Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/

Kuka on jyrsiny meidän kaapelin taas? Ei näy edes telkkaria. Onneksi nykykännykät on kivoja.

Ei mulla muuta.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote:

Ootko jotain lääkitystä saanut, auttaako? Itellä ei rauhoittavatkaan auttaneet ja lääkärin ehdottaessa melatoniiniä lähinnä itkin ja nauroin.

Samantapaista nukumista usein itselläni, että rimpuilee sen unen/hereillä olon kanssa.

En ole lääkitystä saanut, koksa en asiaa en lääkärin kanssa puheeksi ottanut. Kuitenkin näitä ongelmia on jo muutenkin tarpeeksi, niin ei niitä virallistettau lisää halua...

Ainoa lääkitys mitä olen käyttänyt, on ollut Alkosta

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Ainoa lääkitys mitä olen käyttänyt, on ollut Alkosta

Väiski on käyttänyt samaa lääkitystä, vuodesta 75.

Sitä ennen se oli Elmeri.

RauhaMees
/

Itselläni on hotmail tili kytkettynä google+ tiliin. Se google tili ei muuttanu mun youtuben käyttöä mutenkään muuten paitsi sekotti puhelimen utuben aikanaan.

Nykyään tähän puhelimeen ei ole utuben virallista puhelin puolta, koska mikkisofta suututti googlen. Käytän siis jonkun randomin firman tekemää versioo.

sjamy
/ /

Eurosport app goldkäyttäjille kuukaudeksi ilmaisena, Emm.

//Oli mulla muuta, kun tiskaa saa piparia, opettaja kertoi.

DonRandom
/

Vastauksena käyttäjälle RauhaMees

Rayha300 wrote: . Käytän siis jonkun randomin firman tekemää versioo.

Sorry :lol:

emm

RauhaMees
/

Tänään toinen puolisko britannian matkan sopimuksista allekirjoittamaan ja huomenna sitten loput.

Emm

IL3
/

Onkohan mikrosofta kieltänyt mr. Lovea kirjautumasta nettiin uudella Onella ja nyt se sitten ährää maalata yksin kotona?

Ei ole herrasta kuulunut. Tai sit se loikkas Jenkkilään eikä tuu enää kotiin. Hulttio.

EMM.

KKNGS
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Maalaa jo 3000 layeriä per sivu.

EMM

sille on joku love-edition tehty, 10 000 layeria per sivu, jopa takana sanovat.

^kusettavat^

villek00
/

Sanna (vaimokkeeni) on alkanu kuuntelloo Oasista, pitäiskö huolestuu?

EMM

sjamy
/

8:n tunnin työkoe tehtynä kolmeen varttiin ja täysillä pisteillä läpi, ihan hyvin näin huonoilla yöunilla. Ihmetyttää meneekö joillain tosiaan se 8h tähän?

And Ville, after all you're my wonderwall.

Emm.

villek00
/

Sjamy, miten nii vähillä yö unilla :D Ethä sie ny nii myähää pelannu.

Ja tosiaan, olen nyt Hyvinkään Pervojen Salilla, Lady Atlaksessa :)

EMM

Myyttirotta
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Sanna (vaimokkeeni) on alkanu kuuntelloo Oasista, pitäiskö huolestuu?

EMM

Todellaki.

emm

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Sjamy, miten nii vähillä yö unilla :D Ethä sie ny nii myähää pelannu.

EMM

Erehdyin taas kattomaan Hannibalia pari (4) jaksoa :D On muuten älyttömän hyvä sarja, etenkin jos psykologiset trillerit on mieleen.

Vaikka eilinen yö jäi lyhyeksi, tänään on tullut kirittyä jo kiinni. Päivällä kolmen tunnin päikkärit, ja nyt illasta neljä tuntia lisää. Kohta puoliin laittais takasin nukkumaan ja kattelis mitä mielenkiintoisempia unia puoleenpäivään asti. Tänään en katso Hannibalia :D

Emm.

Finski fani
/

Ahehe. =D

!http://www.feissarimokat.com/files/2013/11/avuton-autoilija-osa-13.jpg!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Ihan kohtuu melkoosta lukemaa heittää leposyke darrassa: 101

EMM

Lääkärin määräys: 50 kiarrosta Nyrppää niin tasooottuuu.

Emm.

Kirjaudu sisään vastataksesi.