Ei mulla muuta

joonas6
/ /

Taas ollaan laphissa. Vielä ei olla käyty Sannan puodissa 50 sentin munkki kahvilla.

EMM

joonas6
/

Juu ja hyviä uusia vuosia ja ei juuva hirveesti. Ihan pikkasen jos maistais. Mutta vain vähän. Ihan pikkasen.

EMM

Rintala
/ /

!http://www.vastarinta.com/wp-content/uploads/2013/09/UK_Ludwig_Wesselin_hauta.jpg!

FRC

^EMM^

villek00
/

Ei enää aukea xbox360:ssä levykelkka, pitäiskö nyt vihdoin ostaa se PS4..

Ja carcuun -->

HLR Juggernaut
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Ei enää aukea xbox360:ssä levykelkka, pitäiskö nyt vihdoin ostaa se PS4..

Ja carcuun -->

Menekki vauhilla... Sitäpaitsi eihän siellä oo ees mitään maalattavaa.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle villek00

villek00 wrote: Ei enää aukea xbox360:ssä levykelkka, pitäiskö nyt vihdoin ostaa se PS4..

Ja carcuun -->

Tekosyitä! Mulla on ollu levykelkka 4 vuotta rikki, voiveitsellä se on aina auennut.

"xd"

villek00
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote:

Tekosyitä! Mulla on ollu levykelkka 4 vuotta rikki, voiveitsellä se on aina auennut.

"xd"

Tätä pitää ehkä koittaa, niin saa Assassin Creed 2 koneeseen, ja vaimokkeen hiljaseks :D

TuhmaTommi
/

TuhmaTommin pieni zapuska vihje humalaisille FRC:läisille: cashew-pähkinä+merisuola+valkosipulijauhe ei ole hyvä setti, cashew pähkinät raakana tai sitten merisuolalla höystettynä on hyvä. Prkl...

EMM

joonas6
/

Miks työ ajatte näin saakelin hiljaa täällä Oulussa? Kuopiossa kaikki ajjaa 20 yli rajotuksen ja täällä körrytettään 100 aluella 80.

tappileipa
/

Vastauksena käyttäjälle HLR Juggernaut

HLR Juggernaut wrote: FRC on kuallu ny kokonaa :(

Nytkö muka vasta? jotenki tuntunu jo kauan siltä.. :D

savulohi
/

Mitenkä se tämä Hulli tuolla iRacingissä tohinoi ku eihän se pysynä tiellä etes Jokkis-vermeillä? ^tshihhihhiih^ Soon keittäjän viikonloppu nyt. Stana. ^HIK^

Ei mulla muuta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.