Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Vapaapäivä ja heräsin klo 04.50 :(
Taidan lähteä mustikoiden keruuseen tänään. :)
Ei mulla muuta.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Mie haluvvaisin tässä syyttää Schimmyä ja Sfäiskiä kaikesta pahasta.
Ei mulla muuta.
Kivittäkkää vuan! Mie oon syyllinen! Kuka heittää ensimmäisen -soran- kiven?
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle
sjamy
sjamy wrote:
Oulu-Helsinki 600km, alle 5 tuntia... :d
Ei mulla muuta.
oulusta helsinkiin ei ole 600km. ja mä oon ajanu 1.6l toyota corollalla ton matkan 6h.
ja otin välissä yli tunnin unet :D
ei tässä muuta
// hitto, muistin just et en oo ees kova jätkä... isän muuan ex-tyttöystävä veti ton välin johonki neljään tuntiin farkkugolffilla :D
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
oulusta helsinkiin ei ole 600km. ja mä oon ajanu 1.6l toyota corollalla ton matkan 6h.
ja otin välissä yli tunnin unet :D
ei tässä muuta
// hitto, muistin just et en oo ees kova jätkä... isän muuan ex-tyttöystävä veti ton välin johonki neljään tuntiin farkkugolffilla :D
No LOL kuinka tarkan sä tarviit? En muista tuota väliä ajaneeni muutoin kuin joskus 12 vuotiaana rakettirepulla puoleentoista tuntiin mutta Eniro tarjoaa 608km ilman katuosoitteita.
Ei mulla muuta. :)
Vastauksena käyttäjälle
sjamy
sjamy wrote:
Näppäilyvirhe.. 700km tai jotain :) puolustelen aikaa sillä että jokaikinen lessu/homo/hullu/virolainen/tai muuten vaan vammanen oli liikenteessä hidastamassa ajoa ruuhka aikaan, ja ne yksisarviset vielä loikki eteen, plöööh!
Ei mulla muuta.
krhm.. alle 600km ;)
noh.. ei takerruta pikkuseikkoihin, mä tiedän et ne yksisarviset on aika vitun ärsyttäviä.
itellä ehkä paras saavutus kaasari e30 bemarilla Oulusta Kalajoelle, en muista aikaa, enkä edes välimatkaa, mut laskin sillon trippimittarin mukaa keskinopeudeksi 128km/h, mikä on ihan kiva kun kuitenki kohtuu hyvin oli ohitettavia ja 60 ja 80 alueita...
(jee tässä sitä leuhkitaa kaahailulla... sori)
//kyl sinne muuten se noin 600km on... tarkistin piruuttani, muistelin et vähemmän ku tol rollallaki muka noin nopeesti sinne kerkesin :D
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Tiehallinnon mukaan jos ajaa Oulusta Helsinkiin 120km/h niin aikaa menee 5h34min.
Välimatka on 607 km.
Emm
jep.
Vastauksena käyttäjälle
Driver181_l805
Driver 181 wrote:
Mustanaamio meni nakkikioskkille ja tilasi lihiksen. Myyjä kysyi tuleeko kaikilla täytteillä mustanaamio vastasi: Ei
Unohdit sanoo loppuun ei mulla muuta.
Ei mul muuta täl kertaa
Vastauksena käyttäjälle
sjamy
sjamy wrote:
Emmä noista välimatkoista tiedä keskityin vaan kyyläilemään ykssarvisia.. joku saa kattoa paljon keskinopeus oli tuolle matkalle ku aika oli 4h 45min, minen jaksa..
Ei muuta, YKSISARVINEN VAROKAA!!
.. ei muuta.
mun mielestä ne yksisilmäiset metallipäät on pelottavampia:
!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223051_2242086101854_1539135642_2441079_3485984_n.jpg!
Mut ei mulla sitte muuta!