Ei mulla muuta

vaiski75
/

Zap ja hik.

Pitäisköhän tänne foorumille saada jo chätti-ikkuna?

Onx Skimmy vielä elossa?

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

Kukaa mitään elossa ole, viikonloppuna voisi ottaa Jaloviina ^TM^ muistin puhdistus ainetta.

vaiski75
/

Kuollu ne kaikki on, kun ei kukaan vastaa mitään.. :( Jhoo, kiitos TTJK kun olet elossa..

Warjolla on edelleen hieno avatar.. Loheksella on edelleen ilmeisesti hikka. Bani on telonut itsensä polkupyörän pumpulla.. Skimmy on kohdannut voittajansa ja on nyt 6 feet under tilassa..

Ennenkuin joku kysyy missä mä olen ollut, niin: Se hemmetin naapurin tyttö, yhdessä about kolme vuotta ja kihloissa.. Vaiski on pelannut Bäfää, kun muija tai muksu tuntuu liian raskaalta..

Se hemmetin Chätti pitää saada tänne!

MrD St Jimmy
/

Tais aikamoinen kasa olla pelaamassa Horizon 3:sta, kun vilasin viikonloppuna kännykällä Discordia

EMM

zapekk
/

Kiva jos vois Horizonia pelatessa puhua. Eivät vaan oo korjannut vieläkään, että jos on mikki usbilla toimiva niin peli kaatus jos käytössä. Koneella siis tottakai.

EliteKon
/

Vastauksena käyttäjälle zapekk

zapekk wrote: Kiva jos vois Horizonia pelatessa puhua. Eivät vaan oo korjannut vieläkään, että jos on mikki usbilla toimiva niin peli kaatus jos käytössä. Koneella siis tottakai.

Windows -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mikrofoni -> Horisontin kohtaalle Ei käytössä napautus, ja voit käyttää vaikka sitten discordia chattailyyn. T. Vanhakunnonkunnonvanha Konnahi

zapekk
/

Vastauksena käyttäjälle EliteKon

EliteKon wrote:

Windows -> Asetukset -> Tietosuoja -> Mikrofoni -> Horisontin kohtaalle Ei käytössä napautus, ja voit käyttää vaikka sitten discordia chattailyyn. T. Vanhakunnonkunnonvanha Konnahi

Jumalavita kiitoksia. Enpä tullu ajatelleeks mutta toimii.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle zapekk

zapekk wrote:

Jumalavita kiitoksia. Enpä tullu ajatelleeks mutta toimii.

Eipä tunnu itellä olevan usbiheadsetin kanssa ongelmia. ja winukal pelates pystyy muute liittymään myös xbone partyihin :)

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Jotain hajonnu FRC:ssä kun kuvatekstiä ei voi muokata.

Eikä kuvaakaa vaihtaan poistamatta ja uudelleen lataamatta.

zapekk
/

Jos joku haluaa nyt lisätä tämän accounting milllä horizonia pelailen kaveriksi niin menee nimellä Og Zapekk koska ei mitään miustikuvaa vanhan boxiaccountin salasanoista tai sähköposteista.

Northg7
/ /

Raabi vetelee leaderboardeilla kovaa. myyristä ei oo näkyny. EMM.

joonas6
/ /

JUMALAUTA!!! Talbot Sunbeam Lotus tuli Horizon 3:seen EDIT Barnfindeja on tullu lisää.. siistiä

DarkWarjo
/

Arvon Finksi ja Kirves: Anteeksi ku mua on näkyny, lupaan kyllä kadota taas kohta.

EMM

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Arvon Finksi ja Kirves: Anteeksi ku mua on näkyny, lupaan kyllä kadota taas kohta.

EMM

Sie et mee sit niiku yhtää mihinkää, pysyt just siinä niin kauan kunnes toisin käsketään.

emm

Pytzi
/

Hyvää uuttavuotta ja onellista uuttavuotta, muistakaa nesteytys. EMM

Kirjaudu sisään vastataksesi.