El Clasico > jalkapallo > elämä
EMM
El Clasico > jalkapallo > elämä
EMM
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: El Clasico > jalkapallo > elämä
EMM
Anna kun mie arvaan. Kentällinen Teatterikorkeakouluun hakijoita kentällä?
EMM
Huomenna pakko käydä verikokeissa, mutta enhän mä aikaa ole varannut.. Toivotavasti pääsis, muuten on kusiset paikat..
EMM
Edit:
Huomenna sitten aamusta arvuutelemaan, mitähän verikokeita ne halujaa ottaa.. Mukavaa kun tieto ei kulje nykyjään.
EMM
Tänään täytän 18 + tänään kävin tekemässä b-teoriakokeen ja läpi meni.
EMM :)
HUOMENNA KOULUUN JEAH
EMM
Vastauksena käyttäjälle helluvaweevil
helluvaweevil wrote: HUOMENNA KOULUUN JEAH
EMM
Et ole ainoa. Olisin kyllä skipannut jos tänään jotain meininkiä olisi ihmisillä, mutta kun ei ole, niin mennään sitten kouluun.
Ei mulla muuta.
Ei voinu ottaa vakavasti sitä kohtaa tossa ghostbustersissa ku ampuvat siinä lopussa sitä ihme porttia kaikki yhtäaikaa ja taustalla näkyy vaa vaahtokarkkimiehen angry face.. EMM
Pacci secasin.
:(
EMM
p>. ^:(^
Viheltää!
Eikun hetkinen, viheltääkö papanat kun niitä lentää ihan törkeesti ilmojen halki?
-EMM-
Eikun olihan, osaanottoni ja kyllä se siitä vielä korjaantuu..
EMM
Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Tehtiin tänään koulussa kaikki omat radiot. Hienosti pelittää.
Ei mulla muuta.
Viritä BaniFM ! ^...saat huuvvot^
EMM
Olisi siistiä jos olisi Jedi.
Ei tarttisi nousta sohvalta laittamaan kaffea.
Ei jacsa, ei pysty :(
EMM
Voe maheton kun väsyttää.
Lisää sumppia tulille,notta jaksaa Jokkiksen ajaa.
EMM
EMM
Hörpin kengurukaljaa
EMM
Eiks sen pitäny olla DiRT eikä flatout?
EMM kysyttävää
Tuota tarvii edes ostaa ku menee vaa dirttien rallicrossiin.. vähä samanlaista meininkiä riippuen tietenki peliseurasta. Toivottavasti se DiRT 4 olis sit vähä realistisempi ku sitä lupailivat.
Kämppis on oksentanu viimoset puolisen tuntia vessassa ja mulla on järkyttävä kusihätä.
EMM
// Ny pääsin vessaan. Melkosen sotkunen oli. Pitäsköhän tualle soittaa lanssi paikalle? Ei kuulosta kovinkaan hyvältä tualla huaneessa...
Aivastin 26 kertaa putkeen, isosti ja kovin ikävästi.. Viltun flunssa, -sanovat- sanon minä..
Meen katsomaan jäikö kalsarit puhtaaksi..
EMM
Pöö
EMM
Nyt on kai jotain pientä harkintaa mietintämyssyn alla kehonliikuttimen vaihdosta. Ei vielä mitään päätetty. Jotain pientä kumminkin ehkä. Maileja vaihdeltu jne. En minä tiedä. Mur.
Emm.......................
ei jumankauta 25 astetta pakasta Emm
Kirjaudu sisään vastataksesi.