Ei mulla muuta

HLR Juggernaut
/ /

Tein sitte ihan vahingossa ekan oikeesti lobbyissä kilpailukykysen etuveto viritelmän täsä pelissä. Ja vielä Volkkarin viimesestä oikeesta autosta. (Uuemmat VAGit on caccaa) Hupsista.

(Ja kiitos vinkeistä bizarre)

TrickHat FIN
/

Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.

Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan.

Eipä mulla muuta

TrickHat FIN
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Osanottoni, eilen entinen työkaveri hävisi taistelun syöpää vastaan.

Eipä mulla muuta

Kiitoksia. Vituttaa nyt jonkun verran.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle TrickHat FIN

TrickHat FIN wrote: Kisan jälkeen äsken menin tsekkaan netistä uutiset. Huomasin amppareiden otsikoista et joku on ammuttu Kouvolassa, tuli jotenkin creepy olo ja soitin parille frendille. Niinhän se oli et vanha frendi vuosien takaa oli se joka osumat otti. R.I.P Hiski.

Sen verran tässä kuudessatoista vuodessa on Kouvolasta oppinu että tuo Lehtomäki missä tämä mies asui, on sellasta aluetta että sielä ei oikeen kannata asua. Se on vähän kun Kouvolan ainoo ghettoalue, missä tapahtuu paljon rikoksia. Osanotot.

Mace
/ /

Noin tuli tänää ajettua Jalasjärven, Seinäjoen, Lapuan, Kokkolan, Kalajoen, Pyhäjoen, Raahen, Oulun, Kemin, Tervolan ja Rovanniemen läpi, Nissanilla. +800 km. Hyvin kesti, toivottavasti kestää takasinki :D

emm

zapekk
/ /

7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti.

EMM.

villek00
/ /

Vastauksena käyttäjälle zapekk

zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti. EMM.

Onnittelut, ja muista, että Viestimies on erimies! ;)

Rusty McSteele
/

Vastauksena käyttäjälle zapekk

zapekk wrote: 7.7.2014 Riihimäen Viestirykmentti.

EMM.

Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05

Rusty McSteele
/ /

Ei ollut mitään hajuu et pojat olivat näin nuoria.

No mut onnea ja älkää ottako mikään liian vakavasti

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele

Rusty McSteele wrote:

Tunnen itteni nyt vanhaksi kun olin 1/05

SHH!!! Sfäde, Bunny, Zattwy ja Schimmy kuuloo kohta ja sitten ne alkaa taas kertomaan niitä juttuja häkäpönttö-autoista, pärekaton korjaamisesta ynnä muusta hirmu mielenkiintosesta.

villek00
/

I/04 ja Riihimäki. Wanhaksi tunnen itseni, mutta odottelen joskos schimmy ja hra. ^suur^ jänes vastaa tähän :)

HLR Juggernaut
/

tää tuntuu olevan paikka missä vanhat sedät, ja pikkupojat kohtaa sulassa sovussa.

hulluseon
/

Asiasta kukkaruukkuun, veli kävi AUK:n kakkososion tuolla Riihimäellä. Vapaa-aikana ei kuulemma ollut muuta tekemistä kun ryypätä. Tai no eipä sitä muuta myökään tehty iltavapailla Joensuussa. Hirveää oli se aika. Onneksi nyt on vielä hirveempää. Eiku...

Jonzki94
/

Macela94 ja MrD St Jimmy, hajotkaa aamuihinne :) t. 2/2013 niinisalo

Kirjaudu sisään vastataksesi.