PPPP

Schimanski76
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

FGB Mudi wrote: Nyt sitten jokainen vinkki hammassäryn poistoon otetaan vastaan !

Silmäystäkään en nuku tänä yönä jos särky on tälläistä...

Voi sitä jollain Buranalla yrittää vähän lievittää,mutta suosittelisin menemään hampilekurin pakeille mahdollisimman pian.

e/Jos taloudesta löytyy tiukkaa viinaa,niin ota sitä suuhun ja pidättele sitä siinä kipukohdassa puolisen tuntia.Saattaa vähän puuduttaa.Kaveri kokeili tuota joskus ja oli kuulemma hetkeksi helpottanut.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Voi sitä jollain Buranalla yrittää vähän lievittää,mutta suosittelisin menemään hampilekurin pakeille mahdollisimman pian.

Joo aamulla soitan samantien... Nyt vain jotain helpotusta kaipaa...

villek00
/

FGB Mudi wrote: Joo aamulla soitan samantien... Nyt vain jotain helpotusta kaipaa...

Yks mikä voi auttaa myös.. älä oo koneella :D

TeroKortelainen
/

... eivät vaan mokomat ota ilta/yöaikaan Acutaan, jos ei ole hammas irti tai muuta vastaavaa...

Tai no, se on vaan tämmöisen köyhän ongelma, kun joutuu turvautumaan julkisiin palveluihin :|

Toi oli tosiaan eka reikä, mitä mulla oli koskaan hampaissa ja se oli heti päässyt juurihoidettavaan kuntoon.

TeroKortelainen
/

FGB Mudi wrote: Vai että lämpö auttaisi?

Ainakin mulla tuntui toi vinkki auttavan. Neuvoivat kokeilemaan kylmää tai kuumaa; kumpi nyt sitten tuntuisi lievittävän tuskaa. Mä olin jo kokeillut kylmää ja se vihloi niin perkeleesti ihan ulkoisesti käytettynäkin :)

hulluseon
/ /

Eilen kehuin että on kivaa ajella välillä myös muissa sarjoissa. Tässäpä olisi sitten eilisiä ajeluja.

Ekan kisan osa uksi ja toka osa.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle TeroKortelainen

TeroKortelainen wrote:

Ainakin mulla tuntui toi vinkki auttavan. Neuvoivat kokeilemaan kylmää tai kuumaa; kumpi nyt sitten tuntuisi lievittävän tuskaa. Mä olin jo kokeillut kylmää ja se vihloi niin perkeleesti ihan ulkoisesti käytettynäkin :)

Joo itse menin testaan viellä sisäisesti kylmää :D Nyt lämpö vaikuttaa jo positiivisesti. Pientä helootusta havaittavissa.

Mudinski
/

Mahtavaa ! Kirurgi poistaa jossakin vaiheessa kaksi tulehtunutta viisaudenhammasta :)

Finski fani
/

FGB Mudi wrote: Mahtavaa ! Kirurgi poistaa jossakin vaiheessa kaksi tulehtunutta viisaudenhammasta :)

Jee, en ole ainoa, jolta on revitty hampaita viimeaikoina. =D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Schenker on syöny mun gears of war kolmosen.

toivottavasti ees maistu hyvältä.

DarkWarjo
/

Itsehän sain eilen Dead Space 2 Ilmatteeksi, pikoos BF3:n tilasin ennakkoon originista. Ja yllätyin, vaikuttaa hyvältä peliltä vaikka en normaalisti noit kauhuja niin älyttömästi pelaa.

Jupe San
/

!http://forum.vastaheitto.com/index.php?action=dlattach;topic=130.0;attach=5416;image!

DarkWarjo
/

Mikä on partas tyyppi? oletko luotettava? (click full!)

!http://i.imgur.com/PHmF5.jpg!

Mul o Jessy Jamesista (goatee) muotoutumas Brad Pitt (goatee + mustache) pikkuhiljaa.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Mikä on partas tyyppi? oletko luotettava? (click full!)

!http://i.imgur.com/PHmF5.jpg!

Mul o Jessy Jamesista (goatee) muotoutumas Brad Pitt (goatee + mustache) pikkuhiljaa.

Menee tonne Homelessin ja Crosbyn välimaastoon. :D

Ac3Way
/

Kuvaa kelatessa Werewolfin kohdalla kyllä repeilytti aika pahasti. :D

Itsellä Goatee ja Pencil Thin Moustache aka Juntti.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Miulla on vaan sänki, eikä sitä mainittu. =(

Stubble ain't a beard!

sjamy
/

Mies oli ostanut tuliterän urheilumersun, ja lähti ilta- ajelulle. Katto laskeutui napista painamalla, ja mies painoi kaasua. Kun vauhti oli jo yli 120, alkoi Mersun takana välkähdellä poliisin pysäytysvalo. Mies ajatteli vauhdista huumaantuneena: "Tätä ne ei saa ikinä kiinni" ja painoi kaasun pohjaan. Vauhti kohosi lähelle sataaseitsemääkymppiä ennen kuin mies tuli järkiinsä. "Mitä hemmettiä oikein olen tekemässä..." hän mietti ja ajoi sivuun. Poliisi tuli lehtiön kanssa Mersun luo, ja totesi: "Tämä on ollut toooodella pitkä päivä, vuoroni loppuu juuri kohta. Minua ei voisi vähempää huvittaa värkätä paperitöitten kanssa. Jos pystytte esittämään ylinopeudelle syyn,jota en vielä koskaan ole kuullut, päästän teidät sakotta." Mies mietti 2 sekuntia ja totesi: "Vaimoni jätti minut viime viikolla ja lähti poliisin matkaan. Luulin, että olitte tuomassa häntä takaisin". Poliisi: "Hyvää päivänjatkoa.

savulohi
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Well when does it become one?

When it grows enough.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

When it grows enough.

Yeah, but when has it grown enough? 1cm or 5cm? Miiks hitossa myö puhutaan enklanttii?

Kirjaudu sisään vastataksesi.