Näin Tepon lomakuvan ja ei ollut hyvä se..
EMM
Näin Tepon lomakuvan ja ei ollut hyvä se..
EMM
Näin muuten tänään ensimmäisen kerran elämässäni, kun lentokone laskeutuu 90 asteen kulmassa kiitotiehen verrattuna.. Ehjänä se säilyi, kun sai pysäytettyä ennenkuin kentän poikittainen rullaustie loppui..
Enhän mä olisi mitään huomannut, mutta Mini sanoi että tuo osuu kyllä puihin nyt..
Veikkaan kovasti, että jonkun housut on mennyt pesuun ja ilmailuviranomaiselle ei ole soitettu asiasta..
EMM..
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
SAIRASTA, tökkäsit henkilöä Bani!
Mä nostan tästä kanteen ja mehän maadoitetaan koko naamakirja..
EMM
Vastauksena käyttäjälle savulohi
savulohi wrote: Kävin ajamassa pitkästä aikaa muutaman publan.
Lololololololololol. Ei saipana sentään mitä meininkiä.
Ei mulla muuta.
Olisiko nyt mitään mutruttamista? Ööö.. Mä oon kyllä ihan valmis jo johonkin muualle, mutta.. .. Ehkä jotain voisi yrittää..
Kunhan poltan tupakan!
EMM
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Olisiko nyt mitään mutruttamista? Ööö.. Mä oon kyllä ihan valmis jo johonkin muualle, mutta.. .. Ehkä jotain voisi yrittää..
Kunhan poltan tupakan!
EMM
Pistin just boksin kiinni ennen kun huomasin tämän, toise lla kertaa menemme ja mutrutamme.
Oha se kyllä semmosta paskaa että huhhuh...
EMM...
Nyt on kaikki kiireet hellittäny, loma alkanu ja facebook poistettu, joten ajattelin käydä ostamassa Forzan tänään, vihdoin ja viimein.
Johonkin sarjaan voisin osallistua, kyselen myöhemmin lisää.
EMM
Se tunne kun on aiwan kauhee rapeli..
EMM
Se tunne kun Bani kiusaa..
Mä kerron Äitille!
EMM
EMM
Hela dagen pyöriny videoprokkis mielessä, mutta ei sitä pääse toteuttamaan kun pitää tehdä vielä duunia...
Murr. Emm.
Hö.
Piti olla pari päevöö vappaata huomisesta lähtien,mutta juuri tuli puhelu,notta Forssaan aamulla -rikkomaan- rakentamaan jotain.Tiiä sitten kauan siellä menee.Koko kesä tietty. :(
Hö.
emm.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Hö.
Piti olla pari päevöö vappaata huomisesta lähtien,mutta juuri tuli puhelu,notta Forssaan aamulla -rikkomaan- rakentamaan jotain.Tiiä sitten kauan siellä menee.Koko kesä tietty. :(
Hö.
emm.
Mie voin mennä!! Jää sie ottamaan mukia. Picculavvantai ja caicci.
EMM
savulohi wrote:
Mie voin mennä!! Jää sie ottamaan mukia. Picculavvantai ja caicci.
EMM
Hyvä Hyvä!
Mie faksaan siulle purkurauvvan,lekan ja pari järeää piikkauskonetta,niin saat mahdollisimman paljon tuhoa aikaan.
Kai mie voin sitten käydä hyvin mielin ottamaan mukia,kun Lohes hoitaa tämän keikan!
EMM
Mahtavata. Siellä paikan on varmaan joku sanomassa mitä pitää rikkoa vai sfaksaatko sie kuvat samalla? Jee kesätöitä! :)
EMM
savulohi wrote: Mahtavata. Siellä paikan on varmaan joku sanomassa mitä pitää rikkoa vai sfaksaatko sie kuvat samalla? Jee kesätöitä! :)
EMM
Ihan kaiken rikot mitä näet ja kaffeetauolla syöt isoja viinereitä.
Sellain mie oon pärjännyt raksalla ihan hyvin jo parikymmentä vuotta.
emm.
Suatana ku tullee kuuma ku juoksentellee rohoviilista toiseen... jano!
ei ole miulla muuta!
läppäri toimii hyvin jalkojen lämmityksessä.
EMM.
Mä meen nurkkaan häpeämään..
EMM
Kirjaudu sisään vastataksesi.