Ei mulla muuta

warcryFIN
/

Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMM

Vääryyttä ja huhuja levittelee Itkumees.

Ei Prahan lentokentän postilaatikkoa pitemmälle mennyt. Siellä katseli kaupunnille päin ja huuteli.

EMM

FINBULLET
/

Jos neljäkymppiä maksaa 12+1 liveajasta ja muutaman kerran vuodessa pätkäsee niin ei se hirveää ole.

EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

FINBULLET wrote: Jos neljäkymppiä maksaa 12+1 liveajasta ja muutaman kerran vuodessa pätkäsee niin ei se hirveää ole.

EMM

Ei riitä ei. En muista paljonko mulla on vuodessa käyttökustannukset ja aina pätkäsee kun kapakkiin menen.

^emm^

jiveman74
/

Tottakai täytyy aina olla erimieltä joten vastaan ehkä :-))))

Capo26RS
/

Vastauksena käyttäjälle warcryFIN

warcryFIN wrote: Saavuin juuri Tsekeistä. Maailman kauneimpia naisia ja halvinta olutta. Etsin jo asuntoa Prahasta. Vuosisadan masennus, kun takaisin Suomeen piti tulla. EMM

Samat muistokuvat mullakin. Ainut vaan ettei kotiinpaluu masentanu yhtään mut Praha jäi mieleen. EMM

DonRandom
/ /

Vastauksena käyttäjälle jiveman74

jiveman74 wrote: Isot poijjaat kertoivat jotta ameriikan hirmumyrsky sandy olis syynä näihin servojen tökkimisiin

Maailman ainut servu on jossain perärednekkilässä :)

KKNGS
/ /

HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä!

EMM

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle KKNGS

KingPlayer10 wrote: HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä! EMM

Täällä on uusia -juoppoja- ihmisiä, ei ne tiedä vielä kaikkee!

EMM

jiveman74
/

Vaikka minä hullu olenkin niin ei sitä minulle itselleni...vai kelle se piti kertoa vai millä ?

Terveisin: Hirveän huono ihminen LoL

HIRVEN huonoja nämä ihmiset, eivät muista tuota elintärkeää lyhennettä!

EMM

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle jiveman74

jiveman74 wrote: Vaikka minä hullu olenkin niin ei sitä minulle itselleni...vai kelle se piti kertoa vai millä ?

Niin?

EMM

FINBULLET
/

Voihan vitun pelien verottomana myynnin loppuminen.Sitten joutuu taas ostamaan riistohinnoilla pelejä.

EMM

Nikde
/

Boxi lakkas yhistämästä nettiin, WTF? Ei toimi piuhalla eikä WLAN:lla. Kuitenkin kaikki muut kapistukset pelaa ja boxi löytää samassa verkossa olevan tietokoneen ja tiedostojako pelaa, mutta ei vilttu nettiin suostu menemään!

Mitäs nyt?

EMM!

Nikde
/

Jees, mukavaa että selvis, hyvinpä tuo taas tuntu pelaavan hetken kiroilun jälkeen yhtäkkiä...

Xbox SmartGlass on muuten jees. Windows Phone & Windows 8 FTW!

EMM

TehBigBunny
/

Staar Woorssit Disneylle.

"May the Mouse be with you"

... bastards !

EMM

TTJK107
/

Ei muuten viesteis näy lähetetyt viestit ennenku niihin vastataan... Vai näkyykö?

EMM

DonRandom
/

Tänään töissä ihan supersankari-päivä.

Nimittäin: "Wituix-Man" (ihan kaikki)

EMM

Mace
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/kf/0fg/hr53/101284/normal_1079311822.jpg!

^emm^

RauhaMees
/ /

Jätin parit viteot eilisistä kisailuista valmistumaan (juu en ny muista oikeeta sanaa). Voipi olla, että tänää tulee viteo juutuubiin. Voipi olla, että tulee parikin viteoo :)

Emm

Pottae
/ /

Mikäs päivä tänään on?

...

Perjantai! !http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif!

^Emm.^

Kirjaudu sisään vastataksesi.