Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Lääkärin määräys: 50 kiarrosta Nyrppää niin tasooottuuu.

Emm.

Liskodisko saakin tän jälkeen jatkua vielä seuraavat pari päivää.

/Lisätään nyt vielä, että kohta viettämään vanhojen luokkalaisten kanssa pikkujoulua

EMM

Tuomo33
/

Nolla yöunilla taas vaihteeksi, mukavaa piristävää.. Täysikuu paskianenhan siälä valloitti, ei yhtään ihmetytä viimepäiväiset univaikeudet.

Paljonvaan kahvia kittaa, niin eiköhän sillä sitte pärjää ^tuskin^

Viikonalut muille.

EMM

RauhaMees
/

Nyt ku ois ajolupa ja auto............VR takkuilee taas niin pirusti.

Heräsin ja katoin kelloa ja se ei ollu herättäny. Hirveetä juoksua(keuhkot mäsäks meiningillä) asemalle. Pääsen asemalle.....juna on 20 min myöhäs -.-

Emm

djrunkkari
/ /

Täälä sama homma :D Ei PetuK mulle vaan soita herättääkseen

EMM!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Hupsista. Nukuin sitten formulat ja ässämmän.

EMM

Saitanan Punkkari.

Emm.

PetuK
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: Täälä sama homma :D Ei PetuK mulle vaan soita herättääkseen

EMM!

Ei pysty. Ei olla wänkkerihotline käytössä.

Jupe San
/

!http://25.media.tumblr.com/2a66948a80e8b2efdbe609a3e042ffe4/tumblr_muq5nkGrev1qeq8x4o1_400.gif!

villek00
/ /

New Super luigi U 100% läpi! :) !https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/zlCfzRNBu4svdZXrGa!

TTJK107
/

En ymmärrä tätä Polyphony Digitalin julkasutaktiikkaa, että oliko tuo Gran Turismo 6 nyt sitte raakile joka tehtiin julkasupeliksi, josta nähdään kokoversio Gran Turismo 7 ensivuonna?

Mikä hemmetin taktiikka tämä oikeen on, Gran Turismo 5 saatiin odottaa melekeen kuus vuotta, nyt sitte kutosta ootettiin kolomevuotta ja sitte seiska tuleeki jo heti seuraavana vuonna? Mitä helevettiä!

TTJK107
/

Sivupugi...

En ymmärrä tätä Polyphony Digitalin julkasutaktiikkaa, että oliko tuo Gran Turismo 6 nyt sitte raakile joka tehtiin julkasupeliksi, josta nähdään kokoversio Gran Turismo 7 ensivuonna?

Mikä hemmetin taktiikka tämä oikeen on, Gran Turismo 5 saatiin odottaa melekeen kuus vuotta, nyt sitte kutosta ootettiin kolomevuotta ja sitte seiska tuleeki jo heti seuraavana vuonna? Mitä helevettiä!

sjamy
/

Sitten niitä tuleekin muutama kappale vuodessa. Mutta joo, perseestä tommonen.

Emm.

MrD St Jimmy
/

Sopimuksena on todennäköisesti, että 2 per konsoli, joten pakko syökseä ulos.

TTJK107
/

MrD St Jimmy wrote: Sopimuksena on todennäköisesti, että 2 per konsoli, joten pakko syökseä ulos.

Jaaa-a, saapi nähän ny sitte. Mulla meni Gran Turismo 5 myötä arvostus ja usko Polyphony Digitaliin, kun se julkastiin kauhean bugisena, keskeneräisenä raakileena, todella paskoilla äänillä ja vain muutamissa autoissa oli sisäkuvakulma. Ja niiiiiin kauan ku sitä oltiinki odotettu, Gran Turismo 4 kun oli mailmankaikkeuden paras autopeli ennenkuin Frozan Motorsport 2 tuli kauppoihin. Ja vaikka aikaa oli, silti pihalle lyötiin vaan ihmeellinen tynkäpeli.

Tuomo33
/

17 päivä johki Järvenpäähän koulutus paikkaa katsoomaan,

Emm

Kirjaudu sisään vastataksesi.