Hyvää isänpäivää kaikkille FRC:n daddyille !
p>. EMM
Hyvää isänpäivää kaikkille FRC:n daddyille !
p>. EMM
Lärvikirjassa kolme päivitystä joissa mainitaan tai liittyvät isänpäivään. Yksi niistä on provo ja kaksi itkemistä kun kaikki sitä toivottelee. Olen ylpeys feisbuuk "kavereistani".
Ei mulla muuta.
!http://9blague.com/pdata/t/3839.jpg!
Emm
!http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5808988_460s.jpg!
EMM
Aloitin tässä taas tekemään maraton taulukkoa F4SM sarjasta. Tavoitteena on tehdä myös vastaavat F3SM ja F2SM sarjoista. Jos joku haluaa auttaa, ja omistaa gmail -sähköpostiosoitteen, pistäköön mulle vaikka privalla osoitteensa, niin lisään tuonne oikeudet. Kiitos ja EMM
Tämä hieno. [email protected]. Voin auttaa sen minkä kerkiän.
"- Ennemmin myyn autoni pois kuin vaihdan itse talvirenkaat, hörähtää Helsingin Kallion Vianor-liikkeeseen renkaidenvaihtoa varten harmaalla Volvollaan kurvannut Jari Ahde."
Heh, stadilaiset... Ohan se joo tosi kova homma...
Jos se on yhtä taitava kun yksi kaveri noita renkaita vaihtamaan. Tuli meille vaihtamaan renkaita kun ei raasulla ollut tunkkia. Piti kädestä pitäen näyttää että mihin kohtaan tunkki laitetaan. Tunkin asettelun jälkeen Sanoin hänelle että rupeaa avaamaan pultteja, ja lähdin itse sisälle keittämään kahvia. Kohta se tulee sisälle ja näyttää että "Ei nämä pultit aukee. Näistä irtoo vaan tämä kiiltävä pinta" Se lyö käteen kromatun muovin palan. Minä tuijotan pari minuuttia muovin palaa kädessä, levy lyö tyhjää. Sitten minä saan sanottua että "Mennäänpä kahtomaan mistä tässä on kyse." Mennään ulos ja kaveri näyttää pölykapselin koriste muovi mutteria ja sanoo "Näistä irtoo vaan tämä kuori." Minä !http://omglol.kerrolisaa.com/1/11519.jpg!
EMM
Hookkiksen kans avattiin just skumppapullo! < 3 :PPPPPPPPPP
EMM :))
Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote: Aloitin tässä taas tekemään maraton taulukkoa F4SM sarjasta. Tavoitteena on tehdä myös vastaavat F3SM ja F2SM sarjoista. Jos joku haluaa auttaa, ja omistaa gmail -sähköpostiosoitteen, pistäköön mulle vaikka privalla osoitteensa, niin lisään tuonne oikeudet. Kiitos ja EMM
Tämän docin vois iskee johonkin SM-sarja topikkiin ihan?
Nyt löyty oikeasti hyvä juttu Facebookista
!http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/423097_10151233730519000_586317342_n.jpg!
!http://i.imgur.com/Ne5uP.jpg!
EMM
Uus sivullinen.
EMM
Siitä iltasaduksi se kovin Simppa
EMM ja hyvää yätä.
Tänään 95 vuotta sitten eduskunta julistautui Suomen korkeimman valtiovallan haltijaksi. Käytännössä Suomi irrottautui Venäjästä.
EMM
Kiskasimpa tänään mersun ojanpohjalle... Josko tuo pomo vihdoiin vaivautuis korjaamaan tuon simpukan, ni sais ratin ja renkaat taas kunnolliseen yhteyteen toistensa kanssa.
Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut
SettlingAphid60 wrote: Kiskasimpa tänään mersun ojanpohjalle... Josko tuo pomo vihdoiin vaivautuis korjaamaan tuon simpukan, ni sais ratin ja renkaat taas kunnolliseen yhteyteen toistensa kanssa.
