Ei mulla muuta

TehBigBunny
/ /

"Viisi pummia ampunut Mäkäräinen jäi kauas kärjestä "

Siviilissä tuosta joutuisi linnaan, Mäkäräinen saa kutsun Linnaan. (Saihan se tiätty sakot)

EMM

TehBigBunny
/

Jatketaan otsikkojen pohtimista. "Rattijuoppo yritti ajaa poliisin päälle Vantaalla" Selvinpäin olisi onnistunut ?

EMM

MrD St Jimmy
/ /

Ihan jännä vaali, tosin odotettu tulos. Monet äänestivät tänään vielä Haavistoa ettei Väyrynen pääsisi pressaksi. Äänestin Arhimäkeä.

Ei mulla muuta.

RauhaMees
/ /

!https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/407865_10150617954909276_48894759275_10968093_284671572_n.jpg!

EMM

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Jatketaan otsikkojen pohtimista. "Rattijuoppo yritti ajaa poliisin päälle Vantaalla" Selvinpäin olisi onnistunut ?

EMM

Juu-u :D

Tuomo33
/ /

Soittivat jostain italialaisesta pizeriasta mulle.. Erikoistavaikka mitään tilannut :D

EMM

pokalemestari
/ /

Jos jollakulla on liveaikaa ja mielisi vaihtavan sen euroihin niin ottaa minuun yhteyttä pm:ällä asap. EMM

pokalemestari
/ /

Tänks potta. Aattelin vaan jos jollain olis ollu esim ylimäärästä körttia piirongin laatikossa ja olisi siitä luopunut välittömästi rahnaa vastaan. Pitää varmaan tonne tilaus iskeä niin kerkee jokkikseen ja muihin hullutuksiin mennessä olla live aikaa. EMM

Pottae
/ /

Tuolta tulee spostiin 5-10minuutissa koodi. Ei mitään postipate shittejä. EMM

pokalemestari
/ /

Saitanan tilisiirto ja 3 päivän siirtoajat. Nyt kyllä laitetaan vihdoin ja viimein Paypal tulille. EMM

Zolvi
/

tietokonetekniikan näyttö meni kirkkaasti läpi ja ei mulla sitten muuta.

pokalemestari
/ /

Juksovvaa..

!http://jupe.kuvat.fi/kuvat/Autot/Winterslide+Gntherpimpwagon+250D/IMG_5751-1.JPG/_small.jpg?hash=78536!

EMM

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Lumi on perseestä. Ei mulla muuta.

ON ja EI OLE. On, koska sitä tulee niin suaatanasti, notta pelkästään lumitöihin ja parkkipaikalta pois pääsemiseen voi varata puoli tuntia. Ei ole, koska Jupen kuva.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote:

ON ja EI OLE. On, koska sitä tulee niin suaatanasti, notta pelkästään lumitöihin ja parkkipaikalta pois pääsemiseen voi varata puoli tuntia. Ei ole, koska Jupen kuva.

Kovat jätkät ei tarvii lunta et voi tehä kuten tossa jupen kuvassa :P tosin, onhan se halvempaa ja helpompaa...

Mankka asennettu, ny soi popit, takavaloja viel ootellaan.

Emm

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Kovat jätkät ei tarvii lunta et voi tehä kuten tossa jupen kuvassa :P tosin, onhan se halvempaa ja helpompaa...

Mankka asennettu, ny soi popit, takavaloja viel ootellaan.

Emm

Ei niin, mutta tee sama tela-alustaisella kaivurilla.

EMM

Tai oli mutta unehin kun nukunttaa, eli emmzzzzzzz....

TehBigBunny
/ /

Teh plan Kaffet, fudista Afrikasta ( ihan hirviässä Mudivellissä pellaavat ), tähän wäliin vielä Pool - -ManU- ManC, El Classico, zzz.

NOM NOM NOM.

EMM

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Ei niin, mutta tee sama tela-alustaisella kaivurilla.

EMM

Tai oli mutta unehin kun nukunttaa, eli emmzzzzzzz....

jos teenki late-alustaisella...

työautot tahtoo olla vähä turhan pitkiä kunnon luisuihin, syö kumpaaki penkkaa yhtä aikaa...

Emm

TehBigBunny
/

Ajatelkaa jos unohtaisi tietokoneen salasanan silloin kun on netissä.

Ei pääsisi takasin kotiin.

EMM

Mace
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ajatelkaa jos unohtaisi tietokoneen salasanan silloin kun on netissä.

Ei pääsisi takasin kotiin.

EMM

!http://2.bp.blogspot.com/-DeOGxaSZKqU/TpKu0O0MjJI/AAAAAAAAAVs/nJf426bn3Ik/s1600/confused.jpg! ^emm^

Kirjaudu sisään vastataksesi.