.o/
Ei mulla muuta
Täällä on elon merkkejä. EMM
Zap ja hik.
Pitäisköhän tänne foorumille saada jo chätti-ikkuna?
Onx Skimmy vielä elossa?
Kuollu ne kaikki on, kun ei kukaan vastaa mitään.. :( Jhoo, kiitos TTJK kun olet elossa..
Warjolla on edelleen hieno avatar.. Loheksella on edelleen ilmeisesti hikka. Bani on telonut itsensä polkupyörän pumpulla.. Skimmy on kohdannut voittajansa ja on nyt 6 feet under tilassa..
Ennenkuin joku kysyy missä mä olen ollut, niin: Se hemmetin naapurin tyttö, yhdessä about kolme vuotta ja kihloissa.. Vaiski on pelannut Bäfää, kun muija tai muksu tuntuu liian raskaalta..
Se hemmetin Chätti pitää saada tänne!
Onx meillä edelleen tämä bugi?!
Haloo
Tais aikamoinen kasa olla pelaamassa Horizon 3:sta, kun vilasin viikonloppuna kännykällä Discordia
EMM
Kiva jos vois Horizonia pelatessa puhua. Eivät vaan oo korjannut vieläkään, että jos on mikki usbilla toimiva niin peli kaatus jos käytössä. Koneella siis tottakai.
Vastauksena käyttäjälle zapekk
zapekk wrote: Kiva jos vois Horizonia pelatessa puhua. Eivät vaan oo korjannut vieläkään, että jos on mikki usbilla toimiva niin peli kaatus jos käytössä. Koneella siis tottakai.
Windows -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mikrofoni -> Horisontin kohtaalle Ei käytössä napautus, ja voit käyttää vaikka sitten discordia chattailyyn. T. Vanhakunnonkunnonvanha Konnahi
Jotain hajonnu FRC:ssä kun kuvatekstiä ei voi muokata.
Vastauksena käyttäjälle EliteKon
EliteKon wrote:
Windows -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mikrofoni -> Horisontin kohtaalle Ei käytössä napautus, ja voit käyttää vaikka sitten discordia chattailyyn. T. Vanhakunnonkunnonvanha Konnahi
Jumalavita kiitoksia. Enpä tullu ajatelleeks mutta toimii.
Vastauksena käyttäjälle zapekk
zapekk wrote:
Jumalavita kiitoksia. Enpä tullu ajatelleeks mutta toimii.
Yöllä tulevan patchin pitäis kyllä patch notejen mukaan korjata tuokin bugi :)
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_october_update2
Jos joku haluaa nyt lisätä tämän accounting milllä horizonia pelailen kaveriksi niin menee nimellä Og Zapekk koska ei mitään miustikuvaa vanhan boxiaccountin salasanoista tai sähköposteista.
Hei ja anteeksi ettei mua ole näkynyt.
Siinäpä se.
EMM
Raabi vetelee leaderboardeilla kovaa. myyristä ei oo näkyny. EMM.
JUMALAUTA!!! Talbot Sunbeam Lotus tuli Horizon 3:seen EDIT Barnfindeja on tullu lisää.. siistiä
Ja talvi maisemiakin huhuilivat
Arvon Finksi ja Kirves: Anteeksi ku mua on näkyny, lupaan kyllä kadota taas kohta.
EMM
Hyvää uuttavuotta ja onellista uuttavuotta, muistakaa nesteytys. EMM
Eka. Ei mulla muuta.
Ja näin avataan uusi sivu.
Kirjaudu sisään vastataksesi.