Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/

16h tuli otettua unta kunnes naapurissa alettiin poraileen.

Ei mulla muuta.

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: 16h tuli otettua unta kunnes naapurissa alettiin poraileen.

Ei mulla muuta.

Kelpais mullekin. Ei se poraamisen ääneen herääminen tosin.

Vertailun vuoksi mun viimeiset 5 yötä yhteensä n. 20,5h :P

^EMM^

MehuSukka
/

Takasin kasvamaan sinne päiväkotiin jossei muuta tekemistä perjantai iltapäivänä ku perseillä täällä.

teemu1337
/

Lensi kahvit komeessa kaaressa kun tulin kahvitauolla vilkasemaan onko täällä mitään uutta. Onko nää jotain katkeroituneita jäseniä vai nuiden junnujen kavereita¿

Mikäs siinä jos on lyhyitä koulupäiviä ja sisäinen taiteilija vaatii päästä ilmaisemaan itseään milloin mihinkin. Nyt se (taas) sattui FRC:n kohdalle.

No mut hei se on PERJANTAI eli ei heti revitä perseitä. Jos vähäsen letcua annetaan ja toivotetaan hyvät viikonloput?

^kettu kuittaa^

djrunkkari
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

Haha. Päivän naurut. Että muksut osaa pitää hauskaa.

djrunkkari's photo

Wut? frc bugii ja paukkuu.

Pottae
/

Meinasin unohtaa kokonaan! ... !http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif! Tänäänhän on perjantai!

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle joonas6

joonas6 wrote: Kolmas viikon loppu töitä putkee. EMM

Ei ole hyvä tämä nakki...

Tuomo33
/

Laitat fisun savustumaan frilliin, niin tottahan toki mun tuurilla grilli irtisanoo itensä <3 Sinä sitten häkämytkytystä tavotellessa, kipata frilli ylös alasin ja katkasta loputkin jalat irti.

Rockrock

EMM

villek00
/ /

Olem ehkö känissä.. vähän sanovat.. mutta saatiinpah vaimoke täyttämään 30v.. xD

//EEd Otanpa vielä yhren Bacardin, jottas pääskipu on taaatu huomeksi xD

/e2 Otetaanko vielä ykh? JOO!*

E3, taas tässä näkyy ykss.. ilmeises mulle :)

Mudinski
/

Kohta alkaa kehissä tapahtumaan... Eiköhän Helenius ja Klitschko voita... Uskotaan/toivotaan ainakin.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Kohta alkaa kehissä tapahtumaan... Eiköhän Helenius ja Klitschko voita... Uskotaan/toivotaan ainakin.

Hirveesti en lajista tiiä, mutta Helenius näyttääpi paljon hitaammalta eikä lyönneissäkään oo samaa voimaa. Ei tuasta varmaan mitään vastusta niille Klitschkoille olis...

Mudinski
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Hirveesti en lajista tiiä, mutta Helenius näyttääpi paljon hitaammalta eikä lyönneissäkään oo samaa voimaa. Ei tuasta varmaan mitään vastusta niille Klitschkoille olis...

Tankki oli äärettömän paha vastustaja Robbelle, vaikka monet odottivat heittopussia hänestä. Lyhyt, painavat lyönnit, hyvät sarjat ja kokoisekseen hyvin liikkuva. Robbella ei puolustus ole ollut viellä missään ottelussa hyvää mitä olen seurannut ( viimeiset kuusi ottelua... ) Suuria vaikeuksia lähellä, jossa juuri nämä päätä lyhyemmän ovat vaarallisimmillaan. Ei käyttänyt tässä ottelussa varsinkaan ulottuvuuttaan. Klitschko naulaisi kohtuu nopeasti Robben... Pelkkä ajatuskin siitä ottelusta tässä vaiheessa on hirveä !

Mudinski kysyy vain... Missä Robben vasen käsi ? Miksei naputellut sillä ? Katsokaa Klitschkon vasemman käden työskentelyä niin tiedätte mitä kaipaan...

Sitten Mudi kysyy viellä, että montako kertaa Klitschko löi kroppaan tämän illan ottelussa ? Zero. Kukaan muu, ei ole kestänyt noin paljon Klitschkon lyöntejä kuin Wach. Siitä suuren respectit Wachille. Itse en odottanut, että Klitschko olisi heti noinkin hyökkäävällä kannalla ? Näköjään se tällä kertaa kannatti.

Edit: Pistetään viellä huomioitavaksi seikaksi se, että Tankki tuli tähän otteluun 3vko varotusajalla ja ehti reenata otteluun 2vko.

DarkWarjo
/

Anteeks ny vaa.

Miks tääl puhutaan jostai Tankeista ja roppeista? sota syttyny? mitä vittuu?

menkää muualle!

emm.

hulluseon
/

Trippenroppi sopimuksen tekivät ja eivät hyökkää FRC:lle. Elä Warjo hättäile.

EMM

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Pelasin eilen San Andreasta 7h, on se vaan kova peli.

San Andreas vs 5

EMM

Ite jouduin vääntää vähä lipertin episoodeja.

Hauska video btw. :)

emm

Kirjaudu sisään vastataksesi.