Ei mulla muuta

Beermachine66
/

Vastauksena käyttäjälle TuhmaTommi

TuhmaTommi wrote: Project Cars olis tarjolla games with gold 'ilmaispelinä', EMM.

En juuri nyt pääse itse testaamaan mutta onko ne saanut sen padi ohjauksen boxilla kuntoon ? Aiemmin oli ihan toivoton ajaa padilla.

TuhmaTommi
/

Vastauksena käyttäjälle Beermachine66

Beermachine66 wrote:

En juuri nyt pääse itse testaamaan mutta onko ne saanut sen padi ohjauksen boxilla kuntoon ? Aiemmin oli ihan toivoton ajaa padilla.

Toimii ihan hyvin, mulla oli toi peli aiemmin ostettuna, mutta ohjauksen mahdottomuuden takia myin pois.

En tiedä onko joku päivitys, joka korjasi sen vai löysinkö eilen sopivat säädöt ohjaimelle. Aikaisemmin säädin pädiä, ei parantunut, säädin autoa, ei parantunut, joka kerta spinnasi pirun herkästi tai kun lähti heittelehtimään. niin ei saanut korjattua. Mutta nyt toimii pelkällä pädin säädöllä :D.

villek00
/ /

Pitäiskö kasaa porukalle whatsapp ryhmää? Vois pitää yhteyksiä vähän enemmän taas :)

EMM (paitti prkl tuplat)

DarkWarjo
/

wasabiryhymiä milijuuna, mitä siinä ennää yks lissää haittaapi.

Emm.

DarkWarjo
/

Minä en lähde maailmanympärysmatkalla vaan minä Lähden tampe... eiku iha vaa nukkuun.

EMM

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Sinä lähe minnekkään, ei oo lupia vaikka olis hupia

EMM

Lähin jo! nukuin! HA!

Emm

IL3
/

Tulinpas piipahtamaan täällä ja tsekkaamaan, että tuttuja nimiä pyörii vielä. Tervehdys tutuille :)

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: PÖP! Forza 7 ladattavissa, kun lipastin suoraan storesta. Jännä nähä.

Vittu demohan se olikin. En kerenny ees kokeilla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.