Ei mulla muuta

Tuomo33
/

Joskus ajettiin 323 matukalla lahdesta posiolle +- 11 tuntiin.. Nuin 930 kilomiitriä..

Ei mulla muuta

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Joskus ajettiin 323 matukalla lahdesta posiolle +- 11 tuntiin.. Nuin 930 kilomiitriä..

Ei mulla muuta

ihan hyvin sinäänsä, ei hirveenä oo taukoja ollu.

ei muuta, kiitos nam.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

mun mielestä ne yksisilmäiset metallipäät on pelottavampia:

!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/223051_2242086101854_1539135642_2441079_3485984_n.jpg!

Mut ei mulla sitte muuta!

TUO ON YKS NIISTÄ, VAROKAA!!!!

...se sieniwokki maistu muutenkin omituiselta, en ollu minä!

Saattaa olla muuta! Ei mulla muuta!

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

ihan hyvin sinäänsä, ei hirveenä oo taukoja ollu.

ei muuta, kiitos nam.

Mitä nyt joutu pysähtymään tankilla käymiseen.. 3 aikaan aamulla lähtiin ajamaan, kun ei ollut pahemmin liikennettä pysty lasketelemaan "hiukan" nopeammin...

Sinäänsä ei mitään hehkutamista ole, mutta kun oli yksi kuski, ja halusi päästä mahdolisimman nopeasti, joten ymmärettävää (kai?).

Ei mulla muuta.

sjamy
/

Kyllähän yks tuttukin ajo aamuyöstä prätkällä rovaniemeltä tampereelle vissiin kolmeen tuntiin että ehti töihin, toinen puolituttu yritti samanlaista temppua mutta päätyi puun juureen... Ajetaan varovasti eikä aleta elvisteleen, vakavasti.

JUMALAUTA MILLANEN TUO LENTÄVÄ NYACAT ON!!?

Nyt oikeesti vakavana, ei kaahailla, henkikulta on kallis muillekkin kuin itselle... Nukkumaan ennen kuin alkaa satamaan herneitä, ne on ikäviä hengitysrööreissä.

Ei muuta tänään.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle sjamy

sjamy wrote: Kyllähän yks tuttukin ajo aamuyöstä prätkällä rovaniemeltä tampereelle vissiin kolmeen tuntiin että ehti töihin Ei muuta tänään.

Siinä on saanut lasketella reipaasti. Kaahailua kanattaa useimiten jättää sinne mootori radale, eikä muun liikenteen sekaan.Vaikka kuinka uskotelee että on huppu kuski, niin aina on se virhe mariginaali.

Ei mulla muuta (taaskaan)

Schimanski76
/

Jos on nuin hirviä kiire niin kannattaa mennä lentämällä.Esim. tua Oulu-Hki.

Jos taas on ihan pakko männä sillä autolla,niin kannattaa lähteä pari tuntia aikaisemmin liikenteeseen ja syyvä tauoilla perliinin munkkeja.

Jos on niin vitun typerä,että pitää yleisillä teillä ajaa kovaa "kiireen vuoksi",niin on parempi pysyä kotona.

UGH!

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Jos on nuin hirviä kiire niin kannattaa mennä lentämällä.Esim. tua Oulu-Hki.

Jos taas on ihan pakko männä sillä autolla,niin kannattaa lähteä pari tuntia aikaisemmin liikenteeseen ja syyvä tauoilla perliinin munkkeja.

Jos on niin vitun typerä,että pitää yleisillä teillä ajaa kovaa "kiireen vuoksi",niin on parempi pysyä kotona.

UGH!

Mä en kaahaa kiireen vuoksi. enkä sen kummemmin rupee selitteleen ku sen et en myöskään ota tyhmiä riskejä.

Ei mulla muuta.

DarkWarjo
/

Ny mä lähen sanoo pari valittua sanaa Nukun Matille.

Ei mul muuta.

hulluseon
/

Lähenpä röihin kun muut makaa rapulassa.

Ei siinä sitten muuta.

sjamy
/

Ei tarvi kaahailla, muttei myöskään hidastaa muuta liikennettä :) Tunnin päästä ajo Forssaan, yhdeksän ja kymmenen väliltä ollaan porteilla odottaassa sisään pääsyä. On ne mukavia nää ylimääräset lomat :d Ei mul muuta.

Pottae
/ /

No nyt on G27 -ratti ♥ Convertteria vaan tilaukseen!

Ei mulla muuta.

Tällä sen saa toimimaan. Juutuubissa videoitakin.

savulohi
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: No nyt on G27 -ratti ♥ Convertteria vaan tilaukseen!

Ei mulla muuta.

Onnittelut perheenlisäyksestä. :) Mutta mitäs mitäs, saako tuon boxillakin toimimaan jollain vippaskonstilla?

savulohi
/

Ahaa, tämähän oli ernomaanen tieto! Pitääpä laittaa korvan taakse tämä kombo veronpalautuksia odotellessa. :) Mistä Pottamiäs meinas tilata? Löysin kapistuksen kooklella mutta ainut myyntipaikka mikä tuli vastaan oli play-asia.com(57,90€) ja tuntus että järkevämpiäkin kauppoja saattas olla.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote: Ahaa, tämähän oli ernomaanen tieto! Pitääpä laittaa korvan taakse tämä kombo veronpalautuksia odotellessa. :) Mistä Pottamiäs meinas tilata? Löysin kapistuksen kooklella mutta ainut myyntipaikka mikä tuli vastaan oli play-asia.com(57,90€) ja tuntus että järkevämpiäkin kauppoja saattas olla.

Tuonne mun viestiin jo laitoin linkin. Sieltä varmaan tilaan.

El PiNk DeViL
/

Ei mulla muuta.

Saako 25:sta kiinni tolla kans?

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Saako 25:sta kiinni tolla kans?

Jos osaa lukea niin sieltä tuotteen tiedoista löytää vastauksen.

DarkWarjo
/ /

Ei mulla muuta.

Toimisko g25 myös?

ei mul muut

/toimiihan se ku lukee tuolta... saakohan tota mistää muualta.

// ja pinkkihän näemmä kysyki ennen mua, vittu mä oon unessa!

savulohi
/

Minäkin kahtelin tuosta FinMulletin laittamasta pätkästä että eihän se käänny kun kääntää, mutta jossain sivulla törmäsin tietoon kun tuota kooklettelin, että joku firmware-päivitys olis olemassa tuohon deadzoneen liittyen. En muista missä enkä viihti enää penkoa, elikkä ei mulla muuta.

Kirjaudu sisään vastataksesi.