Ei mulla muuta

MrD St Jimmy
/ /

Vastauksena käyttäjälle savulohi

savulohi wrote:

No LOL "...may include measures to prevent second-hand games being played." Mikään riitä saitana.

Jos toi yhdistettynä siihen että se on tehottomampi kuin minun tän hetkinen romukone niin jää hyllyyn. Ainakaan siellä ei ollut mitään ihmeellistä rautaa sisällä kun viimeksi uutisoitiin/huhuiltiin.

Eipä muuta.

vaiski75
/ /

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Jos toi yhdistettynä siihen että se on tehottomampi kuin minun tän hetkinen romukone niin jää hyllyyn. Ainakaan siellä ei ollut mitään ihmeellistä rautaa sisällä kun viimeksi uutisoitiin/huhuiltiin.

Eipä muuta.

Näytönohjain on kymmenen kertaa nopeampi, kuin nykyisessä laatikossa.. Prossusta ei tarkkaa tietoa, mutta ilmeisesti kerroin isompi kuin edellisessä.

Valmiita faktoja ei voi verrata tietokoneeseen, syystä että.. Boxi ei pyöritä raskasta käyttistä, ei antivirusta, ei levynhallintajärjestelmiä, ei tiedoston pikahakuja ja muita kivoja hidasteita..

Uuden Boxin julkaisu on vähän niinkuin pakollista, muuten tuo pelien konsolointi ei lopu koskaan ja tulevan Boxin tehot näyttää vähintäänkin riittäviltä..

Ei muuta..

vaiski75
/

Millä noi replayt sai järkevästi tuolta Boxilta koneelle?

Ei muista ja ei muuta..

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Millä noi replayt sai järkevästi tuolta Boxilta koneelle?

Ei muista ja ei muuta..

Mene JokkisKoosteStudiolle ja kato ekasta postauksesta.

CLICK

Mace
/

Saako laittaa peukun alas jos ei kuunnellu?

emm

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

Macela94 wrote: Saako laittaa peukun alas jos ei kuunnellu?

emm

Saa

EMM

Finski fani
/ /

Enää pitää käyvvä koululla hieman suunnittelemassa Herrala taloille passiivisia puutaloja, ja sitten se on loma täälläkin päin. =)

EMM

RauhaMees
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Persjantai, sit ...

sfiikonloppu alkaa, sit ...

Jokkis, sit ...

sfiikonloppu loppuu, sit ...

Loma

EMM.

I FIX

Tuomo33
/ /

Vakiossa 10 oikein..

EMM

Edit: Lotossakin napsahti

EMM

Mace
/

Kai sitä vois nukkuunki mennä..

^ilmotusluontoinen asia^

emm

El PiNk DeViL
/

Yhtään ei hellittäny kauhee Evo-kuume tänään kun pääsi kyytiin :D Ihan hyvin sellanen 6 lähtee vaikka ei hirvittäviä virityksiä ookkaan :D Harmittaa vaan kun autoikään on vielä vähän yli 3 vuotta, eikä sillonkaan oo heti välttämättä rahaa mihinkään evoihin.. :(

EMM

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Yhtään ei hellittäny kauhee Evo-kuume tänään kun pääsi kyytiin :D Ihan hyvin sellanen 6 lähtee vaikka ei hirvittäviä virityksiä ookkaan :D Harmittaa vaan kun autoikään on vielä vähän yli 3 vuotta, eikä sillonkaan oo heti välttämättä rahaa mihinkään evoihin.. :(

EMM

Evot ei ole persaukisten autoja. Ne kun on suunniteltu rallikäyttöön, joutuu osia vaihtamaan ja huoltamaan vähä eri tahtiin, kun normi autossa. Osahinnat ei ole myöskään halpoja. Tästä on hyvä lukaista, mitä sen ylläpitäminen tuo tullessaan. Mahtavia autoja nämä on ja itse meinaan vielä hommata, kun lompakkoon tulee sille sopiva kohta.

Tuomo33
/

F1 2011 Nauretavan isolla johdolla mentiin..

!http://i6.aijaa.com/b/00790/9803259.jpg!

EMM

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote:

Evot ei ole persaukisten autoja. Ne kun on suunniteltu rallikäyttöön, joutuu osia vaihtamaan ja huoltamaan vähä eri tahtiin, kun normi autossa. Osahinnat ei ole myöskään halpoja. Tästä on hyvä lukaista, mitä sen ylläpitäminen tuo tullessaan. Mahtavia autoja nämä on ja itse meinaan vielä hommata, kun lompakkoon tulee sille sopiva kohta.

Osahinnoista puheenollen. Joillekkin oon jo kertonu mutta ihan aito ja alkuperäinen Evo kutosen siipi maksaa uutena 4000€ kuulemma, halvin mitä netistä käytettynä löytäny niin on ollu 1650€. Mekaanisesti säädettävä siipi ;)

Zolvi
/

Ralli vehkeissä on yrittetty korjata viimmeseen asti alkuperäinen siipi. Alkuperäinen siipi on muovinen ja uudemmissa osaksi hiilikuituinen. Joissain autoissa on lasikuituinen siipi vaihdettu rikkimenneen tilalle. Sääntökirjan mukaan ei vissiin saisi vaihtaa ainakaan n-ryhmän autoon, mut ihan ymmärrettävää noilla siipihinnoilla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.