Ei mulla muuta

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: El Clasico > jalkapallo > elämä

EMM

Anna kun mie arvaan. Kentällinen Teatterikorkeakouluun hakijoita kentällä?

EMM

Tuomo33
/ /

Huomenna pakko käydä verikokeissa, mutta enhän mä aikaa ole varannut.. Toivotavasti pääsis, muuten on kusiset paikat..

EMM

Edit:

Huomenna sitten aamusta arvuutelemaan, mitähän verikokeita ne halujaa ottaa.. Mukavaa kun tieto ei kulje nykyjään.

EMM

Storkki
/

Tänään täytän 18 + tänään kävin tekemässä b-teoriakokeen ja läpi meni.

EMM :)

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Storkki

Storkki wrote: Tänään täytän 18 + tänään kävin tekemässä b-teoriakokeen ja läpi meni.

EMM :)

!http://www.birthday-anniversary.net/wp-content/uploads/2011/10/Party.gif!

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle helluvaweevil

helluvaweevil wrote: HUOMENNA KOULUUN JEAH

EMM

Et ole ainoa. Olisin kyllä skipannut jos tänään jotain meininkiä olisi ihmisillä, mutta kun ei ole, niin mennään sitten kouluun.

Ei mulla muuta.

MehuSukka
/

Ei voinu ottaa vakavasti sitä kohtaa tossa ghostbustersissa ku ampuvat siinä lopussa sitä ihme porttia kaikki yhtäaikaa ja taustalla näkyy vaa vaahtokarkkimiehen angry face.. EMM

vaiski75
/

Viheltää!

Eikun hetkinen, viheltääkö papanat kun niitä lentää ihan törkeesti ilmojen halki?

-EMM-

Eikun olihan, osaanottoni ja kyllä se siitä vielä korjaantuu..

EMM

MrD St Jimmy
/

Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää.

Ei mulla muuta.

TehBigBunny
/ /

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää.

Ei mulla muuta.

Viritä BaniFM ! ^...saat huuvvot^

EMM

TehBigBunny
/

Olisi siistiä jos olisi Jedi.

Ei tarttisi nousta sohvalta laittamaan kaffea.

Ei jacsa, ei pysty :(

EMM

Schimanski76
/

Voe maheton kun väsyttää.

Lisää sumppia tulille,notta jaksaa Jokkiksen ajaa.

EMM

TTJK107
/

Vastauksena käyttäjälle jEsm0

jEsm0 wrote: Hörpin kengurukaljaa

EMM

Kaadan karhua, pistin paremmaks.

MehuSukka
/

Tuota tarvii edes ostaa ku menee vaa dirttien rallicrossiin.. vähä samanlaista meininkiä riippuen tietenki peliseurasta. Toivottavasti se DiRT 4 olis sit vähä realistisempi ku sitä lupailivat.

Finski fani
/ /

Kämppis on oksentanu viimoset puolisen tuntia vessassa ja mulla on järkyttävä kusihätä.

EMM

// Ny pääsin vessaan. Melkosen sotkunen oli. Pitäsköhän tualle soittaa lanssi paikalle? Ei kuulosta kovinkaan hyvältä tualla huaneessa...

vaiski75
/

Aivastin 26 kertaa putkeen, isosti ja kovin ikävästi.. Viltun flunssa, -sanovat- sanon minä..

Meen katsomaan jäikö kalsarit puhtaaksi..

EMM

Pottae
/

Nyt on kai jotain pientä harkintaa mietintämyssyn alla kehonliikuttimen vaihdosta. Ei vielä mitään päätetty. Jotain pientä kumminkin ehkä. Maileja vaihdeltu jne. En minä tiedä. Mur.

Emm.......................

Kirjaudu sisään vastataksesi.