävä tuska poskihampaaseen ja soittelin siinä sitten Acutaan päivystykseen, kun 1 perus-Burana ei vaikuttanut lainkaan eikä oikein tiennyt miten päin olisi tuskansa kanssa. Neuvoivat ottamaan 2 kpl 400 mg:n Panadolia ja lämmittämään poskea, jos mahdollista. Onneksi meillä oli emännän raskauden jäljiltä noita kylmä/kuumageelipussukoita, joten semmoinen mikroon ja tyynylle.
Ja sain aikas pian unen päästä kiinni. Oli sikäli tarpeen, kun mun piti lähteä ennen aamukuutta Helsinkiin työkeikalle. Siitä sitten iltapäivällä Acutaan juurihoidon aloitukseen...
Vastauksena käyttäjälle
TeroKortelainen
TeroKortelainen wrote:
Pari vuotta sitten mulla iski aivan puun takaa keskellä yötä järkyttävä tuska poskihampaaseen ja soittelin siinä sitten Acutaan päivystykseen, kun 1 perus-Burana ei vaikuttanut lainkaan eikä oikein tiennyt miten päin olisi tuskansa kanssa. Neuvoivat ottamaan 2 kpl 400 mg:n Panadolia ja lämmittämään poskea, jos mahdollista. Onneksi meillä oli emännän raskauden jäljiltä noita kylmä/kuumageelipussukoita, joten semmoinen mikroon ja tyynylle.
Ja sain aikas pian unen päästä kiinni. Oli sikäli tarpeen, kun mun piti lähteä ennen aamukuutta Helsinkiin työkeikalle. Siitä sitten iltapäivällä Acutaan juurihoidon aloitukseen...
Vai että lämpö auttaisi ? Itsellekin iski ihan yks kaks tämä särky... Nyt ottanut 2x800mg Buranat n.1h sitten ja mitään ei ole vaikuttanut...