Ei mulla muuta

Hookkis
/

Laittakaa kaveripyyntöä tulemaan jos kiinnosta. Hookkis nimellä löytyy.

Mace
/ /

Haluukko pistää linkkiä tohon?

Ite kattonu live cameraa Time Squarelta yms... täältä

MehuSukka
/ /

Kaveri oli nyt syysloman tuola nykissä, ehti justiin alta pois. Siellä kohta pasca osuu tuulettimeen aikas tehokkaasti.

EMM

Exami
/

PFFT! ei oo myrsky eikä mikään jossei valomainokset lähe!

Mace
/

Odotin aamuks että Time Square on pimeenä.. edelleen toimii live camerat siellä, tyhjiä kadut tosin on...

Exami
/ /

Tuollahan noi käppäilee kaduilla ihan normisti, ei tuolla tähän aikaan muutenkaan mitkää bileet oo menossa, kello on kuitenki jotain 2AM luokkaa? taino kyllähän tuo myrskyvarotus pitää jengiä vähän enempi sisällä mut..

Mace
/ /

Kyllähän porukkaa tuolla kävelee, pari taxia ja poliisiautoa siellä täälllä... mutta ei samaa vilinää mitä öisinkin on normaalisti.. että sen eron huomaa, mutta ei mitään jännää oo tapahtunu ainakaa tuolla, muualla onki sitte vähä myrskynny.

Exami
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Kyllähän porukkaa tuolla kävelee, pari taxia ja poliisiautoa siellä täälllä... mutta ei samaa vilinää mitä öisinkin on normaalisti.. että sen eron huomaa, mutta ei mitään jännää oo tapahtunu ainakaa tuolla, muualla onki sitte vähä myrskynny.

joo sehän menee ilmeisesti ~100mailia NYC eteläpuolelta, mahdollisuus on kuitenkin, että se tulee huomenna uudelleen nyciin... Philadelphia sai kyytiä kyllä ihan urakalla

TehBigBunny
/

"Kun minä olin nuori, piti tytöiltä raottaa pikkuhousuja että näki pepun. Nyt pitää raottaa peppua jos tahtoo nähdä pikkuhousut" - Evil

EMM

TehBigBunny
/ /

Geishaa väärään rasiaan - ^Fazerilta takaisinveto^

EMM

Latetzki
/

^ Miullakin ongelmia päästä Liveen. Yhdessä vaiheessa tiles täälläkin.

YoPPeZ
/

Iloisia uutisia :) Ei oo sit ainoostaa mun live mikä vittuilee.

jiveman74
/

Kokoajan heittelöö livestä vex ja hienoo ja tästä paskasta vielä maksetaan ärrinpurrin !!!!!

jiveman74
/

Isot poijjaat kertoivat jotta ameriikan hirmumyrsky sandy olis syynä näihin servojen tökkimisiin

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle jiveman74

jiveman74 wrote: Kokoajan heittelöö livestä vex ja hienoo ja tästä paskasta vielä maksetaan ärrinpurrin !!!!!

Ei se paljoa ole mitä siitä maksetaan. Ja näitä ongelmia on aika vähän.

EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.