Kai oli veto päällä ku lipes? :D
Jos tarkotat kärriä perässä ni ei, jos tarkotat oli jalka polkimella ni alussa ei ollu, mut siin kohtaa ku lähti menee pieleen ni urku auki ja koitin saada nousee bussipysäkille joka jäi harmillisesti painkymmenen metrin päähän. siin kohtaa rupes pelottavasit tuntuu siltä että kaatuu.
kaikesta päätellen vähä isompi mese kyseessä?
Ite pari kertaa FH:lla kokeillu kallistella.. ei ne helepolla kaadu ;)
sisulla ei o tullu ku vasta jokunen näppärä risteyksen ohi ajo...kuorma-auto ilman abseja on iha vitun jepa! :D
Atego, 8 tonninen semmonen, ja ihan hiton huonokuntonen näin ohimennen mainitakseni.
oli vaan suurinpiirtein sitomaton ja suht yläpainonen kuorma, mutta ainoon vauriot oli et kontin seinä peti koko matkalta... ja ratkasu... ei korjata.
SettlingAphid60 wrote: Atego, 8 tonninen semmonen, ja ihan hiton huonokuntonen näin ohimennen mainitakseni.
oli vaan suurinpiirtein sitomaton ja suht yläpainonen kuorma, mutta ainoon vauriot oli et kontin seinä peti koko matkalta... ja ratkasu... ei korjata.
Onko ne Mersun kuorma-autot herkkiä hajoohon, niinku huhu kertois että aina jostaki hajalla. Sano ny mielipitees.
Näkisin että asianmukasesti huollettuna ne on parhaimmistoa, kehnolla huollolla Volvo ja MAN vie voiton.
Saksantuonti vehkeissä kontit on tehty mahdollisimman kevyiksi, eli alumiinin käyttö on runsasta, ja seinät on tehty todella ohuesta "muovista?" tai jostain vastaavasta aineesta... Alumiini on pääsääntöisesti pultattu kasaan, ja kontti on todella hutera, vähän kun seinää tönii ni seinät antaa periks ja koko kontti heiluu yli 4cm / metri,(korkeus suunnassa) joka puolestaan aiheuttaa alumiinin murtumisen varsin nopeasti.
Ategoissa on ollut paljon pienempiä vikoja, mutta nää uudemmat on jo järkiintyny, ensimmäisessä malleissa oli nyrkkisääntö "vikakoodilla ei ole väliä jos se ei ala numerolla 3 tai 5, jos alkaa ni huoltoon pikasesti." Facelift mallit on sitte puoletaan jo aika hyvää tavaraa, kuhan huoltaa säännöllisesti.
SettlingAphid60 wrote: Jos tarkotat kärriä perässä ni ei, jos tarkotat oli jalka polkimella ni alussa ei ollu, mut siin kohtaa ku lähti menee pieleen ni urku auki ja koitin saada nousee bussipysäkille........
meinasin just et lutu pohjassa yrittää pitää pellit ojien välissä :D valitettavasti ei aina vedot riitä nii sit lipee ;)
No syy miks mää sen ojaan kiskasin oli se että ohjaussimpukka paskana. Rattia ku pidät suorassa ja polkaset reippaammin jarrua ni auto syöksähtää vasemmalla aika rajusti, ja rattin asentohan ei tässä vaiheessa ole muuttunu. Siittä sitten puol kierrosta rattia vastakkaiseen suuntaan ja meni vähän liikaa ni putos penkalle. Siittä takas vasuriin ni aavistuksen penkereeseen painunu rengas vastusti käännöstä ni ensimmäinen kierros ratissa ei vaikuttanu eturenkaitten asentoon millään muotoa ja tokalle kierrokselle oliki jo liian myöhästä.
Shit happends if you party naked ;)
Kirjaudu sisään vastataksesi.