Vastauksena käyttäjälle villek00
villek00 wrote:
Koskas tuut autokaupoille? =)
Joskusehkäentiedä :)
Kylläpä nukutti hyvästi.
EMM
Kohta lyyän E3 tulille. Ääni jo kuuluu mut kuva ei näy, ääni sannoo notta painakaa puuta, alkaa 5 min päästä. Ihan kivasti.
EMM
Täälläki kivasti kattelen, [mielipide]Halo ei oo kans muuttunu sitte yhtää... [/mielipide]
Noh noh.. Teiltä unhohtui jotain..
HIII kohta tulloo Horisontti. Hyvin jännäh tuo Kinectin puhesysteemi esim. Splinterissä.
/ JEES soratietä = rallia vedämmä
Uuh, ihan hyvältähän se näytti... enään se ajettavuuus... mmm.. nannaa. :)
E: Täytyy kattoa juutuubista myöhemmin tarkemmin uudestaa :)
Tuleeko tuolla muuta tosta, vai oliko se siinä? Semikokone "trailer" -pätkä.
Edit2: Harmi kun Rockstar ei näihin raahaudu, eikä varmaan raahaudu nytkään?
Soratiet + Yöajo = Toimii!
Pelottavan NFS-tyyliseltä näytti, ProStreet tuli melkeen mieleen tuosta ku ajovat "radalla". Kuhan eivät sörki sitä handlingiä, lapset taas kuitenki itkeneet ku eivät ossaa ja liian vaikeeta nii pakko tehä arkkaadeshittiä. Demoa odotellessa..
E/ Ei tosiaan raahaudu Rockstari näihin, ei oo ollu aikoihin jos ikinä, eikä oo nytkään.
Ihan hirveeltä schaibalta näytti ton perusteella kyllä... Demoa on kokeiltava, mutta ei tuo minun tyyliinii muutenkaan oikeen sovi. Enemmän rata-automiehiä olen. Eli hyllyyn taitaapi jäädä.
Internet Explorer tulee Xboxiin?
^Heti FRC:lle boxilla...^
Vastauksena käyttäjälle Mace
Macela94 wrote: Internet Explorer tulee Xboxiin?
^Heti FRC:lle boxilla...^
Tuokin ollut tiedossa jo pitkään. Mutta se, että saadaanko se Suomeen ? Epäilen...
Varmaankin täytyy samalla tapaa tehdä kuin tuon Youtuben kanssa. Eli jenkki tägi ja ladata selain sillä...
EMM
Horizon jää kauppaan, mä -kuuntelen- -Tomppaa- pelaan Tombbaa..
Bo2 näyttää samalta kuralta, kuin aikasemat cod:it.. Ei tajua, enkä halua tajuta..
Horizon näytti ihan kivalta, samoin kuin T Raideri
EMM
^ Varsinki toi alku, niin nähty jo... Muhun ei ainakaan nappaa toi perusainainenräiskintä, vaikka kuinka vaihtasivat aikakautta jne.. samaa p*skaa se mun mielestä silti on.
Nyt sitten venataan pari tuntia että alkaa tuo EA konferenssi, heti kärkeen tulee vissiin BF3 Premiumista ja DLCstä juttua. Viheliäinen juttu niille notta tää vuoti jo
Paskat E3:set mäsälta. Uutta konsolia jo prkl. Ostan nintenton ja rupeen pelaa mario karttii.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Liikaa suoria Horisontissa. // Btw.. Emm.
suorat mutkiksi siis, manjia vähäsen
Parkkipaikoilla bimmerpartyja.
Soraparkissa carina- manjia.
Hajoilen näille E3 conferenceille. FPS pelit on niin raiskattu.
EMM
!http://i.minus.com/ibgbb9ubL2D2rw.jpg! Emm..
Edit: Nothing to say anymore
Kirjaudu sisään vastataksesi.