Forza 4 tilattu. SM-kausi kutsuu, iik.
Ei mulla muuta
Huominen työkeikka pelotteloo. Turkkuses pitäis käydä hakee firman pakettiauto. :O
Pottae, Pottae, Pottae, kriftiä ruokapöytään!!
EMM
Kaijanen riahunu taas Turkkussa.
"Poliisi pyytää välttämään liikkumista Hakakadun alueella Turussa. Hakakatu 7-9:stä on otettu yksi nuorehko, housuton* mies kiinni. Rakennuksessa kävi myös poliisikoira."
^*TBB Edit^
EMM
Melko koomista, Turku kyltin kohdalla tuli vastaan pinkki volvo c30 ..vai mikä se oli.
Emm
^
^Thihihi^
EMM
Viikonloppuna tuli talven viimeset kelkkailut ajeltua, Pari tankillista siinä mäni mut onneks bensa on niin halpaa että:( Tuli vähä hiihdeltyäki ja tarvottua lumikengillä jalat hapoille.
Irina Matilaisen kuvaussessioita olin justiin kahtomassa opiskeluryhmän kanssa. Kovin hyvä ja notkea oli puolitoistametriseksi, myö pojat oltiin mielissään. Jossain vaiheessa Pekka Tuokkola toi sille housut. ^:(^
Ei mulla muuta.
Eilen kivasti bemarin tankkasin. 50l huljautin tankkiin ja olin saada slaagin ku katoin mittarista euron merkin kohdan lukemia.
nooh 50litrallahan ajaa jo monta päivää... ehkä 6-7... töihin, jos ei käy kovin kaukana..
tänään kivasti äipän lancerin tankkasin, 36litraa mahtu tankkiin ja varmaa joku 15l siellä jo oli, sillä huristeleeki varmaan kivasti sit loppun talvee vaikka kävis norjassa välistä...
no, itteppä olen kulkupelini valinnut.
Ehä mulla mittää muuta sitte.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Eilen kivasti bemarin tankkasin. 50l huljautin tankkiin ja olin saada slaagin ku katoin mittarista euron merkin kohdan lukemia.
nooh 50litrallahan ajaa jo monta päivää... ehkä 6-7... töihin, jos ei käy kovin kaukana..
Juu, se on oikein kivaa, kun joka kuukausi saa katsella S-ryhmän koosteesta tuhlanneensa semmoiset 500 - 700 euroa ABC-asemille. Ja tuossa summassa on yleensä max. 2 ateriaa/kk mukana. Noh, onneksi työajoista rullaa kilometrikorvaukset, mutta silti se kirpaisee "kivasti", silleen syvältä tiättekste...
EMM
GRI = Scheiße
EMM
!http://teknika.1g.fi/Miksaukset/1337.jpg!
1337 = trolol
EMM
Aamulla taas vaihteeks aikaseen lähteä tampereen suuntaan..
EMM
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Eilen kivasti bemarin tankkasin. 50l huljautin tankkiin ja olin saada slaagin ku katoin mittarista euron merkin kohdan lukemia.
tänään kivasti äipän lancerin tankkasin, 36litraa mahtu tankkiin ja varmaa joku 15l siellä jo oli, sillä huristeleeki varmaan kivasti sit loppun talvee vaikka kävis norjassa välistä...
no, itteppä olen kulkupelini valinnut.
Ehä mulla mittää muuta sitte.
Eläpä poeka mittään.. Ite käyn n.2 kertaa viikossa kelkkailemassa ja ainetta palaa n.50l/100km :/ Ja yleensä kun lähetään poikain kanssa rymyyän niin lenkit n.100km/päivä jos lähimaastoissa pyöritään.. Ei oo halpaa mutta on HELVETIN HAUSKAA :D
Mutta vakavasti sanottuna niin onhan tää bensan hinta nykyään jotain aivan järjetöntä.. :O Ei kyllä volvollakaan 60e:llä viikkoa ajele jos käy töitten lisäksi muuallakin. Voi niitä aikoja kun välivainion shell expressiltä sai 20e:llä 20litraa primeran tankkiin jotta pääsi ajaan pillurallia :P
EMM
EI TÄS MUUTA KU EIHÄ TÄS MUUTA KU EI OIS MUUTAKAAN KU MUUTA TEKEMISTÄ O MUUTA
YYYYYYYYYYYYYY
-Pohjalla käyneet eivät nousseet, tänäpäivänä ovat poistuneet, nyt teoistaan maksaneet, he eivät luoksemme tulleet, vaikka niin olemme toivoneet, emme me heitä pelastaneet, lopullisesti ovat pahasta päässeet.
R.I.P
Ei muuta...
Ei siinä mitään.. Kipsi poistettiin ~1vko:a liian aikasin, mutta ei kuulema niinkään suurta vaikutusta.. Pirisävää.. Sentään jalka parantunut lekurin jälkeen asiallisesti, ja nytten kuukauden verran omatoimista kuntoutusta. Sen jälkeen katsellaan onko jatko toimen piteille tarvetta.
EMM
Istun työpaikan varaston pihalla, nautin auringosta ja juon muumilimua. EMM
Kivasti 40€ sai 23l löpöä... :(
EMM
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Seuraavan sucupolwen Xpoksi & Forssa
No LOL "...may include measures to prevent second-hand games being played." Mikään riitä saitana.
Kirjaudu sisään vastataksesi.