Ei mulla muuta
Project Cars olis tarjolla games with gold 'ilmaispelinä', EMM.
Vastauksena käyttäjälle TuhmaTommi
TuhmaTommi wrote: Project Cars olis tarjolla games with gold 'ilmaispelinä', EMM.
En juuri nyt pääse itse testaamaan mutta onko ne saanut sen padi ohjauksen boxilla kuntoon ? Aiemmin oli ihan toivoton ajaa padilla.
Vastauksena käyttäjälle Beermachine66
Beermachine66 wrote:
En juuri nyt pääse itse testaamaan mutta onko ne saanut sen padi ohjauksen boxilla kuntoon ? Aiemmin oli ihan toivoton ajaa padilla.
Toimii ihan hyvin, mulla oli toi peli aiemmin ostettuna, mutta ohjauksen mahdottomuuden takia myin pois.
En tiedä onko joku päivitys, joka korjasi sen vai löysinkö eilen sopivat säädöt ohjaimelle. Aikaisemmin säädin pädiä, ei parantunut, säädin autoa, ei parantunut, joka kerta spinnasi pirun herkästi tai kun lähti heittelehtimään. niin ei saanut korjattua. Mutta nyt toimii pelkällä pädin säädöllä :D.
Moi
EMM
Terve
EMM
Hello!
Moro!
Päivää!
EMM
Hoi!
EMM
Jaa nii soo joo.
EMM
Pitäiskö kasaa porukalle whatsapp ryhmää? Vois pitää yhteyksiä vähän enemmän taas :)
EMM (paitti prkl tuplat)
Elekee huutoo!!! EMM
wasabiryhymiä milijuuna, mitä siinä ennää yks lissää haittaapi.
Emm.
Eiku siis linkki eiliseen CGC AC Cup ajeluun, jos kinostaa ni mahollisesti VOi päästä messiin. kysele lisää discordissa
EMM
Mie keitän ny kaffet. EMM
Mie lähen ny Unkariin,siä o Häkkine&Schumi.
EMM
Minä en lähde maailmanympärysmatkalla vaan minä Lähden tampe... eiku iha vaa nukkuun.
EMM
Sinä lähe minnekkään, ei oo lupia vaikka olis hupia
EMM
Tulinpas piipahtamaan täällä ja tsekkaamaan, että tuttuja nimiä pyörii vielä. Tervehdys tutuille :)
Grippi on edelleen saatanasta.
Emm.
PÖP! Forza 7 ladattavissa, kun lipastin suoraan storesta. Jännä nähä.
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: PÖP! Forza 7 ladattavissa, kun lipastin suoraan storesta. Jännä nähä.
Vittu demohan se olikin. En kerenny ees kokeilla.
Kirjaudu sisään vastataksesi.