Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Minäkin kahtelin tuosta FinMulletin laittamasta pätkästä että eihän se käänny kun kääntää, mutta jossain sivulla törmäsin tietoon kun tuota kooklettelin, että joku firmware-päivitys olis olemassa tuohon deadzoneen liittyen. En muista missä enkä viihti enää penkoa, elikkä ei mulla muuta.
Eikun tuo video linkitettiin nimenomaan siinä tekstissä kun sanottiin että olis deadzone on korjattu.
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Mikä peli?
Emm
Tekken 6
Emm
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
FINBULLET wrote:
Mikä peli?
Emm
Niin kato meinasin vaan notta siinä Latetzkin laittamassa klipissä oli joku muu peli ku vorssa, en tiiä mikä. Ei mtn hajua kylläkään että onko vaikutusta nuihin deadzone-hommiin (tuskin), mutta tuli mieleen vaan.
Ei muuta.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Mä vahingos koko Suomi. Onko tämä paha?
Ei mulla muuta.
Ässä,mene nukkumaan.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle
savulohi
savulohi wrote:
Niin kato meinasin vaan notta siinä Latetzkin laittamassa klipissä oli joku muu peli ku vorssa, en tiiä mikä. Ei mtn hajua kylläkään että onko vaikutusta nuihin deadzone-hommiin (tuskin), mutta tuli mieleen vaan.
Ei muuta.
Lohes hiaman ulapalla? Pun intended.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Ässä,mene nukkumaan.
Ei mulla muuta.
Ei kerkee ku pitää ryystää kahvia asetilta.
Ei mulla muuta.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Ei kerkee ku pitää ryystää kahvia asetilta.
Ei mulla muuta.
Jos on rusinapullaa kaverina,niin piilota rusinat tassin alle.Bani ei tajua kahtoo sieltä.
Moon säästynyt monilta huuvvoilta.
/EMM
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Lohes hiaman ulapalla? Pun intended.
Ei mulla muuta.
Voephan tuo olla tae voephan tuo olla olemattakii. Se ei aina tämmönen maalaispoika ymmärrä tätä monisäikeistä ja sofistikoitunutta huumoria mitä täällä viljellään.
Eipä muuta.